Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اصفهان، نادر آخوندی اظهارکرد: شهرداری اصفهان در راستای رونق بخشی صنعت ساخت و ساز و اقتصاد شهر قصد دارد به عنوان یکی از عناصر تعیین کننده قیمت در این صنعت، در همراهی با سیاست های کلان دولت، مطابق مصوبه شماره ۲۸/۹۶/۲۲۹۲ مورخ ۹۶/۰۸/۰۸ شورای اسلامی شهر اصفهان، تصمیم به اهدا بخشی از ارزش افزوده تجاری و تراکم مسکونی و پرونده های دارای بدهی مربوط به آراء کمیسیون ماده ۱۰۰ گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: دستورالعمل این مصوبه از طرف شهردار به مدیران مناطق ۱۵گانه شهرداری اصفهان ابلاغ شده و شهروندان می توانند برای اطلاع دقیق از جزئیات این مصوبه به تارنمای شهرداری اصفهان مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص بافت های فرسوده شهری نیز شهرداری ها به کمک دولت باید وظایف خویش را در احیا و بازسازی این مناطق به صورت خاص پیگیری نمایند.

 مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان ایمن سازی شهر به صورت متعادل و حفظ جان شهروندان را از وظایف شهرداری ها خواند و تاکید کرد: بخشی از این وظیفه با بازسازی هدفمند بافت فرسوده و پیشگیری از حوادث تلخی مانند حادثه زلزله کرمانشاه پیگیری می شود.

وی ادامه داد: در این خصوص نیز شهرداری اصفهان وظیفه خود می داند که تمام تلاش خود را در راستای توسعه متوازن شهر انجام دهد و در همین راستا اقدام به ارائه تخفیف ۷۰درصدی در محدوده بافت فرسوده شهر کرده است.

آخوندی یادآور شد: این محدوده مطابق آخرین مصوبه موجود بر روی سامانه یکپارچه شهرسازی و درآمد قابل مشاهده است.

آخوندی با بیان اینکه این بسته تشویقی در سه دوره زمانیِ ۲۹ آبان لغایت ۳۰ آذر، اول دی ماه تا آخر ۱۵ بهمن ماه و از ۱۶ بهمن ماه لغایت ۲۸ اسفند ماه ارایه می شود، گفت: متقاضیان پروانه های ساختمانی بر اساس این سه دوره زمانی مشمول اهدا بخشی از ارزش افزوده تجاری و تراکم مسکونی به ترتیب به ۱۵ درصد، ۱۰ درصد و ۵ درصد خواهند شد که در صورت پرداخت نقدی به ترتیب ۳۵درصد، ۳۰درصد و ۲۵ درصد خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند بدون مراجعه به شهرداری های مناطق از طریق آدرس Esup.isfahan.ir اطلاعات ملک خود را مشاهده، ضوابط ساخت و امکان های موجود را بررسی و از مبالغ مربوط به صدور پروانه به صورت تقریبی مطلع شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۰۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استولتنبرگ: وعده‌های ناتو به اوکراین عملی نشد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، دبیر کل ناتو اذعان کرد کشورهای عضو این پیمان به وعده های خود در قبال اوکراین عمل نکردند.

«ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو اعلام کرد که حمایت ناکافی غرب از اوکراین دلیل پیشرفت روسیه در میدان نبرد است، اما کمک‌های نظامی بیشتری به کی‌یف در راه است.

دبیر کل ناتو با اشاره به وخامت اوضاع کیف در درگیری با مسکو، گفت که اوکراین محل محک اعضای ناتو است.

استولتنبرگ گفت: ما باید صادق باشیم. واقعیت این است که در ماه‌های اخیر، متحدان ناتو حمایتی را که ما قول داده‌ایم ارائه نکرده‌اند.

دبیر کل ناتو یادآور شد که آمریکا نتوانست به توافق بر یک بسته برسد و در اروپا، تحویل مهمات بسیار پایین‌تر از سطحی است که ما گفته‌ایم ارائه خواهیم کرد.

روز چهارشنبه، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا بسته کمکی ۶۱ میلیارد دلاری به اوکراین را پس از بن بست طولانی میان دموکرات ها و جمهوری خواهان در کنگره امضا کرد. این بسته مدتها به دلیل اختلافات در کنگره آمریکا مسدود مانده بود.

کد خبر 6089189

دیگر خبرها

  • ۷۰ درصد پسماند‌ها در کشور به صورت غیر اصولی دفن می‌شود
  • تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان
  • بیش از ۹۵ درصد قراردادهای کار موقت هستند
  • زمین‌های خیابان حکمت اصفهان چه زمانی تحویل داده می‌شود؟ + فیلم
  • جزئیات کامل اندروید ۱۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • استولتنبرگ: وعده‌های ناتو به اوکراین عملی نشد
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • اتخاذ بیش از ۵۰ مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان