Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت با بیان اینکه در سال ۲۰۲۰ شهر رشت و استان گیلان مقصد گردشگری کشور می‌شود گفت: باید تلاش کنیم تا در سال ۲۰۲۰ تمام گردشگران شهر رشت را به‌عنوان مقصد سفرهای خود انتخاب کنند.

ایران آنلاین / محمدحسن عاقل‌منش ظهر امروز در نشستی با موضوع "رشت مقصد گردشگری در افق 2020" اظهار داشت: بسیاری از کشورهای دنیا منابع نفتی و یا صنایع دیگری برای کسب درآمد ندارند اما با ایجاد زیرساخت‌های مناسب جهت توسعه گردشگری علاوه بر کسب درآمد برای کشور، مشکل ایجاد اشتغال را نیز برطرف کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهر رشت و استان گیلان از جایگاه اصلی خود در حوزه گردشگری فاصله دارد گفت: استان مازندران به‌دلیل ایجاد زیرساخت‌های مناسب و کم بودن مسافت تا پایتخت موفق به کسب جایگاه گردشگری بهتری شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشت با تاکید بر لزوم همدلی و همکاری نهادهای مختلف در راستای توسعه گردشگری در رشت و گیلان عنوان داشت: اگر این هم‌افزایی به وجود بیاید قطعاً گام‌های خوبی در این زمینه تا سال 2020 پیش می‌آید.

عاقل‌منش با بیان اینکه در سال 2020 شهر رشت و استان گیلان مقصد گردشگری کشور می‌شود خاطرنشان کرد: امروز شعار ما نیز همین است که باید تلاش کنیم تا در سال 2020 تمام گردشگران، شهر رشت را به‌عنوان مقصد سفرهای خود انتخاب کنند.

وی با اشاره به اقدامات لازم جهت تحقق این امر افزود: در گام اول به‌دنبال آن هستیم تا NGO‌ها و سازمان‌های مردم نهاد صدای ما باشند و این خواسته را به گوش مسئولان به‌ویژه استاندار برسانند تا بستر‌های مناسب جهت انجام این امر محقق شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشت با اعلام اینکه برگزاری نشست‌ها و جلسات جهت پیشرفت گردشگری رشت کافی نیست گفت: ما اگر از امروز هم جهت تحقق این امر کار را شروع کنیم دیر است و باید هر چه سریع‌تر زیرساخت‌های اولیه توسعه گردشگری را آماده و اقدامات عملی را انجام دهیم.

عاقل‌منش با تاکید بر لزوم نصب تابلوهای راهنمایی گردشگری جهت معرفی مکان‌های گردشگری شهر رشت ابراز داشت: متاسفانه امروز در چهار طرف شهر رشت نشانی محل‌های گردشگری شهرهای دیگر داده شده است اما از آثار تفریحی رشت غافل مانده‌ایم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشت با اعلام اینکه لازم است تا کارگروه گردشگری شهر رشت تا حداکثر دو هفته آینده تشکیل شود تاکید کرد: باید بعد از تشکیل این کارگروه از تمام مسئولان ذی‌ربط مطالبه داشته باشیم.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری در حال ایجاد فضایی آرام و بستری مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری هستند عنوان داشت: اختیارات لازم جهت جذب سرمایه‌گذاران به شهردار رشت داده شده است./تسنیم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۱۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد

ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد گفت: پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد بش قارداش برگزار شد.

محمدرضا موفق در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته شوراها، روز کارگر، معلم و هفته سلامت، جمعه هفته جاری پیاده‌روی همگانی به مقصد بش قارداش برگزار شود.

وی افزود: این پیاده‌روی از محل ایستگاه شماره ۴ آتش نشانی شهرداری در بلوار دانشگاه آزاد آغاز و از مسیر جاده سلامت به سمت بش قارداش ادامه یافت.

موفق تاکید کرد: برگزاری همایش‌هایی از این نوع موجب ایجاد تحرک و شادابی در جامعه می‌شود و شور و نشاط اجتماعی را به دنبال دارد. به همین دلیل، خود را موظف به اجرای برنامه‌هایی از این قبیل می‌دانیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه
  • تغییر مهلت پرداخت عوارض ساخت بناهای گردشگری در ملک‌های تاریخی
  • رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • مقصد جدید نیمیر عبدالعزیز: کاملا غیر منتظره
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده