Web Analytics Made Easy - Statcounter

امامان جمعه شهرستان‌های استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بسیج امروزه خوشبختانه اقدامات بسیار مهم سازندگی، اقتصادی و فرهنگی انجام می‌دهد تاکید کردند:حلقه‌های صالحین نوجوانان و جوانان کار شاخص فرهنگی بسیج در کشور است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی امام جمعه فردوس در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: امام راحل (ره) غفلت از تشکیل بسیج را افتادن در دام قدرت های استکباری می دانستند و تا هنگامی که بسیج وجود دارد هیچ خطری این کشور را تهدید نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بسیج منحصر به ایران اسلامی نیست و بسیجیان جهان اسلام با تشکیل هسته‌های مقاومت در سراسر عالم باید به فکر تاسیس حکومت بزرگ اسلامی باشند.

بابایی با اشاره به شکست داعش آن‌را نتیجه تشکیل بسیج حشد الشعبی در عراق و مبارزه هسته‌های مقاومت در سوریه و لبنان دانست و تاکید کرد: بسیجیان جهان اسلام باید همچنان هوشیاری و بیداری خود را در مقابل توطئه‌های جدید جبهه کفر و نفاق حفظ کنند.

خطیب نماز جمعه فردوس از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواست مشکلات کلان شهرستان مانند باند امداد و نجات، راه آهن، دو بانده کردن محورهای مواصلاتی، احداث ساختمان برخی دانشگاه ها و پرداخت تسهیلات سرمازدگی به کشاورزان را به صورت جدی تا رسیدن به نتیجه پیگیری کند.

امام جمعه فردوس با تبریک حلول ماه ربیع الاول بیان کرد: همه ما باید تلاش کنیم ذخیره ای که در دو ماه عزاداری محرم و صفر و کسب معنویت بدست آورده ایم برای تمام سال حفظ کنیم.

وی با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع)، امامان، پیامبران و اوصیای الهی را وسیله هدایت مردم دانست و تاکید کرد: هر کس بخواهد به توحید و معارف اسلامی برسد باید از باب ائمه معصومین وارد شود و سبک زندگی آنها را در زندگی خویش پیاده کند.

قسمتی از کار بسیج دفاع از ارزش‌ها و پاسداری از مردم است

حجت‌الاسلام سنجری امام جمعه سربیشه نیز ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به هفته بسیج گفت: قسمتی از کار بسیج دفاع از ارزش‌ها و پاسداری از مردم و قسمت عظیم آن در موضوعات دیگر از جمله مسائل اقتصادی جامعه است.

وی یکی از اهداف کنونی استکبار را فراموش کردن موضوع فلسطین بیان و راه‌اندازی جنگ تحمیلی و به وجود آوردن داعش را از جمله برنامه‌های استکبار برای فراموش کردن مسئله فلسطین عنوان کرد.

امام جمعه سربیشه با اشاره به سفر مقام معظم رهبری و دیدار با زلزله‌زدگان کرمانشاه گفت: نباید از این موضوع استفاده سیاسی کرد و همه باید به دنبال حل مشکلات زلزله‌زدگان باشند.

سنجری با گلایه از جمع‌آوری دست فروشان از حاشیه جاده اصلی شهر سربیشه خواستار استفاده از مزیت‌های این جاده ترانزیتی و برنامه‌ریزی مسئولان جهت بهره‌مندی هر چه بیشتر از این ظرفیت شد.

کسانی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند بسیجی‌اند

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی خزاعی امام جمعه نهبندان جمع نمازگزاران این شهرستان با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت اسلامی اظهار داشت: با این پیروزی، خاورمیانه‌ای به جود آمد که اسرائیل در آن امنیت ندارد و آینده منطقه از آن ملت های منطقه است و صهیونیست های مهاجر باید به کشور خود بازگردند.

وی با اشاره به نامه 31 نهج البلاغه گفت: آفرینش در حقیقت عبادت و بزرگی خداست و مقام بندگی در برابر خداوند، مقامی بسیار مهمی است چرا که پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار(ع) به این بندگی افتخار کرده و در شهادت نیز ابتدا مقام بندگی آن‌ها یاد می‌شود.

امام جمعه نهبندان با اشاره به 5 آذر وگرامیداشت هفته بسیج و اهمیت تشکیل بسیج 20 میلیونی گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری همه آنهایی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند و اینکه فرم تشکیلاتی بسیج را تکمیل کرده باشند و یا تکمیل نکرده باشند،بسیجی هستند.

خزاعی افزود: بسیج امروز خوشبختانه به عنوان یک شجره طیبه کارهای بسیار مهم سازندگی،اقتصادی و فرهنگی را انجام می دهد که در این بین باید از کار شاخص و فرهنگی حلقه های صالحین نوجوانان و جوانان یاد کرد هر چند که خانواده ها باید اهتمام بیشتری جهت ارتباط فرزندان خود با بسیج داشته باشند.

امام جمعه نهبندان با تبریک پیروزی بزرگ جبهه مقاومت اسلامی در سوریه و عراق و حضور بسیجیان در دنیای اسلام و فرماندهی سردار قاسم سلیمانی به چگونگی پیدایش تروریست های داعش با حمایت کشورهای غربی پرداخت.

خزاعی همچنین به حضور مقام معظم رهبری در بین مردم زلزله زده کرمانشاه و دلجویی از آنها اشاره کرد و از مسئولان نهبندان نیز درخواست کرد که با نصب العین قرار دادن سیره مقام معظم رهبری در سطح شهرستان به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

وی افزود: مسئولان شهرستان در دهگردشی‌ها مشکلات و مسائل مردم را مورد رسیدگی و توجه جدی قرار دهند چرا که گاهی اوقات مردم مسائلی را مطرح می کنند که با پیگیری‌های لازم از سوی مسئولان اجرایی قابل برطرف شدن است.

انتهای پیام/

R41348/P1357/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور : مردم در انتخابات روز جمعه حماسه جدیدی خلق کنند

احمد وحیدی در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران، به موضوع دور دوم انتخابات در روز جمعه اشاره کرد و از مردم برای حضور پر شور پای صندوق آرا برای خلق حماسه‌ای جدید دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو؛ احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران، به موضوع دور دوم انتخابات در روز جمعه اشاره کرد و از مردم برای حضور پر شور پای صندوق آرا برای خلق حماسه‌ای جدید دعوت به عمل آورد.

وی افزود: مرحله دوم انتخابات مجلس به همان اندازه مرحله اول مهم است، چون ۴۵ نماینده انتخاب خواهند شد.

وزیر کشور گفت: در مرحله دوم ۱۱۵۰۰ شعبه در ۲۲ حوزه ۱۵ استان وجود دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مراکز رشد علوم انسانی در استان‌های کشور تشکیل می‌شود
  • برنامه تشکیل ۲۰ کارگروه تخصصی در حوزه انتخابیه داریم/ضعف مجلس یازدهم در تراز بین المللی
  • وزیر کشور : مردم در انتخابات روز جمعه حماسه جدیدی خلق کنند
  • دیدارفرماندار،فرمانده سپاه و گروهای جهادی با امام جمعه کرخه
  • «الگوی سوم زن» خط مشی زندگی زن مسلمان را مشخص می کند
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی