Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سپاه و ارتش در زلزله اخیر با تمام وجود وارد میدان شدند، گفت: متاسفانه برخی وزرای دولت فقط سفر نمایشی به این مناطق داشتند.

به گزارش فارس از سرپل‌ذهاب، فرهاد تجری ظهر امروز در بازدید اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور از مناطق زلزله‌زده این شهرستان، اظهار داشت: ‌مردم مناطق زلزله‌زده نجیب و با اصالت هستند و نسبت به شرایط فعلی صبوری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران و ارتش در حادثه زلزله رخ داده با تمام وجود وارد میدان شدند، گفت: مردم از خدمات انجام‌گرفته در این حوزه اعلام رضایت دارند ولی برخی وزرای دولت فقط سفر نمایشی به این مناطق داشتند.

‌وی با اشاره به اینکه سفر برخی وزرا هیچ نتیجه‌ای برای سامان‌دهی شرایط مناطق زلزله‌زده نداشت، ادامه داد: مردم کمک‌های بسیاری به این مناطق ارسال کردند و انتظار می‌رود دولت مصوبات و کمک‌های خوبی به این مناطق ارائه کند.

تجری از عدم بررسی خسارت دامداران و کشاورزان مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه نیز انتقاد کرد و خواستار توجه به این قشر از قبیل تامین علوفه دام‌ها و بذر برای کشت کشاورزان شد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۲۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی

 گروه جهادی تالیان نور که مجموعه‌ای از دانشجویان عضو بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور هستند؛ در طول سال با شناسایی مناطق محروم به عنوان محدوده هدف و ارائه خدمات فرهنگی، پزشکی و بازسازی منازل آماده خدمت رسانی به مردم این مناطق هستند.

این گروه جهادی در اقدامی خدا پسندانه و جهادی منازل مردم مناطق محروم روستای دولت‌آباد آقا واقع در شهر قنوات را بازسازی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند-تبریز