Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیران استانی باید بدانند که زلزله و قهر طبیعت با اجازه من و شما گلیمِ آرامش را از زیر پای مردم نمی‌کشد. باید بررسی کنیم برای حفظ جان مردم چه اندیشیده‌ایم و چه کرده‌ایم؟

ایران آنلاین / مهدی مزروعی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: طی هفته گذشته به همراه هیاتی مرکب از اعضای شورای شهر، شهردار، مدیران شهری و خیران اصفهان سفری یک روزه به مناطق زلزله زده غرب کشور داشتیم، هوای هموطنان زلزله زده ابری‌تر از آن است که در اخبار می‌بینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اصلا و ابدا کسی را متهم نمی‌کنم، کم و بیش می دانم و می دانید که طبیعت خاص مناطق زلزله زده نوع راه‌های دسترسی پراکندگی و تعدد نقاط روستایی آسیب دیده و ملاحظات خاص مناطق مرزی امدادرسانی را با سختی و پیچیدگی‌های بیشتری روبرو کرده است اما این همه به هیچ عنوان نمی‌تواند توجیهی بر سستی و سو مدیریت در راستای برچیدن رنج و درد از قلب هموطنان دچار آسیب طبیعت باشد.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: از باب انصاف باید بگویم که مدیریت بود، اما احسن نبود. واحد و یکپارچه نبود و کسی چه می‌داند که اگر نبود کمک‌های خودجوش مردمی عمق فاجعه تا کجا پیش می‌رفت؟

مزروعی با اشاره به اینکه‌ای کاش با همان شیبی که "نان" مردم گران می‌شود "جان" مردم هم گران شود، تصریح کرد: مدیران استانی باید بدانند که زلزله و قهر طبیعت با اجازه من و شما گلیمِ آرامش را از زیر پای مردم نمی‌کشد. برای حفظ جان مردم چه اندیشیده‌ایم و چه کرده‌ایم؟

وی تاکید کرد: باید شناسایی مناطق آسیب پذیر شهر اصفهان و اتخاذ تدابیر عملیاتی کوتاه مدت و بلند مدت را در اولویت درجه اول قرار دهیم، باور کنیم نجات حتی یک "جان" عزیز، رستگاری در پی خواهد آورد.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به روز خشونت علیه زنان، گفت: خشونت علیه زنان و دختران از انواع نقض حقوق بشر است که بیشترین درجه مدارا علیه آن اعمال می‌شود. این پدیده هم علت و هم معلول نابرابری جنسیتی و ادامه آن از روشن‌ترین نشانه‌های فقدان توازن در جوامع مختلف است.

مزروعی خاطرنشان کرد: امروزه در 125 کشور دنیا قوانین علیه آزار جنسی زنان و در 119 کشور جهان قوانینی علیه خشونت خانگی وضع شده است و وجود دارد، امیدوارم حکمت و درایت و اراده قانون گذار در کشورمان، در پرونده‌های این‌چنینی به سمت بهره گیری از ابزارهایی مضاعف نظیر الزام به حضور وکیل دادگستری، دخالت دادن سازمان‌های مردم نهاد، اعطاء وزن بیشتر به تحقیقات محلی و همچنین بازجویی‌های علمی و حتی در مواردی به جواز استفاده از بار اثبات معکوس پیش برود./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۷۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار انصارالله به آمریکا درباره تشدید تنش نظامی علیه یمن

جنبش انصارالله یمن به آمریکا درباره هرگونه اقدام برای تشدید تنش علیه یمن هشدار داده و تاکید کرد که انصارالله انباری از سلاح‌های بازدارنده ویژه در اختیار دارد.

به گزارش ایسنا، «محمد علی الحوثی» عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن در پلتفرم «ایکس» به آمریکا درباره هرگونه اقدام نظامی علیه یمن هشدار داد و تاکید کرد که این جنبش زرادخانه بزرگی از سلاح‌های بازدارنده ویژه در اختیار دارد.

محمدعلی الحوثی در ادامه نوشت: با آتش بازی نکنید، تمام آنچه از انبار استراتژیک سلاح‌های بازدارنده یمن انتظار دارید، این است این انبار چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی بسیار بسیار بسیار بزرگتر از حد تصور شما است.

 پیش از این «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن نیز به آمریکا درباره هرگونه تشدید تنش هشدار داده و این کشور را تهدید کرد عامل پیامدهای هیچ‌گونه تنشی در مرزهای یمن نباشد.

المشاط گفت: مقدمات مشکوک موجود برای منصرف کردن یمن و تضعیف نقش موثر آن در دفاع از فلسطین به شکست ختم خواهد شد.

ارتش یمن در راستای همبستگی با مردم فلسطین در نوار غزه که از نزدیک به هفت ماه قبل زیر آتش حملات رژیم صهیونیستی هستند، تمامی کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی را در ۲ دریای سرخ و عرب و خلیج عدن هدف قرار می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای رفع مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای حل مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • انصارالله: به هر تجاوزی از خاک مبدا پاسخ می‌دهیم
  • هشدار؛ این پیامک‌ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است | تصویر پیامک را ببینید
  • هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره حمله احتمالی اسرائیل به رفح
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • هشدار؛ مراقب پیامک‌های جعلی یارانه باشید
  • هشدار انصارالله به آمریکا درباره تشدید تنش نظامی علیه یمن
  • نسبت به تنش‌زایی آمریکا علیه امنیت و ثبات یمن هشدار می‌دهیم
  • نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان