Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- با اعلام فهرست نهایی وزنه برداران حاضر در پیکارهای قهرمانی سال 2017 جهان، کیانوش رستمی و سهراب مرادی در رده نخست دسته های 85 و 94 کیلوگرم قرار گرفتند.

به گزارش روز دوشنبه گروه ورزشی ایرنا، رقابتهای وزنه برداری قهرمانی جهان روزهای 6 تا 14 آذر ماه در شهر آناهیم لس آنجلس آمریکا برگزار می شود و تیم ملی ایران با ترکیب کیانوش رستمی، علی میری (85 کیلوگرم)، سهراب مرادی، سید ایوب موسوی (94 کیلوگرم)، علیرضا سلیمانی، علی هاشمی (105 کیلوگرم)، بهداد سلیمی و سعید علی حسینی (به اضافه 105 کیلوگرم) بامداد فردا(سه شنبه) راهی آمریکا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فدراسیون بین المللی وزنه برداری امروز(دوشنبه) پس از برگزاری کنگره مسابقات اسامی شرکت کنندگان و رکورد نهایی وزنه برداران را منتشر کرد و به این ترتیب، کیانوش رستمی و سهراب مرادی دارندگان مدال طلای المپیک ریو به ترتیب با رکورد 380 و 405 کیلوگرم در رده نخست دسته های 85 و 94 کیلوگرم قرار گرفتند.
در دسته به اضافه 105 کیلوگرم که از هم اکنون می توان رقابت جذاب و دیدنی را برای آن پیش بینی کرد، لاشا تالاخادزه دارنده مدال طلای جهان و المپیک از گرجستان که این سالها همه مدالها و رکوردهای این دسته را به خود اختصاص داده بود همراه با بهداد سلیمی دارنده مدال طلای جهان و المپیک و سعید علی حسینی رکوردار جوانان جهان، هر سه با رکورد ورودی 450 کیلوگرم در رده نخست قرار دارند.
رکوردهای ورودی وزنه برداران ایران در رقابتهای قهرمانی جهان به شرح زیر است:
- دسته 85 کیلوگرم با 12 شرکت کننده در گروه A:
رستمی با رکورد ورودی 380 کیلوگرم به همراه وزنه بردار شیلی صدرنشین است و علی میری دیگر نماینده ایران با رکورد 366 کیلوگرم با نمایندگان ایتالیا و ازبکستان، چهارم است.
- دسته 94 کیلوگرم با 11 شرکت کننده در گروه A:
مرادی با 405 کیلوگرم صدرنشین است و سوبیروف از ازبکستان و دارنده مدال طلای جوانان جهان با 395کیلوگرم در رده دوم قرار دارد و سید ایوب موسوی دارنده مدال نقره آسیا با 390 کیلوگرم به همراه نمایندگان لیتوانی و مصر، سوم هستند.
- دسته 105 کیلوگرم با 13 شرکت کننده در گروه A:
علی هاشمی دارنده مدال نقره آسیا با رکورد ورودی 401 کیلوگرم و علیرضا سلیمانی با رکورد 401 کیلوگرم در رده چهارم قرار دارند و ایوان افریموف وزنه بردار کهنه کار ازبکستانی و دارنده مدال طلای آسیا با رکورد ورودی 410 کیلوگرم در رده نخست قرار دارد.
- دسته به اضافه 105 کیلوگرم با 10 شرکت کننده در گروه A:
بهداد سلیمی، سعید علی حسینی و لاشا تالاخادزه همگی با رکورد ورودی 450 کیلوگرم در رده نخست هستند.
برنامه رقابتهای وزنه برداران ایران در رقابتهای قهرمانی جهان به شرح زیر است:
یکشنبه 12 آذر: گروه (A) دسته 85 کیلوگرم ساعت 12 به وقت آناهیم (ساعت 23:30 شب به وقت تهران)،
یکشنبه 12 آذر: گروه (A) دسته 94 کیلوگرم ساعت 15:30 به وقت آناهیم (دوشنبه 3:30 بامداد به وقت تهران)،
دوشنبه 13 آذر: گروه (A) دسته 105 کیلوگرم ساعت 17:30 به وقت آناهیم ( روز سه شنبه 14 آذر ساعت 5بامداد)،
سه شنبه 14 آذر: گروه (A) دسته به اضافه 105 کیلوگرم ساعت 17:30 به وقت آناهیم ( روز چهارشنبه 15 آذر ساعت 5 بامداد).
ورزشی**1067**1440
خبرنگار: رضا رمضانی** انتشار: گلشن

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۱۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نازنین فاطمه عیدیان لحظاتی قبل موفق شد در جریان برگزاری مرحله نهایی ماده ۴۰۰ متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب نماید.

بر همین اساس، این بانوی جوان و خوش آتیه کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشور‌های آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

گفتنی است، عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حد نصاب ۵۹.۴۸ ثانیه در اخیار خودش بود بهبود ببخشد.

وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده را که با حد نصاب ۵۹.۱۶ (۱۴۰۲/۶/۱۰- تهران) در اخیار شهلا محمودی بود ارتقا دهد و عنوان رکورد دار جدید ملی کشورمان در این ماده را به خود اختصاص دهد.

نازنین فاطمه عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب نماید، اما این برای اولین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دو‌های با مانع کسب نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • دخترى كه با طلا و ركورد شكنى به قولش عمل كرد
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید
  • کسب مدال طلا ۴۰۰ متر با مانع از سوی فاطمه عیدیان
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش
  • موفقیت وشوکاران سپاهان در چین