Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، چند روش را که خانم های کُره ای به کار می گیرند تا پوستی زیبا اشته باشند با هم مرور می کنیم:

 روغن پاک کننده (تمیزکننده)

تمیز کردن مواد روغنی از روی پوست باعث از بین رفتن باکتری‌ و ناخالصی‌ها خواهد شد. استفاده از یک روغن پاک کننده می تواند به سلامت و شادابی پوست تان کمک زیادی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو نوع پاک‌کننده وجود دارد! اولی پاک‌کننده روغنی است و دومی بر پایه یا متشکل از آب است و هر دو نوع طوری ساخته شده‌اند که کوچک‌ترین اثری از خاک و یا مواد آرایشی روی پوست‌تان باقی نماند و به طور کلی عملکرد هر دو پاک‌کنندگی پوست‌تان از هر نوع آلودگی است.

لایه‌بردارها

استفاده از لایه بردارها یکی دیگر از راه های داشتن پوست صاف و شفاف است. دانه‌ها و ذرات خیلی ریز موجود در ترکیبات لایه‌بردارها سلول‌های پوستی مرده را از روی پوست پاک می‌کند و نه تنها پوست‌تان را بی‌عیب و نقص نشان می‌دهد بلکه، کمک می‌کند آرایش خیلی بهتر روی پوست‌تان بخوابد. البته به خاطر داشته باشید اسکراب‌ تمامی نواحی صورت آن‌هم هر روز به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. سعی کنید تنها نواحی مورد نیاز مثل گونه‌ها و جوش‌های سرسیاه روی بینی را اسکراب کنید. به طور ایده‌آل هفته‌ای دو تا سه بار کافی است تا صورت‌تان را لایه‌برداری کنید.

تونرها (شاداب‌کننده‌ها)

استفاده از یک تونر یا شاداب کننده در انواع مختلفی ساخته می‌شود و در دسترس عموم قرار می‌گیرد. اگر پوست‌تان حساس و یا خشک است استفاده مداوم از یک تونر می‌تواند کمک موثری در تسکین و آرام‌کردن پوست‌تان داشته باشد و یا اگر دچار جوش‌های صورت هستید، تونر با باز کردن منافذ بسته شده پوست‌تان آن را برای مدت زمان طولانی‌تری شفاف و بودن چربی‌های اضافه نگه می‌دارد. همچنین با وجود ترکیبات مغذی موجود در آن پوست‌تان را تغذیه می‌کند و اندازه منافذ بزرگ شده پوست را جمع و فشرده می‌کند. در حقیقت کار اصلی تونرها تازه و پرطراوت کردن پوست‌ صورت و آماده‌سازی آن برای مراقبت‌های بیشتر است.

مرطوب کننده‌ها

همیشه از یک مرطوب کننده خوب استفاده کنید و پول‌تان را بیهوده صرف جنس‌های نامرغوب و بی‌کیفیت هدر ندهید. یک مرطوب کننده مناسب خیلی زود جذب پوست می‌شود و چربی اضافه‌ای روی آن به جای نخواهد گذاشت.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۷۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم

ایسنا/گیلان شبکه باران با برنامه تلویزیونی «پاسخ» پاسخگویی شفاف مسئولین به مطالبات مردم را به طور زنده منعکس می‌کند.

در راستای اجرای  جهاد تبیین و پاسخگو بودن مسئولان به پیشگاه مردم شریف و اجرای اصل مطالبه گری رسانه ملی در دوره تحول، صدا و سیمای گیلان در صدد تهیه برنامه‌ای با عنوان «پاسخ» بر آمد که با محوریت مطالبه گری، شفاف و بدون تعارف دغدغه‌های مردم را پیگیری می‌کند.

ماهیت اصلی این برنامه طرح خواسته‌های مردم و پیگیری پاسخ آن از مدیران استان است؛ همچنین شفاف‌سازی، ترویج و افزایش ظرفیت پاسخگویی مدیران و پیگیری مشکلات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی استان با حضور مسئولان ارشد استان، مدیران کل، رؤسای سازمان‌ها و نهادهای مختلف استان از دیگر اهداف این برنامه است.

برنامه «پاسخ» با بخش گفتگو با مهمان، گزارش مردمی، تصاویر ارسالی مردم و سوالات مردمی همراه با مشاوره اساتید دانشگاه، کارشناسان و نخبگان استان ساعت ۲۱:۳۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به مدت ۶۰ دقیقه به صورت پخش زنده از سیمای گیلان به روی آنتن می‌رود.

نخستین قسمت این برنامه شامگاه گذشته، ۵ اردیبهشت‌ماه با حضور اسدالله عباسی، استاندار گیلان تهیه و پخش شد که با برقراری ارتباط تلفنی با محمدرضا رستمی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز سوالاتی مطرح شد.

ویژه‌برنامه پاسخ به تهیه‌کنندگی محمود رحمتی و اجرای مهدی لطفی از شبکه باران پخش می‌شود؛ بخش پیام‌های دریافتی مخاطبان نیز با اجرای شهریار سروری روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دهقانی فیروزآبادی: «علم و فناوری» و «شجاعت و تدبیر» دو بال عملیات وعده صادق
  • شهریه مدارس غیردولتی، شفاف می‌شود؟!
  • برنامه تأمین ارز دولت و بانک مرکزی شفاف است ولی کافی نیست
  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک
  • راهی متفاوت طی کن (+فیلم)
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است