Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@23:51:48 GMT

وقوع 4 تصادف جاده ای در زنجان با یک کشته و 7 مصدوم

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۱۵۰۸۳

وقوع 4 تصادف جاده ای در زنجان با یک کشته و 7 مصدوم

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: در 24 ساعت گذشته در استان زنجان چهار تصادف جاده ای رخ داده که یک فوتی و هفت مصدوم برجا گذاشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر شیر محمدی امروز در گفت و گو با عصر زنجان، به وضعیت ترافیکی محور های مواصلاتی استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر تردد در جاده های استان زنجان به صورت عادی و روان در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته چهار تصادف فوتی و جرحی در محورهای مواصلاتی استان زنجان رخ داده است، ابراز کرد: یک فوتی و هفت مصدوم حاصل تصادفات جاده ای 24 ساعت گذشته استان زنجان است.

رئیس پلیس راه استان زنجان از برخورد سواری ال 90 با کامیون در اتوبان زنجان- تبریز خبر داد و عنوان داشت: عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده سواری ال 90 علت اصلی این حادثه بوده است.

شیر محمدی با بیان اینکه راننده سواری ال 90 به علت خستگی و خواب آلودگی و عدم توجه به جلو با کامیون برخود کرده است که متاسفانه در این حادثه کودک دو ساله جان خود را از دست داده است، تصریح کرد: این حادثه چهار مصدوم برجا گذاشته که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شده اند.

وی در ادامه از خروج سواری پژو 405 از سطح جاده خبر داد و افزود: سواری پژو 405 به علت عدم توجه به جلو در اتوبان زنجان-قزوین کیلومتر 51 شمالی راس ساعت 23:40 روز گذشته از جاده خارج شده که در این حادثه راننده سواری مصدوم توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان از برخورد پژو پارس با موتورسیکلت در محور ابهر-تاکستان خبر داد و خاطرنشان ساخت: این حادثه راس ساعت 1:5 دقیقه بامداد امروز رخ داده که عدم توجه به جلوی پژو پارس علت اصلی این حادثه بوده که راکب موتور سیکلت مصدوم به بیمارستان منتقل شده است.

شیر محمدی از برخورد پژو 405 با پژو پارس در محور خدابنده به ابهر خبر داد و اضافه کرد: این حادثه راس ساعت 1:50 دقیقه بامداد امروز رخ داده که عدم توجه به جلوی راننده پژو پارس علت اصلی این حادثه بوده که یک مصدوم برجا گذاشته است.

وی با بیان اینکه با توجه به فصل سرما و بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان زنجان به رانندگان توصیه کرد: همراه داشتن تجهیزات ایمنی،لباس گرم و زنجیر چرخ در محور های مواصلاتی استان زنجان الزامی است.

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه رانندگان قبل از حرکت در محورهای مواصلاتی استان زنجان از سالم بودن برف پاک کن ،بخاری  و آپ پاش اطمینان حاصل کنند، تاکید کرد: رانندگان حتماً قبل از حرکت از ضد یخ و آج لاستیک های وسیله نقلیه بازدید داشته باشند.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۵۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران

 به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف میان شش دستگاه خودرو سواری در بزرگراه شهید ستاری خبر داد.
 

 سرهنگ رابعه جوانبخت درباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۲۳ شب گذشته در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید ستاری، قبل از خیابان مخبری، یک تصادف میان یک دستگاه سواری تیبا، با پنج خودروی دیگر شامل یک دستگاه پراید، سواری پژو، سواری ساینا، سواری جک و پژو ۲۰۶ رخ داد.

وی با بیان اینکه در مجموع و در جریان این تصادف شش دستگاه خودرو خسارت دیدند، گفت: بلافاصله تیم منطقه پنج پلیس راهور تهران بزرگ به همراه عوامل آتش‌نشانی و نیرو‌های امدادی در محل حاضر شدند و به ایمن‌سازی محیط پرداختند.

جوانبخت درباره علت وقوع این حادثه گفت: کارشناسان پلیس راهور در بررسی محل حادثه متوجه شدند که این حادثه به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مجاز توسط راننده تیبا رخ داده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه مصدوم نداشت، گفت:‌ماموران پلیس راهور نسبت به مدیریت ترافیک در این محدوده اقدام کرده و پس از ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه دادند.

وی از رانندگان خواست در حین رانندگی از سرعت مجاز، تخطی نکنند و حتما فاصله طولی مناسب را با خودروی مقابل خود حفظ کنند تا در صورت ترمز‌های ناگهانی شاهد وقوع چنین تصادفاتی نباشیم.

دیگر خبرها

  • سقوط اتوبوس به دره در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • 3 مصدوم درحادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان