Web Analytics Made Easy - Statcounter

در متن پیام بیژن زنگنه آمده است:

«نقش بی بدیل بانوان در شکل گیری الگوهای مثبت در خانواده، به ویژه تلاش آنان در گسترش فعالیت‌های ورزشی، کاهش فقر حرکتی و کنترل بیماری‌های غیر واگیر ناشی از آن، از اهمیتی بالا برخوردار است. به همین جهت تدوین و اجرای برنامه‌های فرهنگی و انگیزشی در سطح صنعت نفت برای حرکت بانوان به سمت اهداف موردنظر در راهبردهای ابلاغی وزارت نفت در ورزش تنها با مشارکت حداکثری ایشان اعم از بانوان شاغل، همسران و دختران محقق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری سالانه رویدادهایی همچون المپیادهای ورزشی سراسری وزارت نفت در رده‌های سنی مختلف بانوان در کنار گسترش برنامه های مستمر آموزشی  و تمرینی سلامت محور، در طول سال، مسیر دستیابی به موضوع فوق را هموارتر ساخته و ضمن تقویت دلبستگی کارکنان و خانواده ایشان به صنعت نفت، زمینه را برای بهبود وضعیت سلامت از طریق گرایش به ورزش و نهادینه کردن آن فراهم می کند.

در کنار موفقیت بانوان ورزشکار صنعت نفت در رشته های مختلف، آنچه در اولویت قرار دارد سلامتی، شادابی و روحیه ورزشی در بین کارکنان است که به لطف خداوند منان و تلاش همکاران در بخش‌های مختلف ورزشی تاکنون به نحو مطلوب انجام شده که امیدوارم این روند، همچنان ادامه یابد.

در خاتمه ضمن تشکر از همه دست اندرکاران و برگزارکنندگان المپیاد ورزشی وزارت نفت، برای تمامی بانوان گرانقدر  صنعت نفت موفقیت و سربلندی آرزو دارم»

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۰۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است

عربی دبیر برگزاری جشن‌های معنوی و مردمی زیر سایه خورشیدگفت: برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید با حضور خدام رضوی در مناطق مختلف هشت شهرستان سمنان برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه شعار محوری امسال جشن‌های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» است، ادامه داد: مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی مبدع جشن‌های مردمی و معنوی زیرسایه خورشید است و کانون‌های فرهنگی شاخص در هر استان، متولی برگزاری این جشن مردمی هستند.

وی بیان کرد: جشن‌های گرامیداشت دهه کرامت از بیست و چهارم اردیبهشت از گرمسار و آرادان آغاز می‌شود و سپس این جشن هر روز در یکی از شهرستان‌های مهدیشهر، سمنان، دامغان، سرخه، شاهرود و میامی تا سی و یکم اردیبهشت ادامه خواهد یافت.

مسئول برگزاری جشن‌های معنوی ومردمی زیر سایه خورشید در سمنان تصریح کرد: این رویداد فرهنگی و معنوی در قالب برپایی جشن‌های مردمی، تجلیل از نخبگان عرصه‌های مختلف، فرزندآوری و جمعیت، دانش آموزان و دانشجویان، زنان و دختران، دیدار با بزرگان و علمای هر شهر و روستا، بازدید از مراکز و اماکن مختلف و دیدارهای مردمی رقم خواهد خورد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت/برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه جهان
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • همه چیز درباره المپیاد ورزش‌های فناورانه + لینک ثبت نام
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور