Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@13:45:54 GMT

بارش باران و مه گرفتگی در محورهای دو استان‌

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۳۲۷۲۹

بارش باران و مه گرفتگی در محورهای دو استان‌

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از بارش باران و مه گرفتگی در محورهای استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش ایسنا، مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را اعلام کرد که در اکثر محورهای استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد بارش باران مشاهده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در محورهای یاسوج-بابا میدان و یاسوج-سپیدان در استان کهگیلویه و بویراحمد مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید وجود دارد.

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام برخوردار هستند و ترافیک روان در آنها جریان دارد.

برخی از محورهای مواصلاتی مسدود هستند که جزئیات آنها به شرح زیر است : 

1- محور اولنگ –شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان

2- محور دیزین-شمشک در استان‌های تهران و البرز

3- محور(سیرجان –حاجی آباد) در استان هرمزگان, ترددکلیه خودرو هااز کیلومتر 60الی 64 به علت انجام عملیات راهسازی (ترانشه برداری کوه) به صورت دو طرفه خواهد بود.

4- محور هراز (تونل امام زاده هاشم)در استان‌های شرق تهران و مازندران تا 30 آذر ماه همه روزه به صورت 24ساعته و در زمان انسداد تردد از محور قدیم هراز (محدوده گردنه امام زاده هاشم)انجام خواهدشد.

5-محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان.

برخی از محورهایی که محدودیت ترافیکی دارند نیز به شرح زیر است: 

1-استان البرز (محورکرج-چالوس حدفاصل کیلومترصفر تا 75) تا 20 اسفند ماه در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه(از ساعت08:00 الی 17:00) و روزهای چهارشنبه(از ساعت 08:00الی 12:00)-عملیات آسفالت کاری و همزمان با عبور ترافیک.

2- استان قزوین(محورقدیم قزوین- لوشان حدفاصل کیلومتر صفر تا 72) تا 15 آذر ماه در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه وسه‌‍شنبه (از ساعت 08:00الی 18:00) و روزهای چهارشنبه (ازساعت 08:00 الی 12:00)- عملیات آسفالت کاری و همزمان با عبورترافیک

3- غرب استان تهران(محور قدیم تهران-قم حدفاصل 15تا48)تا 20 اسفند ماه در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه (از ساعت 08:00 الی 18:00) و روزهای سه‌شنبه (از ساعت 08:00 الی 14:00)-عملیات جاده ای و همزمان با عبور ترافیک

4- در استان‌های البرز و مازندران (محور کرج- چالوس )تا 23 آذر ماه در  روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هرهفته جهت انجام عملیات را ه سازی در حوزه استان مازندران از ساعت 21:30 و در حوزه استان البرز از ساعت 23:00 الی 05:00 بامداد روز بعد مسدود می‌گردد. در زمان انسداد تردد از سایر محورهای شمالی صورت می پذیرد.

5- استان قزوین آزادراه(قزوین-کرج کیلومتر یک تا3 ) تا 14 آذر ماه در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه از ساعت 08:00 الی 17:00 و روز چهارشنبه از ساعت 08:00 الی 12:00 هرهفته به جز روزهای پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی اجرای عملیات تعمیرات حفاظ پل همزمان با عبور ترافیک تنها در یک خط عبوری اجرا می شود.

6- در استان سمنان محور گرمسار شریف آباد به علت اجرای عملیات نصب سامانه تا 30 آذر ماه از ساعت 07:00 الی 17:00 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هرهفته به جز روزها و ایام تعطیلات رسمی اجرای عملیات همزمان با عبور ترافیک اجرا می شود.

7- در استان البرز محور آزادراه کرج-قزوین به علت اجرای عملیات نصب عرشه پل عابر پیاده در  10 آذر در محدوده امام زاده طاهر و 24 آذر در محدوده شرکت سویا از ساعت 06:00 الی 11:00 تردد همزمان با اجرای عملیات و با رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از فردا سه شنبه هوای استان بارانی می‌شود، گفت: بیشترین فعالیت سامانه بارشی برای اواخر هفته جاری پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید

شهرکرد خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

وی افزود: آسمان استان امروز صاف تا کمی ابری است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)
  • آغاز بارش باران از چهارشنبه در استان همدان
  • محورهای مواصلاتی،متحمل بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد
  • ببینید | تصاویری از سرریز شدن سد سنگی ملاتی پس از بارش باران
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت