Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛جعفر رزمی رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا ضمن همدردی و اظهار تسلیت نسبت به درگذشتگان حادثه زلزله غرب کشور گفت: مردم آذربایجان‌شرقی نیز بعد از وقوع این حادثه غم‌انگیز کمک‌های خود را همانند همه مردم ایران اسلامی به مردم زلزله‌زده غرب کشور اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا ۶۵ دستگاه انواع تریلی و کانکس شامل اقلام ضروری مورد نیاز از قبیل پتو، چادر، البسه، آب معدنی،کنسرو، نان، میوه ، حبوبات و وسایل گرمایشی به میزان ۸۵۰ تن توسط سپاه عاشورا به مناطق زلزله‌زده غرب کشور ارسال شده است.

رزمی خاطرنشان کرد: همچنین با همکاری بیمارستان محلاتی نیز اتوبوس، آمبولانس و تریلی‌کشنده بیمارستان صحرایی به مناطق زلزله‌زده اعزام شد.

وی، از اعزام گروه‌های جهادی به مناطق زلزله‌زده غرب کشور خبرداد و افزود: ۶۵ گروه جهادی به ظرفیت ۶۰ نفر با دو دستگاه اتوبوس به مناطق زلزله‌زده اعزام شده‌اند.

رزمی خاطرنشان کرد: همچنین در راستای خدمات‌رسانی بهتر، ۱۰دستگاه خودروی تاکتیکی به کارگیری شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی اعزام دو گروه جهادی پزشکی دانشجویی به مناطق زلزله‌زده جهت انجام خدمات بهداشتی را از دیگر برنامه‌های امدادرسانی سپاه عاشورا اعلام کرد و افزود: راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در این منطقه در جهت خدمات‌رسانی مناسب‌تر، تخصصی، بهداشتی و درمانی به آسیب‌دیدگان بوده است.

رزمی ادامه داد: هم اکنون ۳۰دستگاه خودروی کامیون شامل انواع کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در سپاه عاشورا، آماده ارسال به مناطق زلزله‌زده غرب کشور است.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه خدمت‌رسانی شهید باکری سپاه عاشورا در منطقه ثلاث باباجانی مستقر شده است، اظهار داشت: خدمات‌رسانی به 12 روستای این منطقه بر عهده ما بوده و ما با پخت و توزیع روزانه 2هزار پرس غذای گرم، درصدد هستیم خدمات‌رسانی بهتری داشته و حداقل یک وعده غذای گرم را در اختیار مردم آسیب‌دیده از زلزله قرار دهیم.

 

انتهای پیام/ش

۳۰دستگاه خودروی کامیون جمع‌آوری شده کمک‌های مردمی  آماده ارسال به مناطق زلزله‌زده غرب کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۶۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل و تکریم از اساتید، مبلغان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج

نماینده ولی فقیه در استان در مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه عاشورا تجلیل از اساتید و مبلغان و مربیان روحانی سپاه را یک اقدام ارزشمند عنوان کرد و گفت: از سپاه عزیز عاشورا و فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا برای برگزاری این مراسم قدردانی میکنم چرا که یک اقدام ارزشمند و بجاست.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: امروز روز گرامیداشت مقام و منزلت معلم و استاد است. شهید مطهری خدمات زیادی به جامعه ارائه داد. او فاصله حوزه و دانشگاه را کم کرد. از نگاه شهید مطهری معلمی از صفات خداوند و مظهر اسم هادی حق است. 

وی با اشاره به اینکه مقام معلم باید در جامعه تکریم شود گفت: نظام آموزشی ما چه در آموزش و پرورش چه در دانشگاه و چه در حوزه باید معلم و استاد تکریم و تعظیم شود.

وی با تاکید بر ضرورت شایسته سالاری در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزشی گفت: آنچه که معلمان و اساتید را استوار نگاه داشته عشق و علاقه آنهاست. 

 عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: دستگاه آموزشی ما نباید از بیرون دانشگاه خط بگیرد، دانشگاه جای زد و بند سیاسی نیست، اساتید دلسرد می‌شوند. از طرفی دستگاه تعلیم و تربیت به معنی اتم کلمه باید آموزش علم و تعلیم اخلاق را فراموش نکند. 

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به تحولات دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: نیرو‌های امنیتی و پلیس امریکا بر خلاف ادعای خود مبنی بر آزادی بیان، اساتید و دانشجویان معترض را سرکوب کرد. وی در پایان عملیات وعده صادق را عملیات هوشمندانه سپاه و نیرو‌های مسلح عنوان کرده و افزود: ضربه ایران به همه ثابت کرد، تحولات غرب آسیا با اراده جمهوری اسلامی شکل می‌گیرد. عملیات تنبیهی وعده صادق جایگاه ایران را در چشم ملت‌های منطقه ارتقا داد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • وقوع سیل در برخی مناطق آذربایجان شرقی
  • تجلیل و تکریم از اساتید، مبلغان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • ضرورت شایسته سالاری در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزش
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • سیل‌زدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا
  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی