Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - دروازه بان ملی پوش تیم فولاد خوزستان گفت: اگر آقای قلعه نویی از بازی من ناراحت شده از او عذر خوهی می کنم اما فکر می کنم همه روی بازی من حساس شده‌ا ند.

به گزارش وب سایت نود،حامد لک در خصوص دیدار تیمش مقابل ذوب آهن که منجر به پیروزی تیمش شد اظهار داشت: بازی مهمی را بردیم. واقعا برد مقابل تیم های آقای قلعه نویی خیلی سخت است و خوشحالم که توانستیم برنده این بازی سخت شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی در طول 90 دقیقه خیلی نزدیک بود و خوشحالم که فولاد توانست با برد از زمین خارج شود.
وی افزود:اکنون شرایط خوبی در جدول داریم و بدون ادعا توانسته ایم با زحمت به اینجا جدول برسیم. واقعا مربی خوبی داریم و سیروس پورموسوی و دستیارانش خیلی برای نتیجه گرفتن تیم زحمت می کشند و حاصل این کار ها باید هم به نتیجه ختم شود.
لک در مورد انتقاد امیر قلعه نویی مبنی بر اینکه نمی دانم چرا لک اینگونه بازی می کرد گفت: من که نباید هیچ وقت جواب مربی را بدهم. ایشان جایگاهش با من فرق می کند به خصوص امیر قلعه نویی که دوستش دارم. احترام ایشان همیشه برای من واجب است . من وقتی برای تیمم بازی می کنم فقط و فقط به برد تیمم فکر می کنم. به نظرم خیلی روی اینکه من وقتی تلف می کنم حساس شده اند. در صورتی که اینطور نیست. همه گلرها برای شروع بازی زمانی را برای خود قائل می شوند. باز هم اگر آقای قلعه نویی ناراحت شد من از ایشان معذرت می خواهم.
وی در مورد بطری که در پشت دروازه فولاد پیدا شده است هم گفت: واقعا زشت است در مورد این مسائل حرف بزنیم و اصلا نمی خواهم وارد این ماجراها شوم اما برای تیمم باید حرف بزنم. اولا که قسم می خورم سیروس پورموسوی پاک ترین فرد این فوتبال است و باشگاه فولاد باشگاهی اخلاق مدار. دروازه ما در نیمه اول آن طرف زمین بود و تدارکات ما ابتدای بازی پشت دروازه نیمه اول من آب گذاشت و نیمه دوم آبی برای من نیاورد. در ضمن من از تمامی بطری های پشت دروازه ام خوردم و اگر چیزی باشد من از آن خورده ام. اما من از بطری های پشت دروازه ام مزه ای غیر طبیعی احساس نکردم.
وی در پایان در خصوص درگیری با مدافع ذوب آهن که به منجر به کارت قرمز و اخراج او از زمین شد گفت: این اتفاقات در فوتبال عادی است و فشار بازی هم باعث می شود این اتفاقات رخ دهد . نتیجه بازی هم برای ما هم برای ذوب آهن مهم بود و به هر حال حساسیت ، رفتار احساسی را به همراه می آورد. من بعد بازی با محمدزاده صحبت کردم و مشکلی بین ما نیست و همان حساسیت بازی بود. بازهم اگر کسی ناراحت شده است من از جانب خودم عذر خواهی می کنم.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۹۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر قلعه نویی در پیامی ویدئویی در حمایت از تیم ملی فوتسال گفت: عرض تبریک به فرزندان برومند ایران زمین. به نظر من شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمیدارد. نسل تازه ای با درایت سرمربی با دانشتان در حال شکل گیری است و قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی است برای افتخارات بیشتر و مسابقات جهانی. آرزو دارم و اطمینان می دهم که با همین قدم های استوارتان با جام به وطن برمی گردید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد