Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان   اظهارکرد: در بیست و ششمین جشنواره گل و گیاه ، تولیدکنندگان و پرورش‌دهندگان گل و گیاه از استان‌های مختلف کشور حضور داشته و جدیدترین تولیدات خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

اصغر کشاورز راد با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره گفت: از اهداف مهم برگزاری این جشنواره فرهنگ‌سازی و آشنایی با کاشت و تولید گل‌ و گیاه از سنین پایه، آشنایی و حمایت از مشاغل خانگی و همچنین تولیدکنندگان ماهی های زینتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان عنوان کرد:  در بیست و ششمین جشنواره گل و گیاه انواع گل‌های شاخه بریده و آپارتمانی، کاکتوس، درختان و درختچه‌های مثمر و غیر مثمر، گل‌های فصلی، بذر و انواع گلدان‌های سفالی و پلاستیکی عرضه شده همچنین کالاهایی مانند گل‌های خشک، ظروف میناکاری شده، چرم‌های طراحی و نقاشی شده و دیگر اقلام مربوط به مشاغل خانگی و انواع ماهی های زینتی و صنایع وابسته آن در معرض دید شهروندان قرار می گیرد.

کشاورزراد تاکید کرد: همچنین اهداء۲۰ هزار گلدان از انواع گلهای آپارتمانی به دانش آموزان به همراه بروشور روش نگهداری، ۱۰ هزار بسته کارت مشاغل به منظور معرفی و آموزش ۳۵ رشته از مشاغل خانگی و انجام مشاوره و معرفی قسمت های مختلف بخش مشاغل خانگی همراه با توضیحات کامل توسط کارشناس اهدا می شود.

وی با اشاره به اینکه بیست و ششمین جشنواره در راستای فرهنگ سازی استفاده از گل و گیاه در میان کودکان و نوجوانان برگزار شده است، خاطرنشان کرد: بر این اساس  ۱۲ دستگاه اتوبوس گل آرایی شده برای  انتقال دانش آموزان از نقاط مختلف شهر به محل برگزاری جشنواره تدارک دیده شده است.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به  اینکه در بازار گل وگیاه گل آرایی های زیبایی انجام شده است، گفت: ۹ سازه به اشکال قوری، فنجان ، فیل و غیره با ۵۰ هزار شاخه گل داوودی وکرزنیال گل آرایی شده است.کشاورز راد افزود: بیست و ششمین جشنواره گل و گیاه از تاریخ ۲۹ آبانماه به مدت ۲۰ روز در محل بازار گل و گیاه سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان واقع در خیابان جی، خیابان همدانیان برگزار می شود و شهروندان می توانند از ساعت ۸ الی ۱۳ و ۱۴ الی ۲۰ جهت بازدید به این بازار مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری جشنواره گل و گیاه در اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث

اختتامیه بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی در نمایندگی جامعةالمصطفی العالمیه تانزانیا برگزار می‌شود.

این آئین با حضور بزرگان، علما، شخصیت‌های قرآنی، مراکز علمی آکادمیک و دینی، دانشجویان، طلاب، علاقمندان از مذاهب مختلف توسط نمایندگی جامعه المصطفی در مرکز همایش‌های بین المللی جولیوس نیرره شهر دارالسلام برگزار خواهد شد.

این جشنواره به صورت حضوری و مجازی با حضور قاریان استاد قاسم مقدمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، سعید رحیمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد عیدی شعبان از کشور تانزانیا، استاد جلال معصومی از کشور افغانستان، استاد رجا ایوب از کشور تانزانیا، قاری نوجوان آقای یاسین غلامی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد حسین بوکی از کشور تانزانیا، استاد رضا دوسا از کشور تانزانیا و استاد علی عبدالله از کشور تانزانیا برپا خواهد شد.

تاریخ برپایی اختتامیه جشنواره روز یکشنبه نهم اردیبهشت سال جاری مطابق با ۲۰۲۴/۴/۲۸ از ساعت ۱۴ در محل Julius Nyerere International Convention Centre است.

علاقه مندان می‌توانند از نشانی زیر شاهد پخش زنده این اختتامیه باشند.

یوتیوب:

https://www.youtube.com/live/pV8I9X0IWQE?si=aAMNlL6Cce6_oMKS

یوتیوب:

https://youtu.be/8H2s342gMf4?si=4jjwBD7ZShu0QJcy

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی