Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران با تقدیر از حضور همگانی در مراسم کتابگردی، این حضور را نشانی از علاقه افراد به دانستن توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران در بیست و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با تقدیر از تمامی کسانی که در مراسم کتابگردی حضور یافتند، رخ داد این پویش را نشانی از علاقه فطری به دانستن توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این خصوص گفت: در روز کتابگردی تعداد بسیاری افراد در جایگاه های متفاوت اجتماعی و صاحبان وجاهت فرهنگی، هنری، سینمایی و رسانه ای به ویژه در فضای مجازی، صاحبان منصب های اجرایی و نمایندگی همراه انبوه مردم در این برنامه شرکت کردند.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: به قول دوستان و ناشران، کتابفروشی ها در آن روز مانند شیرینی فروشی ها در شب عید شده بود.

مسجد جامعی اظهار داشت: این رخ داد نشان می دهد که انگیزه و علاقه فطری افراد به دانستن و خواندن کتاب به عنوان ابزار دانستن وجود دارد و دعوت انجام شده به عنوان بهانه ای برای توجه به این علاقه فطری شد.

مبدع تهران گردی و کتابگردی در نهایت از حضور تمامی افرادی که در این برنامه شرکت کردند تشکر کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۱۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: مأموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران ۳ روز گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران که با سلاح گرم اقدام به تیر اندازی کرده بود دریافت و پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند

وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه نشان از این داشت درگیری در بین چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیر اندازی نموده است افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم، مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

راستی خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

کد خبر 6089765

دیگر خبرها

  • حضور ۲۵ هیئت تجاری در اکسپو نشان از رشد ایران با وجود تحریم
  • جایگاه شورا در اداره امور کشور نادیده گرفته می‌شود
  • (ویدئو) حضور پرشور مردم در کنار تالاب هامون
  • مخبر: تهران علاقه‌مند به گسترش مناسبات خود با بورکینافاسو است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • ورود شورای رقابت به نرخ گذاری تاکسی‌های اینترنتی به صلاح نیست
  • عرضه «صفات الهی» در کتابفروشی‌ها
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • غبار روی کوه‌های تهران مه است یا آلودگی هوا؟