Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کمیته امداد شهرستان خنداب از ارائه ۱۴ کمک هزینه تهیه جهیزیه خبر داد و گفت: در سال جاری بیش از ۴۵۰ میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه به ۱۴ نوعروس تحت پوشش کمیته امداد شهرستان خنداب اهداء شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کریمی، مدیر کمیته امداد شهرستان خنداب در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم خنداب، تحکیم بنیان خانواده و کمک به تسهیل ازدواج جوانان نیازمند را از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد دانست و گفت: کمیته امداد به عنوان نهاد مردمی توانسته است هر ساله با اهداء جهیزیه از طریق مشارکت های مردمی و کمک خیران، تعدادی از نوعروسان تحت حمایت را به خانه بخت بفرستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرداخت ۱۴ فقره جهیریه و کمک هزینه ازدواج به نوعروسان

مدیر کمیته امداد شهرستان خنداب از ارائه  ۱۴ کمک هزینه تهیه جهیزیه خبر داد و گفت: در سال جاری بیش از ۴۵۰ میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه به ۱۴ نوعروس تحت پوشش کمیته امداد شهرستان خنداب اهداء شده است.

تعمیر و بازسازی ۲۱ واحد مسکن مددجویی/بیش از ۲۰۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد خنداب

کریمی اظهار کرد: ۲۱ واحد مسکن مددجویی نیز از ابتدای امسال با هزینه‌ای به ارزش ۲۸ میلیون تومان در شهرستان خنداب تعمیر و بازسازی شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان خنداب با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۲ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد شهرستان خنداب هستند، گفت: از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان خنداب ۲۳۵ خانوار از خدمات بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند می‌شوند که برای این منظور یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۷۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان

شهبازی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : طرح غربالگری بینایی در سنین طلایی ۳ تا ۶ سال موجب میشود تا با تشخیص و درمان زود هنگام مشکلات بینایی از معلولیت کم بینایی و نابینایی پیشگیری شود.

به گفته شهبازی قرار است بهزیستی استان کرمانشاه درصورت نیاز کودکان به درمان‌های بعدی /مانند جراحی وعینک برای خانواده‌های تحت پوشش همه هزینه‌ها و برای دیگر خانواده‌ها هم بخشی از هزینه‌ها را پرداخت کند

آنطور که شهبازی می‌گوید پارسال ۶۶ هزار کودک کرمانشاهی در پوشش طرح غربالگری بینایی قرار گرفتند. از این شمار ۷۰۰ کودک که نیازمند درمان‌های بعدی بودند به مراکز تخصصی ارجاع شدند کمک هزینه‌های درمان از ۲ تا سی میلیون تومان به آنان پرداخت شده است.

غربالگری بینایی و شنوایی نوزادان و کودکان و همچنین غربالگری ژنتیک از راهکاری‌های پیشگیرانه بهزیستی برای کاهش و درمان معلولیت‌های جسمی و حرکتی است.

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد آموزش‌های پیش از ازدواج و مهارت‌های زندگی هم در بخش آموزش دنبال میشود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد