Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-28@05:47:45 GMT

از محتویات بطری پشت دروازه خوردم، مزه ای نداشت!

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۲۹۴۰۴

به گزارش وانانیوز، 

حامد لک در گفت و گویی در خصوص دیدار تیمش مقابل ذوب آهن که منجر به پیروزی تیمش شد اظهار داشت:بازی مهمی را بردیم. واقعا برد مقابل تیم های آقای قلعه نویی خیلی سخت است و  خوشحالم که توانستیم برنده این بازی سخت شویم. بازی در طول 90 دقیقه خیلی نزدیک بود و خوشحالم که فولاد توانست با برد از زمین خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:اکنون شرایط خوبی در جدول داریم و بدون ادعا توانسته ایم با زحمت به اینجا جدول برسیم. واقعا مربی خوبی داریم و سیروس پورموسوی و دستیارانش خیلی برای نتیجه گرفتن تیم زحمت می کشند و حاصل این کار ها باید هم به نتیجه ختم شود.
لک در مورد انتقاد امیر قلعه نویی مبنی بر اینکه نمی دانم چرا لک اینگونه بازی می کرد گفت: من که نباید هیچ وقت جواب مربی را بدهم. ایشان جایگاهش با من فرق می کند به خصوص امیر قلعه نویی که دوستش دارم. احترام ایشان همیشه برای من واجب است . من وقتی برای تیمم بازی می کنم فقط و فقط به برد تیمم فکر می کنم. به نظرم خیلی روی اینکه من وقتی تلف می کنم حساس شده اند. در صورتی که اینطور نیست. همه گلرها برای شروع بازی زمانی را برای خود قائل می شوند. باز هم اگر آقای قلعه نویی ناراحت شد من از ایشان معذرت می خواهم.
وی در مورد بطری که در پشت دروازه فولاد پیدا شده است هم گفت: واقعا زشت است در مورد این مسائل حرف بزنیم و اصلا نمی خواهم وارد این ماجراها شوم اما برای تیمم باید حرف بزنم. اولا که قسم می خورم سیروس پورموسوی پاک ترین فرد این فوتبال است و باشگاه فولاد باشگاهی اخلاق مدار. دروازه ما در نیمه اول آن طرف زمین بود و تدارکات ما ابتدای بازی پشت دروازه نیمه اول من آب گذاشت و نیمه دوم آبی برای من نیاورد. در ضمن من از تمامی بطری های پشت دروازه ام خوردم و اگر چیزی باشد من از آن خورده ام. اما من از بطری های پشت دروازه ام مزه ای غیر طبیعی احساس نکردم.
وی در پایان در خصوص درگیری با مدافع ذوب آهن که به منجر به کارت قرمز و اخراج او از زمین شد گفت: این اتفاقات در فوتبال عادی است و فشار بازی هم باعث می شود این اتفاقات رخ دهد . نتیجه بازی هم برای ما هم برای ذوب آهن مهم بود و به هر حال حساسیت ، رفتار احساسی را به همراه می آورد. من بعد بازی با محمدزاده صحبت کردم و مشکلی بین ما نیست و همان حساسیت بازی بود. بازهم اگر کسی ناراحت شده است من از جانب خودم عذر خواهی می کنم.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۹۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم

به گزارش ورزش سه، وحید امیری در حاشیه مراسم اختتامیه برنامه قهرمان ایران درباره انتخاب پیروزی تیم ملی فوتبال مقابل ژاپن به عنوان برترین صحنه سال ورزش کشور اظهار داشت: جا دارد از از مردم عزیز کشورمان تشکر کنم که با آرای خیلی خوبی به تیم ملی فوتبال رای دادند و صحنه ماندگاری را که بچه‌ها مقابل ژاپن افتخار آفریدند، انتخاب کردند. امیدوارم بچه‌های تیم ملی در ادامه راه بتوانند جوابگوی این محبت و لطف باشند.

او که به دلیل مصدومیت در بازی ایران و ژاپن غایب بود، درباره این مسابقه گفت: باور کنید یکی از بهترین روزهای فوتبالی‌ام بود و کلی کیف کردیم. از راه دور از بازیکنان تشکر کردم و برای آنها آرزوی موفقیت کردم اما متاسفانه نتوانستیم به فینال برسیم.

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا با توجه به بحثی که درباره جوانگرایی می‌شود، از دعوت به تیم ملی ناامید نشده است، گفت: اول اینکه امروز با توجه به مسئولیتی که بر عهده من بود، اینجا آمدم و جا دارد تشکر کنم. ما به عنوان یک سرباز در خدمت تیم ملی هستیم و هر زمان آقای قلعه‌نویی صلاح بداند و ما بتوانیم به تیم ملی کمک کنیم، قطعا این آمادگی را داریم که در خدمت‌شان باشیم.

امیری درمورد واگذاری پرسپولیس و استقلال گفت: باید به هواداران هر دو تیم به خاطر این اتفاق که سال‌ها منتظرش بودیم، تبریک ویژه‌ای بگویم‌. امیدوارم شاهد روزهای خوبی برای فوتبال کشورمان باشیم، چراکه بخش زیادی از قدرت فوتبال ایران بستگی به این دو باشگاه دارد. امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی رخ بدهد.

او در خصوص رقابت با استقلال برای کسب قهرمانی عنوان کرد: ما با بچه‌ها صحبت کردیم و برای تمام تیم‌ها احترام قائل هستیم اما تمام تمرکزمان روی کار خودمان است و بازی به بازی پیش می‌رویم‌. امیدوارم در نهایت هر تیمی که لایق‌تر است قهرمانی را به دست بیاورد.

هافبک پرسپولیس درباره رقابت بیانیه‌نویسی دو تیم در خارج از زمین مسابقه گفت: متأسفانه این اتفاقات در فوتبال ما وجود دارد اما امیدوارم همه اتفاقات فوتبالی درون زمین رقم بخورد و روح جوانمردی که همیشه در ورزش ایران هست، در فوتبال هم اتفاق بیفتد.

دیگر خبرها

  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • کارگر شهرداری زنجان، کیف حاوی دلار، یورو و مدارک را به صاحبش بازگرداند
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)