Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه شهرهای استان گلستان ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت و گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم تاکید کردند : تفکر بسیجی انقلاب اسلامی را در روزهای خطرساز نجات داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نمازجمعه گرگان اظهار کرد: از همه کسانی که در زمینه پیروزی جبهه مقاومت تلاش کردند شهدای مدافع حرم، جانبازان و سردار رشید جهان اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی، مردم عراق، سوریه و مرجعیت جهان تشیع آیت‌الله سیستانی و در رأس همه مقام معظم رهبری باید قدردانی کنیم چراکه همه دست به دست هم دادند تا شاهد پیروزی جهان بشریت باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه داعش از طرف اسرائیل و آمریکا پشتیبانی می شد، گفت: جبهه مقاومت با ورود در این عرصه ها و مقاومت و جانبازی هایی که انجام شد به این پیروزی دست یافت.

امام جمعه گرگان تصریح کرد: پیروزی جبهه مقاومت علیه توطئه بسیار خطرناکی که پیش روی منطقه قرار گرفته بود و غده سرطانی بسیار خطرناک داعش که زیر نام اسلام جنایت می کردند علاوه بر خسارتهایی که به کشورهای اسلامی وارد می کردند و در دنیا آبروی اسلام را بردند این غده سرطانی نابود شد.

وی از همه کسانی که در این زمینه تلاش کردند از شهدای مدافع حرم، جانبازان و سردار رشید جهان اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی، مردم عراق، سوریه، مرجعیت جهان تشیع آیت الله سیستانی و در رأس همه مقام معظم رهبری تا شاهد پیروزی جهان بشریت باشیم باید قدردانی کرد.

وی ابرازکرد: پس مانده های بدخیم غده های سرطانی باید از بین برود تا جهان بشریت از دست گروه های تکفیری نامسلمان راحت شود.

نورمفیدی با بیان اینکه پنج آذر برای گرگان یک روز تاریخی است، گفت: برای اینکه مردم گرگان در سال 1357 در مقابل دژخیمان شاهنشاهی قرار گرفتند، عده ای به مقام شهادت و جانبازی رسیدند، این روز تاریخی برای شهر و استان ما است.

وی گفت: در 5 آذر بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل تشکیل شد، تفکر بسیجی مهم است، با این تفکر نظام را شناختیم و فهمیده ایم انقلاب در کجا قرار دارد و جایگاه و منزلت والایی در جهان به دست آورده است.

نماینده ولی فقیه در گلستان با تاکید بر اینکه تا پای جان برای این شجره طیبه ایستاده ایم و با جان و دل از نظام و انقلاب اسلامی دفاع می کنیم، اظهارکرد: دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی همان تفکر بسیجی است.

نورمفیدی افزود: تفکر بسیجی اگر نبود معلوم نبود کار انقلاب به کجا کشیده بود این تفکر مردم را در روزهای خطرساز به وسط میدان آورد و از گزند خطرات نجات داد.

وی بیان کرد: ملت ما باید از این افق به کشور نگاه کنند گرچه مشکلات زیادی نیز وجود دارد ما امروز به چنان رشدی رسیدیم که انقلاب را بیمه می کند.

امام جمعه بندرترکمن:

کسی که دغدغه خدمت به نظام ومردم را داشته باشد بسیجی است/ بینی آمریکا ومتحدانش از فروپاشی داعش در عراق وسوریه به خاک مالیده شد

حجت الاسلام محمدصالح منصوری در خطبه های سیاسی عبادی جمعه با تبریک پیروزی جبهه مقاومت بر جبهه کفر و نابودی داعش اظهار داشت:امروز بینی آمریکا و متحدانش از موفقیت بزرگ که موجب فروپاشی داعش در عراق و سوریه شد به خاک مالیده شد.

وی افزود: کلینتون وزیر اسبق آمریکا در صحبتهای پیشین خود عنوان کرد که برای به رسمیت شناختن و ایجاد داعش به 112 کشور جهان سفرکرد،همچنین اسنودن جاسوس آمریکایی سیا نیز داعش را لانه زنبور آمریکا برای نفوذ و ضربه زدن به مسلمانان در مناطق اسلامی دانست تا با این مهره به اهداف سلطه طلبانه خود برسد


امام جمعه بندرترکمن با اشاره به جنایات فجیع داعش در کشورهای اسلامی تصریح کرد:در مدت 6سالی که داعش با جنایات خود در عراق و سوریه موجب ناامنی کشورهای اسلامی شد عربستان بیش از 500میلیارد دلار هزینه های زیادی را برای تقویت داعش و تضعیف جبهه مقاومت صرف نمود. این درحالی است که جنایات داعش قابل بیان نیست


حجت الاسلام منصوری با اشاره به وعده نصرت و پیروزی خداوند متعال به مسلمین در جبهه های حق علیه باطل بیان کرد:این وعده خداست لذا این پیروزی را باید در سراسر کشور جشن گرفت.

امام جمعه محبوب بندرترکمن با تبریک هفته بسیج ادامه داد:بسیج در 8سال دفاع مقدس زحمات زیادی کشید و امروز نیز در همه عرصه ها اعم از نظامی،سازندگی،اقتصادمقاومتی ،علمی،ورزشی و هنری همواره آثار و برکات فراوانی را برای نظام اسلامی به ارمغان آورده است.

وی اذعان داشت:ایمان بسیجیان همواره قدرت نظامی کشور را بالا برده و به عنوان نیرویی مخلص همیشه در کنار نظام و مردم حضور فعالی دارد.

خطیب جمعه بندرترکمن با اشاره به اینکه بسیجی بودن به داشتن کارت و سند برای فعالیت نیست اضافه کرد:هرکس که دغدغه خدمت به نظام و مردم را داشته باشد بسیجی است و در تمام عرصه های حرفهای زیادی برای گفتن دارد لذا تا زمانیکه تفکر بسیجی در جامعه جریان داشته باشد دشمنان ما همواره تسلیم و سرافکنده خواهند بود.

حجت الاسلام منصوری همچنین به سفر پربرکت مقام معظم رهبری به مناطق زلزله زده کرمانشاه اشاره و خاطر نشان کرد:این سفر موجب روحیه مضاعف مردم زلزله زده و شادی آنان گردید که باعث شد مقداری از اندوه مردم داغ دیده کم شود.

امام جمعه کردکوی : سردار قاسم سلیمانی معجزه تاریخ است

حجت الاسلام موسی شاعری در نماز جمعه این هفته شهرستان کردکوی گفت: داعشی ها به نام اسلام تیشه به ریشه اسلام زدند و با اقدامات جنایتکارانه خود به مسلمانان در سرتاسر دنیا ضربه وارد کردند.

وی افزود: فروپاشی داعش در حقیقت فروپاشی ظلم، ستم مستکبران جهان و هم پیمانان جنایتکار صهیونیستی و حامیان آنان است.

امام جمعه شهرستان کردکوی اذعان کرد: تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، حضور مقتدرانه سربازان ولایت در جبهه مقاومت اسلامی و فرماندهی عالی سردار سرافراز سپاه اسلام سرلشکر قاسم سلیمانی توانست اقتدار اسلام را به دنیا نشان دهد و فتنه داعش را خاموش و ریشه ستم آنان را بخشکاند.

شاعری با بیان اینکه سردار قاسم سلیمانی معجزه تاریخ است، اظهار داشت: پیروزی جبهه مقاومت اسلامی بر شجره خبیثه و ملعون داعش نتیجه و ثمره جانفشانی ها و ایثارگری ها و ازخودگذشتگی های رزمندگان و شهدا به فرماندهی سرلشکر حاج قاسم سلیمانی بود که با این پیروزی فصل جدیدی در منطقه شروع شد.

وی از ایثارگری ها، مقاومت و ایستادگی مردم ایران، سوریه و عراق در مقابل جبهه ستمگران و جنایتکاران جهان قدردانی کرد و افزود: در چند سال حضور و فعالیت جنایتکاران داعشی و گروهک های تروریستی در سرزمین های اسلامی و کشته شدن هزاران فرد بی گناه، زنان، مردان و کودکان مظلوم خسارت های جبران ناپذیری به مسلمانان وارد کرد که تا سالهای سال امکان جبران آن وجود ندارد.

امام جمعه شهرستان کردکوی بیان کرد: با پایان داعش، وعده خداوند متعال در مورد ذلت ظالمان محقق شده است.

شاعری تصریح کرد: گروههای مقاومت مردمی در برابر اقدامات وحشیانه گروه تکفیری داعش که مورد حمایت استکبار جهانی و برخی کشورهای ارتجاع منطقه بودند سینه سپر کردند و با تمام وجود در مقابل آنان ایستادند.

وی خاطرنشان کرد: فتنه داعش برای کشورهای اسلامی بویژه عراق و سوریه مشکلات زیادی را ایجاد کرده بود که به فضل الهی نابود شدند.

 

تبریک امام جمعه رامیان برپیروزی جبهه مقاومت و گرامیداشت یاد شهدای حرم/ امام جمعه سابق گنبد انسانی بزرگ و متواضع بود

حجت الاسلام حسین طاهری امام جمعه رامیان در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه گفت:  شعار امام حسین(ع) در روز عاشورا با 10 نفر شروع شد ولی آن شعار در پیاده روی اربعین با حضور میلیونی مردم از کل دنیا  طنین انداز می شود.

وی ضمن تسلیت به بازماندگان امام جمعه سابق گنبد و علو مقام برای وی و همه خدمتگزاران به قرآن، اظهار کرد: حجت الاسلام سبحانی انسان بسیار بزرگوار و متواضع بود و ارتباط خوب و تنگانگی با رهبر معظم انقلاب داشتند.

حجت الاسلام طاهری ضمن تبریک فرارسیدن 9 ربیع الاول آغاز امامت امام زمان(عج) افزود: زمینه سازی برای ظهور هم در علم و هم در ایمان کامل است.

وی بیان کرد: همراهی و ایثار مردم از اقشار مختلف و علی الخصوص نیروهای سپاه و ارتش در کمک به زلزله زدگان بسیار چشمگیر و قابل تقدیر است و حضور رهبر انقلاب نیز تسکینی بر دلهای داغدیده شد و آنها نیز ارادت خود را به ایشان ابراز کردند.

خطیب نماز جمعه رامیان افزود: امید است قوای سه گانه و مسئولین به توصیه های رهبر انقلاب توجه کنند تا هرچه زودتر مشکلات زلزله زدگان رفع شود.

وی با اشاره به 5 آذربه نام روز تاسیس بسیج مستضعفان تصریح کرد: از اول انقلاب و قبل از آن نیز حضور بسیجیان در حفاظت از نظام اسلامی  چشمگیر بود و امروزه نیز با مجاهدت و رشادت های خود در پیروزی جبهه مقاومت و نابودی شجره خبیثه داعش نقش بسیار مهمی داشتند.

امام جمعه رامیان در پایان با تبریک پیروزی جبهه مقاومت بر داعشی ها و تکفیری های در سوریه و عراق یاد شهدای مدافع حرم را گرامی داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۲۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت هفته کار و کارگر و جایگاه این قشر زحمتکش، افزود: کارگران یکی از مولفه‌های مهم در تحقق سال و اقتصاد مقاومتی هستند.
امام جمعه سمنان بیان کرد: رونق اجتماعی، رسیدن به رفاه نسبی و بر چیده‌شدن فقر از جامعه از رویکرد‌های مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسوولان در تحقق رونق اقتصادی است.
وی با گرامیداشت روز معلم از آنان به عنوان افسران عرصه دانش یاد کرد و افزود: آموزش مهارت‌های تقویتی برای معلمانی که به تازگی به جمع فرهنگیان ملحق می‌شوند، با اهتمام پیگیری شود، چرا که آینده کشور در گرو آموزش‌های معلمان به کودکان است.
امام جمعه سمنان با اشاره به سالروز فتح اندلس، افزود: اندلس روزگاری به عنوان یک مرکز اسلامی بود، اما بعد از ۸۰۰ سال به دلایلی از عزت به ذلت رسید و باید از این واقعه و روش دشمنان در انحطاط اندلس درس گرفت.
حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی اظهار کرد: اختلاف‌افکنی بین مسلمانان، ایجاد انحطاط اخلاقی و ترویج فساد و فحشا از جمله عوامل انحطاط اندلس بود و در این برهه از زمان نیز دشمنان با این ۲ راهبرد به دنبال ضربه به نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید مراقب بود.
وی پرتاب موشک ایرانی به رژیم غاصب صهیونیستی، تظاهرات کشور‌های مختلف در محکومیت رژیم کودک‌کش صهیونیستی و در دست داشتن تصویر رهبر معظم انقلاب و سردار حاج قاسم سلیمانی به دست مردم کشور‌های مختلف نشان از قدرت و نفوذ فرهنگی فراسرزمینی ایران است.
حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی اظهار کرد: ساخت پالایشگاه‌های فراسرزمینی در ونزوئلا و ساخت چهار کشتی با توانایی حمل ۷۵۰ هزار بشکه نفت، کشت فرا سرزمینی در وسعت یک میلیون هکتار از جمله افتخارات ایران است.
امام جمعه سمنان با گرامیداشت روز ورزش زورخانه‌ای، افزود: برای ترغیب جوانان به این ورزش باستانی تلاش شود.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد