Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@20:46:44 GMT

14.4 میلیی متر بارندگی در چناران شهر به ثبت رسید

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۲۳۳۹۶

14.4 میلیی متر بارندگی در چناران شهر به ثبت رسید

مهری هاشمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در مرکز بجنورد نیز در این مدت سه میلی متر بارندگی به ثبت رسیده است.
وی افزود: کمترین بارش ها در این مدت از گرمه و جاجرم به میزان 0.1 میلی متر به ثبت رسیده است.
وی با بیان اینکه دمای هوای بجنورد شب گذشته به زیر صفر درجه سانتیگراد رسیده بود خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته کمینه دمای بجنورد منفی یک درجه سانتیگراد و بیشینه آن 9 درجه سانتی گراد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در همین مدت فاروج با کمینه دمای منفی پنج درجه سانتیگراد، سردترین و سنخواست با بیشینه دمای 11 درجه سانتیگراد گرمترین نقطه گزارش شده است.

* دمای هوای خراسان شمالی تا 4 درجه سانتیگراد کاهش می یابد
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به خروج سامانه بارشی از استان گفت: با خروج تدریجی سامانه بارشی از استان، دمای هوا طی امشب تا چهار درجه سانتیگراد کاهش پیدا می کند.
وی افزود: بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی نشان دهنده خروج سامانه بارشی به تدریج از استان است که با خروج سامانه دمای هوا کاهش پیدا می کند.
وی با بیان اینکه کاهش ابر و در بعضی ساعت ها وزش باد نسبتا شدید و مه صبحگاهی پیش بینی شده است گفت: آسمان صاف تا کمی ابری، پدیده غالب در هفته جاری است و در روز سه شنبه با ورود سامانه جدید، شاهد افزایش نسبی ابر، گاهی وزش باد در اواخر شب سه شنبه در نوار شمالی خواهیم بود که بارش های پراکنده پیش بینی شده است.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۳۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران همچنان مهمان کویر کرمان است

فهیمه راستی با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان نیمه ابری تا ابریست، گفت: برای امروز بارش باران درمناطق غربی ،ارتفاعات جنوبی و مرکزی استان پیش بینی می شود.

 وی افزود:با توجه به نوع بارش های آبگرفتگی معابر به صورت نقطه ای دور از انتظار نیست.

 راستی بیان کرد:ضمن اینکه در نیمه غربی ،شمالی و برخی مناطق جنوب استان وزش باد به همراه خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا شاهد هستیم و فردا از وزش باد در سطح استان کاسته می شودفقط برای برخی مناطق جنوبی وزش باد را داریم.

وی گفت:برای روزهای یکشنبه و دوشنبه جوی نسبتا آرام و پایدار را در سطح استان داریم و برای روز سه شنبه افزایش ابر و وزش باد پدیده غالب جوی است.

راستی تصریح کرد:دیروز در میانده جیرفت ،دشتخاک و فیض آباد گزارش بارندگی داشته ایم.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد:فهرج در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۴ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای ۶درجه سانتیگراد خنک ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.

  راستی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۱ درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار جوی در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • باران همچنان میهمان کرمانیها
  • باران همچنان مهمان کویر کرمان است
  • بارندگی در این مناطق کشور ادامه دارد
  • چرا نمی‌توان بالای کوه اورست تخم مرغ آب‌پز کرد؟
  • سامانه بارشی در خراسان شمالی فعال می‌شود/ کاهش ۱۰درجه‌ای دمای هوا
  • پیش بینی بارش باران در برخی مناطق کرمان
  • ادامه بارش‌ها در برخی مناطق کرمان
  • فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی از عصر امروز