Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: فتنه داعش به واسطه اقدامات مفید جمهوری اسلامی و همچنین مرجعیت و مردم بصیر و هوشمند عراق و سوریه، برچیده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید اردستانی، از کارشناسان مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی ندای تفرش با تبریک پیروزی جبهه مقاومت بر جبهه عبری، عربی، غربی، آمریکایی و صهیونیستی گفت: فتنه داعش کاملا پیچیده و صهیونیستی بود که از ۶ سال پیش در منطقه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمنان انقلاب اسلامی بیکار ننشستند و نخواهند نشست و برنامه های مختلفی را برای سرنگونی انقلاب اسلامی و پیشگیری از رشد و ارتقای جمهوری اسلامی دارند.

اردستانی اظهار کرد: فتنه داعش به واسطه اقدامات مفید جمهوری اسلامی و همچنین مرجعیت و مردم بصیر و هوشمند عراق و سوریه، برچیده شد.

وی با تاکید بر اینکه مقاومت همچنان ادامه دارد، افزود: دشمن هیچگاه دست از دشمنی خود بر نمی دارد و همچنان برای کشور و نظام اسلام طراحی های مختلف دارد. حتی در این مدت نیز برنامه هایی نظیر رفراندوم در بحث کردستان عراق، گروگانگیری سعد الحریری، سخنرانی سران عرب علیه ایران تنها بخشی از طراحی های دشمنان برای نظام اسلامی است.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به دشمنی های تمام نشدنی استکبار ادامه داد: باید هوشمند و بصیر بود و مقاومت را همچنان ادامه داد چراکه دشمن جهان اسلام یعنی رژیم اشغالگر قدس به صورت مداوم در منطقه مشغول فتنه و توطئه است.

اردستانی با بیان این مطلب که پیروزی جبهه مقاومت مرهون رهبری واحد و رشادت رزمندگان است، بیان کرد: عدم وجود عواملی نظیر حضور مردم و رهبری واحد سبب شکست هر کشوری می شود. سقوط داعش مرهون فتوای مرجعیت عراق آیت الله سیستانی بود که این فتوا سبب ایجاد انسجام درونی برای ملت و جوانان عراقی و تشکیل حشد الشعبی شد.

وی اضافه کرد: اقدامات هوشمندانه نیروی قدس سپاه و جمهوری اسلامی و همچنین هدایت های اصولی مقام معظم رهبری یکی از بزرگترین شاکله های پیروزی جبهه مقاومت در عراق و سوریه است.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان این مطلب که اتفاقات سوریه و عراق می تواند الگو و سرمشق مناسب برای سایر دولت ها باشد، گفت: دشمن هیچ گاه علاقه ندارد که کشورهای اسلامی را رو به رشد ببیند؛ اتفاقات سوریه و عراق می تواند برای سایر دولت ها سرمشق مناسبی باشد تا ملل مسلمان با وحدت و همگرایی، حول محور اسلام و براساس اشترکات شیعه و سنی در کنار همدیگر گرد هم آیند.

اردستانی بیان کرد: اتحاد شیعه و سنی موجب گسترش دین اسلام، توسعه کشورها و مقدمه ای برای پیشرفت های بعدی جهان اسلام خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که داعش تمام شدنی نیست، خاطر نشان کرد: داعش تمام شدنی نیست همانطور که طالبان و القاعده تمام شدنی نبودند. این نوع گروه ها در امتداد همدیگر هستند که با مدیریت و برنامه ریزی عربستان و صهیونیست ها طرح های توطئه ای دیگری برای ملل مسلمان دارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود

دبیرخانه جشنواره شعر عربی طوفان القوافی اعلام کرد که برگزیدگان این مسابقه به زودی در یک جشن بزرگ در بصره معرفی و تکریم خواهند شد.

به گزارش ایسنا، بیش از ۱۵۰ شاعر از ۱۷ کشور عربی و اسلامی در این جشنواره شرکت کردند که بیش از ۲۴۰ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر طوفان القوافی ارسال شد که اغلب این آثار در موضوعات تعیین شده و در قالب های شعری عمودی، تفعیله و هایکو بود.

در میان این شاعران اسامی نام آشنایی همچون بدریه البدری از عمان، مرتضی التمیمی از عراق، اشرف شبانه از مصر، هیلانه عطاالله از سوریه و مطران العیاشی از عربستان سعودی و مرتضی آل کثیر از ایران به چشم می خورد.

بیشترین شرکت کنندگان به ترتیب از سوریه با ۳۷، ایران و عراق با ۲۵، لبنان با ۱۷ هستند، کشورهای یمن، مصر و تونس دیگر کشورهایی هستند که مشارکت خوبی در این جشنواره داشته اند.

هیئت داوران شامل اساتید ثامر الوندی از عراق، عمار جماعی از تونس، راتب سکر از سوریه، حسن حمید از فلسطین، عباس حزباوی از ایران، عباس فتونی از لبنان و عقیل اللواتی از عمان به دبیری استاد ثلمر الوندی به صحت سنجی و داوری خواهند پرداخت.

قرار است از ۶ برگزیده جشنواره در دو بخش شعر فصیح و شعبی در تاریخ ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت(۸ و ۹ می) در شهر بصره عراق تقدیر به عمل آید.

شایان ذکر است نخستین جشنواره بین المللی شعر عربی با عنوان طوفان القوافی با همکاری مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری و مرکز فرهنگی اسلامی جنوب عراق برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • ارسال ۲۴۰ اثر به جشنواره طوفان القوافی
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود