Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@20:34:54 GMT

سپاه اسلام برنامه‌ریزی ۳۰ ساله داعش را بر هم زد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۱۵۶۷۴

سپاه اسلام برنامه‌ریزی ۳۰ ساله داعش را بر هم زد

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با بیان اینکه سپاه اسلام برنامه‌ریزی ۳۰ ساله داعش را بر هم زد گفت: هلاکت ۷۰ هزار داعشی تنها در عراق نشان از موفقیت سپاه اسلام بر داعش دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دماوند، سرهنگ عبدالرضا زنگنه در همایش بسیجیان با عنوان «شکوه مقاومت» که پیش از ظهر امروز در حسینیه حضرت اباالفضل(ع) شهرستان دماوند برگزار شد ضمن تبریک پیروزی سپاه اسلام بر داعش اظهار داشت: پنجم آذرماه سالروز تأسیس بسیج به فرمان حضرت امام خمینی(ره) است برای توصیف بسیج باید حرف حرف آن را تجزیه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بالاترین بصیر دنیا حضرت اباالفضل العباس(ع) بود تصریح کرد: حرف «ب» در بسیج به معنای بصیرت است، در فتنه سال 88 تعدادی از افراد که انقلابی بودند به دلیل نداشتن بصیرت مردود شدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشار به اینکه بصیرت انواع مختلفی دارد افزود: دشمن‌شناسی مهم‌ترین مسئله در بصیرت است، اگر دشمن و ابزار آن را نشناسیم ضربه خواهیم خورد رهبر معظم انقلاب اسلامی آمریکا را شیطان بزرگ خواندند اما عده‌ای امروز از این صفت ناراحت می‌شوند که این نشان از بی‌بصیرتی است.

زنگنه ادامه داد: حرف «س» بسیج سلوک و تزکیه نفس است در بسیج باید تزکیه نفس داشت که سعی شده است با اجرای طرح‌های مختلف از جمله طرح حلقه‌های صالحین به تربیت در این مسیر پرداخت.

وی با اشاره به اینکه حرف «ی» در بسیج یاوری رهبر است بیان کرد: باید در تمام ابعاد و عرصه‌ها مانند امر به معروف، امور علمی، تربیتی و غیره یاور رهبر عزیز باشیم، هر کسی نمی‌تواند یاری‌دهنده باشد همچون عده‌ای که در سپاه حضرت علی(ع) شمشیر زدند اما در نهایت دشمن او و خاندان ایشان شدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران خاطرنشان کرد: حرف «ج» جهاد علمی، مقاومتی، جهاد کبیر، سبک زندگی اسلامی را دربرمی‌گیرد که احترام به همسر، تربیت فرزند صالح و نیک، جزو سبک زندگی اسلامی است.

زنگنه جهاد را به جنگ سخت و جنگ نرم تقسیم کرد و افزود: جنگ سخت جنگ مرزهاست، اما جنگ نرم جنگ مغزهاست اگر ما توانستیم در جنگ هشت ساله پیروز شویم مدیون اعتقاداتمان هستیم چرا که دشمن از نظر سلاح پیشرفته‌تر از ما بود.

وی تأکید کرد: در کشور ما در جنگ هشت ساله و در 38 سال که از انقلاب می‌گذرد مردم و بسیجیان نشان دادند که در جهاد اصغر کم نگذاشتند و همیشه در صحنه بوده‌اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با بیان اینکه بسیجی باید هوشیار باشد گفت: امروز دشمن با تمام دبدبه و کبکبه برنامه‌ریزی کرده بود تا 30 سال در خاورمیانه بماند، اما در کمتر از شش سال به پشتوانه جمهوری اسلامی از بین رفتند، به طوری که تنها در عراق 70 هزار داعشی به هلاکت رسیدند.

زنگنه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه 25 سال دیگر صهیونیست از بین خواهد رفت خاطرنشان کرد: این سخن پیام قرآن است بسیجی یعنی گوش به فرمان رهبر چرا که امنیتی که امروز داریم از صدقه سر امام، رهبر و شما بسیجیانی است که همیشه پای انقلاب و آرمان‌های امام و رهبر ایستاده‌اید.

انتهای پیام/

R7840/P1357/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۵۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام سه کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم‌هایی علیه برخی اشخاص حقیقی و حقوقی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، همچنین قطعنامه پارلمان اروپا و طرح ادعاهایی علیه کشورمان را به شدت محکوم و از همراهی معدود کشورهایی در اروپا از رویکرد ظالمانه دولت آمریکا انتقاد کرد.

کنعانی افزود: ظرفیت‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران متناسب با نیاز آن در تأمین امنیت و منافع ملی، حفاظت از حاکمیت و تمامیت سرزمینی و دفاع مشروع و بازدارنده در مقابل هرگونه تهدید و تجاوز خارجی است و جمهوری اسلامی ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی و مبارزه با تروریسم بین‌المللی است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: توسل به ابزار تحریم علیه ظرفیت‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران نه تنها خللی در عزم و اراده دولت و مردم ایران در افزایش اقتدار ملی با هدف دفاع مشروع و قاطع از حاکمیت و تمامیت سرزمینی و امنیت و منافع ملی ایران ایجاد نمی‌کند، بلکه برخلاف میل تحریم کنندگان، تحریم‌ها را به فرصتی برای خودکفایی و خوداتکایی در تقویت و توسعه ظرفیت دفاعی و نظامی ایران تبدیل کرده است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی از رویکرد دوگانه پارلمان اروپا در موضوع حمله رژیم صهیونیستی به مقر دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در دمشق و دفاع مشروع ایران شدیداً انتقاد کرد و گفت: جای تأسف است که پارلمان اروپا در قطعنامه خود نسبت به اقدام متجاوزانه و ناقض قوانین و حقوق بین‌الملل رژیم صهیونیستی به مقر دیپلماتیک ایران و شهادت مستشاران رسمی ضد تروریست ایرانی، صرفاً به ابراز تأسف بسنده کرده است، اما اقدام مشروع ایران علیه رژیم یاد شده در چارچوب حق ذاتی دفاع مشروع را شدیداً محکوم می‌کند!

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: چرا پارلمان اروپا از پرداختن به منشأ و عامل اصلی بروز تنش و ناامنی در منطقه که ریشه در اشغالگری و رویکرد جنایتکارانه رژیم صهیونیستی اسرائیل در کشتار مردم فلسطین و نیز نقض مکرر قوانین و حقوق بین‌الملل توسط این رژیم جعلی دارد، طفره می‌رود و در مقابل همسو با سیاست آمریکا از رژیمی حمایت می‌کند که اصل و اساس ناامنی و تنش در منطقه در طول هشت دهه متمادی است!

کنعانی همچنین با روشن و شفاف توصیف کردن سیاست و مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در قبال بحران اوکراین و با رد مجدد ادعاهای مربوط به استفاده از تسلیحات ایران در جنگ اوکراین تاکید کرد: اگر آمریکا و اروپا عزم صادقانه ای داشته باشند، جنگ در اوکراین و جنگ علیه غزه در سریع‌ترین زمان ممکن خاتمه خواهد یافت، اما آمریکا و برخی کشورهای اروپایی اصرار دارند که در مسیر غلط تاریخ حرکت کنند و به جای کمک به توقف جنگ، بر آتش آن بیفزایند و وقت خود را مصروف اتهام زنی به دیگران کنند.

کنعانی تاکید کرد: بسیاری از ملت‌ها و دولت‌ها به خصوص در منطقه غرب آسیا دیگر هیچ امید و اعتقادی به نقش آمریکا و متحدان اروپایی آن در کمک به برقراری ثبات و امنیت در منطقه ندارند.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: این دولت و مردم ایران هستند که باید از آمریکا و اروپا به دلیل نقض توافق هسته‌ای و ایفای نقش مخرب در ثبات و امنیت پایدار در منطقه سوال و طلبکاری کنند، نه اینکه این دولتهای ناقض عهد و پیمان، خود را جای طلبکار و مدعی نشانده و به گستاخی بر فهرست تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران بیفزایند.

کنعانی خاطرنشان کرد: اگر رشادت و جانفشانی سپاه پاسداران و مستشاران شهید ضد تروریست سپاه در منطقه نبود، تروریسم داعشی تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ کرده بود و امنیت منطقه و جهان را بیش از پیش تهدید می‌کرد، حال چگونه پارلمان اروپا وقیحانه خواستار گنجاندن تنها نیروی واقعی ضدتروریسم جهان در فهرست تروریسم می‌شود؛ مگر اینکه تصور کنیم گروه‌های تروریستی در راستای اهداف و منافع نامشروع آمریکا و معدود دولتهای اروپایی و رژیم صهیونیستی برای دامن زدن به بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه غرب آسیا عمل می‌کنند!

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در پایان بار دیگر تاکید کرد تکرار رویکردهای غیرقانونی و اشتباه توسل به ابزار تحریم و فشار از سوی آمریکا و تبعیت برخی دول اروپایی از واشنگتن، هیچ حق و مشروعیتی برای ادعاهای آنها از منظر حقوقی و بین‌المللی ایجاد نمی‌کند و آنها باید زمانی پاسخگوی این ادعاها و اقدامات ظالمانه خود علیه دولت و مردم ایران باشند.

کد خبر 6089698 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • گرامیداشت روز معلم
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو