Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک- فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: نیروهای بسیجی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، همواره نقش موثر و بی بدیلی در عرصه مبارزات سخت و نرم نظام اسلامی ایفا کرده اند.

محمدرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: ایثار، اخلاص، معنویت و بصیرت چهار ویژگی بارز و شاخص نیروهای بسیجی است که تاکنون سبب به ثبت رسیدن افتخارات بسیار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیج نسخه شفابخشی است که امام خمینی(ره) آنرا برای تمامی دردهای انقلاب تجویز کرده‌اند و اکنون ثابت شده که آینده نگری و نسخه امام راحل در هر زمانی که لازم بوده اثر مفید خود را بر جا گذاشته است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک خاطرنشان کرد: نیروهای بسیجی در هشت سال دفاع مقدس عملکرد بسیار مطلوبی داشته‌اند و ثابت کرده‌اند که در عرصه‌ جنگ سخت از مجموعه نیروهای کارآمد انقلاب اسلامی هستند.

رضایی ادامه داد: پس از گذراندن هشت سال جنگ سخت، نیروهای بسیجی در عرصه‌های جنگ نرم و تهاجمات و تهدیدات فرهنگی نیز خوش درخشیدند و برنامه‌های مطلوبی برای انسداد مسیر دستیابی دشمنان به هدف خود در نظر پیاده کردند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه می‌توانیم بگوییم که نیروهای بسیجی در تمامی عرصه‌ها کارکرد دارند و بسیج امروز مجموعه‌ای کامل اعم از نیروهای فرهنگی، نظامی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است و برای هر مشکلی کارایی دارد.

فرمانده سپاه ناحیه اراک بیان داشت: یکی از راهبردهای مهم و اساسی که به مجموعه بسیج ابلاغ شده مسئله اقتصاد مقاومتی است که ما با توجه به شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در این زمینه ورود پیدا کرده‌ایم و از ابتدای امسال تاکنون در شهر اراک ۵۰ فرصت شغلی با محوریت اقتصاد مقاومتی ایجاد شده است.

رضایی تصریح کرد: تاکنون مبلغی حدود ۵۵۰ میلیون تومان اعتبار برای این هدف در نظر گرفته شده و تعداد یک هزار نفر متقاضی با محوریت اقتصاد مقاومتی آموزش داده شده‌اند، همچنین در زمنیه محرومیت زدایی که یکی از فعالیت‌های بسیج تلقی می‌شود سال گذشته ۱۰ واحد مسکونی برای مستضعفان در شهرستان اراک ساخته شده است.

وی افزود: امسال با حضور گروه‌های جهادی موفق شده‌ایم تاکنون ۲۰ منزل مسکونی بسازیم و به مستضعفان تحویل دهیم، همچنین در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی با تشکیل قرارگاه جوادالائمه در سطح شهرستان توانسته‌ایم در این عرصه نیز اقداماتی را به انجام برسانیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۹۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ امید جهان نژادیان گفت: خوزستان یکی از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی ازجمله گندم است و برداشت این دانه‌های طلایی در استان از بیستم فروردین امسال از مناطق جنوبی استان آغاز شد و تاکنون ادامه دارد.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان میزان خرید روزانه خرید گندم از کشاورزان خوزستان را بیش از ۶۰ هزار تن اعلام کرد و افزود: از ابتدای فصل برداشت تاکنون، بیش از ۵۶۰ هزار تن از این محصول راهبردی خریداری و به سیلو‌ها انتقال داده شده است.
وی درخصوص میزان خرید گندم نسبت به پارسال می‌گوید: تاکنون شاهد افزایش دوبرابری این محصول هستیم و استقبال کشاورزان برای تحویل به مراکز خرید خوب بوده است.
در سال زراعی جاری هر کیلوگرم گندم به قیمت ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم گندم دروم به قیمت ۱۸ هزار تومان از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.
پارسال در خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.
در سال زارعی جاری در ۷۵۴ هزار هکتار از اراضی خوزستان کشت گندم انجام شده است.

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • مدیران استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان پای کار باشند
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور