Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@05:34:45 GMT

ولایت مداری مایه عزت واقتدار نظام است

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۱۶۷۱۳

ولایت مداری مایه عزت واقتدار نظام است

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ حجت الاسلام امینی در جمع بسیجیان بروجن گفت: ولایت مداری مایه عزت واقتدار است.

حجت الاسلام سید محمد امینی امام جمعه نقنه در اجتماع بزرگ بسیجیان در مصلی بروجن گفت: در گذشته امامان و بزرگان مظلوم واقع می شدند و کسانی که ضعف ایمان داشتند دلشان می لرزید و مطمئن نبودند که انقلابشان به مقصد می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی این فکر و اندیشه تغییر کرد و اگر کسانی امیدوار نبودند که مکانیزم ولایت پیروز می شود ، می بینند که با ولایت نظام ما بعد از گذشت 40 سال با این همه دشمنی ، تهدید و فجایع استوار و پابرجاست .

حجت الاسلام امینی ادامه داد: شما با تبعیت از ولایت ولی فقیه توانستید منطقه را بگیرید و با پیروی از ولایت حضرت حجت جهان را خواهید گرفت.

وی اضافه کرد: طبق روایات فتنه آخر زمان مایه نگرانی نیست و زود فاش می شود ،  امروز فتنه ها زود برملامی شوند مانند فتنه 88 .

 امام جمعه نقنه گفت: اگر می خواهید شرایط ظهور را فراهم کنید فقط ارادت به امام کافی نیست و علاوه بر ارادت به رهبر و امام به همه کسانیکه در این راه تلاش می کنند باید ارادت داشته باشیم و یک امت واحده شویم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۶۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی بهاری چهارشنبه فعال می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: از روز چهارشنبه سامانه بارشی به صورت رگبار باران، رعد وبرق، وزش باد شدید فعال ودر نقاط مستعد بارش تگرگ، و شدت ناپایداری‌ها در روز پنج شنبه پیش بینی می‌شود.
لیلا امینی افزود: فعالیت این سامانه بیشتر درمناطق غرب و جنوب استان ازجمله بویین میاندشت، سمیرم، چادگان، خوانسار، فریدن، دهاقان، شهرضا، فریدونشهر و گلپایگان پیش بینی می‌شود.
وی گفت: این سامانه بارشی همه مناطق استان اصفهان را در بر می‌گیرد و در این مدت آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، تگرگ، لغزندگی و کاهش دید به ویژه در جاده‌های کوهستانی وگردنه ها، و خسارت به محصولات کشاورزی احتمال می‌رود.
لیلا امینی توصیه کرد از سفر‌های برون شهری، توقف در بستر وحاشیه رودخانه‌ها پرهیز و در عبور از حاشیه رودخانه‌ها ومسیل‌ها، جابجایی عشایر احتیاط شود و دستگاه‌های اجرایی وامدادی در آماده باش باشند.

دیگر خبرها

  • امروز با جامی: قتل عاشق بهانه افتاده ست
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • معمای فرسایش مداری مشتری‌های داغ حل شد
  • سامانه بارشی بهاری چهارشنبه فعال می‌شود
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود