Web Analytics Made Easy - Statcounter

بناب- رئیس اداره ورزش و جوانان بناب از توزیع مواد مخدر در دو باشگاه ورزشی بانوان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد رضازاده عصر امروز یک شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بناب با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص پیشگیری از اعتیاد گفت: متأسفانه شنیده می شود در دو باشگاه ورزشی بانوان مواد مخدر توزیع می شود که در حال بررسی بیشتر موضوع هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری شهرستان بناب: منبع مهم گسترش مواد مخدر قهوه خانه ها هستند.

منبع مهم گسترش مواد مخدر قهوه خانه ها هستند

این گزارش حاکی است، سرپرست فرمانداری شهرستان بناب نیز در این جلسه تصریح کرد: منبع مهم گسترش مواد مخدر قهوه خانه ها هستند که باید نظارت و دقت کافی بر قهوه خانه ها در اولویت کار مسئولان قرار گیرد.

مهندس امین رفیعی با بیان اینکه هم اکنون حدود ۵۰ واحد قهوه خانه در شهر بناب فعال هستند، خواستار اعمال محدودیت های لازم در زمینه صدور مجوز فعالیت این قهوه خانه ها شد.

وی همچنین از نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواست نظارت خود را بر این اماکن افزایش دهند و واحدهایی که بدون مجوز قانونی و داشتن پروانه کسب فعالیت می کنند، نسبت به تعطیلی آن ها مبادرت کنند.

سرپرست فرمانداری بناب سپس با ابراز نگرانی از گزارش رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مبنی بر توزیع مواد مخدر در ۲ باشگاه ورزشی بانوان در بناب اظهار کرد: متأسفانه این خبر خبر خوشایندی نبود و باشگاه ورزشی که می بایست در راستای سالم سازی جوانان و به نوعی مبارزه با مواد مخدر قدم بردارد و برای سلامت جسمی مردم ایجاد شده است، در آن محل مواد مخدر توزیع شود که از نیروی انتظامی می خواهیم موضوع را رصد کرده و در صورت صحت موضوع شدیداً برخورد نماید.

رفیعی در بخش دیگری از سخنان خود با ارائه گزارشی از نوع و میزان کشفیات مواد مخدر شهرستان بناب خاطرنشان کرد: در یک ماه گذشته جمعاً بیش از ۳۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح شهرستان بناب کشف شده است.

وی افزود: در این ارتباط نیز ۲۷ نفر توزیع کننده مواد مخدر، ۵ نفر قاچاقچی، ۶۹ نفر معتاد تابلودار دستگیر و ۸ دستگاه خودرو نیز متوقف شده اند.

کشف ۱۱۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان بناب

به گفته نماینده عالی دولت در فرمانداری بناب، از اول سال جاری تاکنون بالغ بر ۱۱۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ کیلوگرم میزان کشفیات افزایش یافته است.

رفیعی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های نیروهای انتظامی و همکاری سپاه ناحیه بناب و سربازان گمنام امام زمان(عج) درامر کشف و مبارزه با مواد مخدر خواستار استمرار برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر شد.

وی همچنین بر لزوم اطلاع رسانی و آموزش همگانی با هدف حساس سازی آحاد جامعه بویژه خانواده ها در خصوص عوارض و اثرات سوء مواد مخدر تأکید و تصریح کرد: همراهی مردم شهرستان بناب و همدلی پلیس، بسیج، عوامل اطلاعاتی، مسئولان شبکه بهداشت و درمان و سایر مسئولان نقش جدی در راستای مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیب های ناشی از آن داشته و از اصلی ترین رویکردهای دولت در امر مبارزه با مواد مخدر این بلای خانمان سوز است.

هیچ گونه مجوز فعالیت قهوه خانه جدید در سطح شهرستان داده نمی شود

بنابراین گزارش، در ادامه جلسه جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان بناب نیز با ارائه گزارشی از عملکرد یک ماهه این نیرو اذعان کرد: طی یک ماه گذشته بیش از ۳۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح شهرستان گشف شده است که جا دارد از همراهی و همکاری بی شائبه فرماندهی سپاه و سربازان گمنام امام عصر(عج) در این امر تقدیر و تشکر بعمل آید.

سرهنگ ابراهیم فیض زاده با بیان اینکه هیچ گونه مجوز فعالیت قهوه خانه جدید در سطح شهرستان داده نمی شود؛ گفت: همچنان بازرسی ها بصورت مستمر از قهوه خانه ها صورت می گیرد و تاکنون ۱۲ قهوه خانه که بدون مجوز فعالیت می کردند، تعطیل و پلمپ شده اند.

این افسر انتظامی با اشاره به ضرورت همگانی کردن آموزش و اطلاع رسانی از خطرات این بلای خانمان سوز در جامعه افزود: در مرکز کمپ اعتیاد شهرستان برخی معتادان نگهداری می شوند که توان پرداخت هزینه های آن را ندارند. از این رو از اداره بهزیستی شهرستان انتظار می رود با مدیریت مبالغ دریافتی از خیران در این ارتباط نسبت به یکسان سازی و ارائه خدمات به افراد حاضر در مرکز کمپ ترک اعتیاد شهرستان اقدام کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۹۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها

ایسنا/خراسان رضوی بخشدار سرولایت اختصاص پنل‌های خورشیدی به منظور تأمین درآمد پایدار برای دهیاری‌های منطقه را ضروری دانست.

باقر صدیقی امروز جمعه ۷ اردیبهشت در حاشیه دیدار با مدیر برق شهرستان قوچان در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه مدیریت حوزه برق سرولایت با قوچان و سه روستا نیز با خوشاب سبزوار است، افزود: مدیریت حوزه آب و آب‌رسانی سرولایت نیز با شهرستان نیشابور و آب‌رسانی به تعدادی از روستاهای فیروزه، نیشابور و خوشاب نیز با این بخش است.

 وی عنوان کرد: چون نقطه مرزی هستیم متأسفانه این گونه تقسیم‌بندی شده است. در حوزه برق‌رسانی از ۴۰ روستا ۳۷ روستا زیر نظر قوچان و سه روستا با خوشاب است.

بخشدار سرولایت با بیان اینکه در حوزه خدمات رسانی مانند گاز و آب این منطقه نیاز شهرستان‌های هم‌جوار را تأمین می‌کند، تصریح کرد: چون هم‌جوار ما روستاهای بخش آبکوه شهرستان قوچان است، به همین دلیل از این منطقه برق مورد نیاز وارد بخش سرولایت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای شبکه توزیع برق استان از این مسیر مقرون به صرفه‌تر است تا اینکه بخواهد از نیشابور توزیع برق صورت گیرد. بخش سرولایت ۹۰ کیلومتر تا مرکز شهرستان فاصله دارد، در صورتی که این فاصله تا قوچان ۳۰ کیلومتر بیشتر نیست.

صدیقی در ادامه تعامل بین دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان را از محورهای مهم توسعه و آبادانی یک منطقه دانست و تصریح کرد: باید تلاش کنیم موانع و مشکلات را برطرف و راهکارهای عملی برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم را انتخاب کنیم.

وی با تأکید بر تداوم اجرای طرح تعویض شبکه توزیع برق فعلی به کابل خود نگهدار و همچنین تأمین روشنایی معابر روستایی خاطرنشان کرد: فرمانداری و بخشداری نقش حمایتی، نظارتی و هدایت کننده دارد و سایر دستگاه‌های اجرایی باید با هم افزایی و تعامل مشکلات مردمی را برطرف کنند.

بخشدار سرولایت در ادامه بر اختصاص پنل‌های خورشیدی به منظور تأمین درآمد پایدار برای دهیاری‌ها، پیگیری چارت و تأمین نیرو و بالابر مختص اداره برق مستقر در منطقه تأکید کرد.

وی همچنین به ضرورت هماهنگی بیش از پیش بین ادارات آب و برق با لحاظ حداقل اثرات اجتماعی اشاره و اظهار کرد: انتظار داریم برق کنتورهای چاه و خط پمپاژ به هیچ وجه قطع نشوند تا مشکل در کمبود و توزیع آب شرب برای اهالی بخش سرولایت را نداشته باشیم.

صدیقی همچنین با هرگونه تعامل و همکاری با مجموعه برق و تداوم این همکاری‌ها اعلام آمادگی کرد و خواستار تسریع در اصلاح و نوسازی شبکه توزیع برق و برخی از خطوط انتقال آب و همچنین رفع مشکل مالکیت و دولتی شدن شبکه آب‌رسانی در ۳ روستای باقی مانده سطح بخش شد.

مدیر برق شهرستان قوچان در این نشست سه جانبه ضمن بیان اقدامات مهم انجام شده و در دست اقدام اظهار کرد: با توجه به اینکه رسالت شرکت برق خدمت‌رسانی به مردم است، از هیچ کوششی جهت خدمت شایسته به مردم دریغ نخواهیم کرد.

مهدی آدینه ادامه داد: خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان یک نعمت الهی است که باید قدردان و شکرگزار این نعمت باشیم.

وی با اشاره به هزینه کرد حدود ۴۵ میلیارد ریال برای برق‌رسانی به روستای ماه نشین سرولایت در سال گذشته ادامه داد: تکریم ارباب رجوع و پیگیری مطالبات به حق مردم از جمله محورهای مهم مورد توجه است که برای موفقیت در این راه و کسب رضایت مردم تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • آغاز مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی در بخش نگین کویر فهرج
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ