Web Analytics Made Easy - Statcounter

پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری از سوی شرکت ملی حفاری همزمان با اول دی ماه سی و هشتمین سالگرد تاسیس این شرکت در اهواز پایتخت نفتی ایران برگزار‌ می‌شود.

پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری از سوی شرکت ملی حفاری همزمان با اول دی ماه سی و هشتمین سالگرد تاسیس این شرکت در اهواز پایتخت نفتی ایران برگزار‌ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش انرژی امروز، رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران دراین‌باره توضیح داد: زمان برپایی این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه بین المللی خوزستان برپا خواهد شد، با سالروز تاسیس شرکت در تقارن است.

مهدی معینی‌فر گفت: نخستین نشست اجرایی این نمایشگاه روزگذشته با حضور مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی خوزستان و مسئولان ذیربط از بخش‌های مختلف شرکت برگزار و تصمیمات لازم  در جهت هر چه بهتر برگزارشدن این نمایشگاه اخذ گردید.

وی افزود: در این نشست مقرر شد سه سالن و فضای باز نمایشگاه بین‌المللی به این رویداد صنعتی اختصاص و در زمینه طراحی، چیدمان، غرفه آرایی و ساخت‌وساز توافق به عمل آمد.

معینی فر با اشاره به اینکه «سایت ثبت نام نمایشگاه بین المللی استان خوزستان از هم اکنون در حال ثبت نام از شرکت‌ها و مجموعه‌های علاقه مند برای حضور در نمایشگاه پانزدهم ساخت تجهیزات صنعت حفاری است»، اظهار کرد: یک تیم مجرب اجرایی از ملی حفاری و شرکت نمایشگاه‌ها خدمات ثبت نام از متقاضیان، جانمایی و برنامه‌ریزی این نمایشگاه را برعهده دارند.

رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران گفت: در نمایشگاه امسال تعداد قابل توجهی قطعات و تجهیزات ساخت داخل رونمایی و در معرض بازدید قرار خواهد گرفت و نیازهای شرکت در تعامل میان کارشناسان مدیریت‌های پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت، تدارکات و امور کالا و بازار یابی و امور بین‌الملل شرکت با سازندگان قطعات و تجهیزات مورد بحث و تبادل نظر قرار‌ می‌گیرد.

وی افزود: همچنین در این نمایشگاه دو پنل تخصصی در موضوع ساخت قطعات و تجهیزات کاربردی در صنعت حفاری با حضور نمایندگان شرکت‌های دانش بنیان، مراکز علمی پژوهشی و تحقیقاتی و صاحبنظران در این عرصه تشکیل و انتظارات و چالش‌های موجود بررسی‌ می‌شود.

معینی‌فر زمان کار نمایشگاه را در مدت چهار روز برپایی از ساعت ۹ تا ۱۷ عنوان و یادآور شد: این رویداد صنعتی با توجه به تخصصی بودن، مخاطبان خاص خود را دارد و فرصت بسیار ارزنده‌‌ای در جهت آشنایی تولیدکنندگان و صنعتگران داخلی با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های یکدیگر و هم‌افزایی با متخصصان و کارشناسان صنعت حفاری در بخش تامین نیازها و ابعاد کمی و کیفی همکاری‌های دو جانبه و چند جانبه‌ است.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۹۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدی: تحریم‌ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید حیدر محمدی، در دیدار با معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه با اشاره به وضعیت بازار دارویی و تجهیزات پزشکی در ایران، گفت: یکی از دلایل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی در ایران طی سال‌های اخیر عدم همکاری برخی از کشورها و القای تحریم‌های ظالمانه بوده است.

وی با بیان اینکه امروز ایران به عنوان یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی در منطقه شناخته می شود، افزود: یکی از مؤلفه های مؤثر برای رقابت در بازارهای صادراتی توجه ویژه به کیفیت است. در کنار تأمین دارو و تجهیزات پزشکی در کشور سعی کردیم کیفیت این فرآورده‌ها را ارتقا داده و صادرات را به بازار منطقه تقویت کنیم.

محمدی با اشاره به وضعیت مطلوب روابط سیاسی و اقتصادی ایران و سوریه، خاطرنشان کرد: قطعاً به دنبال کمک به تأمین تجهیزات و دارو و حتی انتقال دانش در این زمینه به کشور سوریه هستیم و امیدواریم این کشور نیز در آینده نزدیک بتواند ساختار سلامت خود را بازآرایی کند.

همچنین، «رزان سلوطه» معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه ضمن تقدیر از همکاری های ایران در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی با کشور سوریه، گفت: به دنبال توافق صورت گرفته در دو سال گذشته موفقیت های خوبی در زمینه های مختلف این همکاری ذکر شده ایجاد شد.

وی افزود: ایران نقش مهمی در خصوص تأمین دارو و تجهیزات پزشکی در بازار سوریه دارد و تقاضا داریم جمهوری اسلامی ایران در تأمین برخی از واکسن های موردنیاز، ما را یاری کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • سفر وزیر خارجه ایران به گامبیا برای شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • حضور بیش از ۱۲۰ شرکت معتبر در نمایشگاه نساجی یزد
  • برپایی نمایشگاه نساجی و پوشاک در یزد
  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است
  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • آغاز به‌کار نمایشگاه تخصصی فرانچایز در ایران‌مال
  • محمدی: تحریم‌ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران شد
  • انجام عملیات حفاری تحت نظارت آب منطقه‌ای/استخراج از معدن با بیل مکانیکی انجام می‌شود
  • تحریم ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران