Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این آیین گفت: طرح گشت های بسیج محله محور با هدف برقرای آرامش و تامین امنیت پایدار در تمامی نقط شهری و روستایی این استان اجرا می شود.
سردار حسین معروفی اظهار داشت: اجرای این طرح به منظور دخالت در کارهای نیروی انتظامی نیست بلکه به درخواست ناجا، معتمدان، ریش سفیدان، مردم و علمای شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در این استان اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تمامی هماهنگی های لازم با نیروی انتظامی، وزارت کشور، دستگاه قضایی، شورای تامین و استانداری سیستان و بلوچستان برای اجرای این طرح انجام شده است.
وی بیان کرد: طرح گشت های بسیج محله محور به صورت محدود و آزمایشی در سیستان و بلوچستان از امروز آغاز می شود تا نقاط ضعف و قوت این طرح شناسایی و برطرف شود.
فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان گفت: گشت های بسیج محله محور جایگزین برخی از ایست بازرسی های غیر ضروری می شود.
سردار معروفی اظهار اشت: ورود به حریم خصوصی افراد در این طرح ممنوع است و تنها به دلیل بالابردن احساس و ضریب امنیت در سطح جامعه اجرا می شود.
وی افزود: بسیجیانی که در این طرح مشارکت دارند از خود محله ها هستند و آشنایی خوبی نسبت به منطقه خود دارند.
وی تصریح کرد: اجرای طرح گشت های بسیج محله محور به برقراری امنیت پایدار در محله های پرخطر کمک می کند.
معاون عملیات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این آیین گفت: گشت های بسیج محله محور با هدف مقابله با ناهنجاری ها و برقراری امنیت پایدار از امروز در تمامی نقاط این استان اجرا می شود.
سرهنگ پاسدار ابرهیم باغبانی اظهار داشت: قرارگاه قدس جنوب شرق کشور و قرارگاه های فرعی از ماموریت های این طرح پشتیبانی می کنند.
وی بیان کرد: نخستین گام در اجرای طرح گشت های بسیج محله محور توجیه طرح برای فرماندهان پایگاه های مقاومت سیستان و بلوچستان بوده است.
3213**6081 خبرنگار: اکبر نوری **انتشاردهنده: حیدرسرایانی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۳۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲۱ هزار گندم در سیستان و بلوچستان خریداری شد

سید محمدرضا سید حسینی با بیان اینکه در سال زراعی  ۳۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی سیستان و بلوچستان به زیر کشت گندم رفته است گفت: کار برداشت حدود ۳۰ درصد از گندمزارهای این استان به اتمام رسیده است.

وی تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ دستگاه کمباین بومی و مهاجر و ۶۰۰ دستگاه دروگر جهت برداشت محصول گندم و ۱۶ مرکز خرید جهت تحویل گندم کشاورزان در سیستان و بلوچستان پیش بینی و به بهره‌برداران در برداشت و خرید گندم کمک می کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: در سال زراعی گذشته ۳۲ هزار هکتار در استان گندم کشت و کشاورزان ۷۰ هزار تن گندم آردی و بذری به مراکز خرید تحویل دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم در سیستان و بلوچستان
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌ و بلوچستان
  • کارگران نمونه و کارفرمایان سلامت محور سیستان و بلوچستان تجلیل شدند
  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • بیش از ۲۱ هزار گندم در سیستان و بلوچستان خریداری شد
  • بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان