Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدادی از اختراعات و دستاوردهای پژوهشی پژوهشگران دانشگاه شهرکرد در هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن‌آوری چهارمحال و بختیاری ارائه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از منطقه آزاد؛نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان چهارمحال و بختیاری با شعار "پژوهش تقاضامحور و تجاری‌سازی فناوری زیربنای تولید اشتغال" آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این نمایشگاه فناوران و پژوهشگران چهارمحال و بختیاری در ۴۵ غرفه دستاوردهای پژوهشی خود را به نمایش گذاشتند؛ که ۲۵ غرفه مربوط به شرکت‌های دانش بنیان، ۲۲ غرفه مربوط به دانشگاه‌ها و دستگاه های اجرای است بوده و از پنج محصول فناور در زمینه‌های آب، فناوری، ICT ،IT و نرم افزار رونمایی گردید.

پژوهشگران دانشگاه شهرکرد با ارائه‌ برخی دستاوردها و اختراعات خود هم‌چون تستر سیم‌کشی خودرو، تستر ECU، سنسور و پروگرامر خودرو، دستگاه تاج‌سنج درخت، دستگاه تکثیر و پرورش کنه در محیط آزمایشگاه، سیستم تشخیص اشیاء، سامانه‌ی فروش صنایع دستی، ربات تکمن، ربات مسیریاب، انواع پهپاد و آخرین یافته‌ها و پژوهش‌های علمی پژوهشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی این دانشگاه، به صورت فعال در هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن‌آوری استان چهارمحال و بختیاری مشارکت دارند.

شایان ذکر است، از دو محصول فناور بسته حمایت زنبورعسل و سامانه تائید اصالت محصولات سالم و ارگانیک نیز درمراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی چهارمحال و بختیاری رونمایی شد.

گفتنی است دکتر شامحمدی رئیس دانشگاه شهرکرد و جمعی از مسئولین استان چهارمحال و بختیاری با حضور در غرفه‌ دانشگاه شهرکرد در هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن‌آوری استان، در جریان آخرین دستاوردهای پژوهشی محققان این دانشگاه قرار گرفتند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۰۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مسعود مثنوی افزود: در این مدت ۱۹ حادثه در استان به وقوع پیوست‌ که به دنبال آن ۹۳ خانوار و ۴۱۵ نفر دچار حادثه و ۳۲ نفر مصدوم شدند.
وی تصریح کرد در این مدت ۱۲۸ کیلوگرم‌ نایلون، ۵۰ تخته پتو، ۳ تخته زیرانداز، ۳ تخته موکت و ۴۶ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته در بین حادثه دیدگان توزیع شد.

دیگر خبرها

  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • تشریح دستاوردهای خراسان جنوبی از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد برگزار می‌شود
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه
  • نمدمالی، هنری با روایت تاریخ
  • میدان عرضه دام زنده احداث می‌شود
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد