Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) سیستان و بلوچستان گفت: در مدت ۶ سال فعالیت این بنیاد ۱۰۰ هزار نفر در استان آموزش "حکومت مهدوی و وظایف منتظران" را فرا گرفته‌‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، موسی شهرکی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در مدت 6 سال فعالیت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) سیستان و بلوچستان 100 هزار نفر در استان آموزش "حکومت مهدوی و وظایف منتظران" را فرا گرفته‌‌اند و 350 همایش ملی، استانی و شهرستانی در زمینه آشنایی با فرهنگ مهدویت اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) سیستان و بلوچستان گفت: امسال 43 عنوان برنامه معرفتی به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) در مدت 5 روز از 6 تا 10 آذرماه در شهرستا‌ن‌های مختلف سطح استان اجرا می‌شود.

وی افزود: برگزاری همایش‌های مهدویت در دانشگاه‌های سطح استان، نواختن زنگ مهدویت در مدارس سطح استان، تجمع دانش‌آموزی با عنوان "یاری به امام زمان(عج)"، کرسی پرسش و پاسخ مهدوی و گفتمان دینی، برگزاری نشست پرسش و پاسخ دانشجویی و ویزیت رایگان بیماران نیازمند سطح استان توسط پزشکان و دندانپزشکان مهدی‌یاور از جمله مهمترین برنامه‌های این ایام است.

شهرکی بیان کرد: وظیفه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شناساندن حضرت مهدی(عج) و ترویج معارف این امام گرانقدر در جامعه اسلامی است و در طول سال در این راستا برنامه‌های مختلفی در سطح استان اجرا می‌شود. بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در دو تاریخ 9 ربیع الاول به عنوان آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) و نیمه شعبان که سالروز ولادت این امام گرانقدر است، برنامه‌های ویژه‌ای در استان اجرا می‌کند.

انتهای پیام/

R7843/P41362/S6,65/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۹۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد

 علی سرگزی در پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری با عنوان "سی ترمی" اظهار کرد: این جشنواره به همت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان و فرمانداری زهک و هنرمندان این منطقه در حال اجرا است.

وی افزود: ما به عنوان متولیان فرهنگی و هنری هر برنامه‌ای که موجب شادی و نشاط دل‌های مردم شود را با هم افزایی دستگاه‌های فرهنگی سیستان و بلوچستان حمایت می‌کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به نامگذاری این منطقه از سوی رهبر معظم انقلاب به تنگه احد، بیان کرد: مردمان غیور و دلاور سیستان نه تنها به گردن این استان بلکه به گردن ایران حق دارند.

وی با تاکید بر توسعه سیستان در همه ابعاد اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و هنری ادامه داد: هر آنچه که ما انجام می‌دهیم وظیفه ما است و ما خدمتگزار مردم هستیم و هیچ وظیفه‌ای هم جز خدمت گذاری نداریم.

سرگزی تاکید کرد: در سیستان و بلوچستان چرخ فرهنگ و هنر به همت مردم و دستگاه‌های متولی فرهنگی و هنرمندان و پیشکسوتانی که ما را در این امر یاری می‌کنند در حال چرخش است.

وی با اشاره به شور و نشاط حاکم در منطقه سیستان به واسطه ورود آب، افزود: امیدواریم این موهبت الهی ادامه پیدا کند و آنچه سیستان را زنده نگه می‌دارد آب است و پس از آن فرهنگ و هنر است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • تشریح برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل‌ونقل در سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۱۸۴ میلیارد ریالی بارندگی‌های اخیر به ۶۰ بنای تاریخی سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی بارندگی به بناهای تاریخی سیستان‌وبلوچستان
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر