Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول عقیدتی سیاسی تیپ شهید دلجویان خراسان شمالی گفت: توجه به فقرا و نیازمندان از مهم‌ترین خصوصیات جامعه مهدوی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد حجت‌الاسلام حسین حیدری امروز در جمع جوانان هیئت محبان اهل بیت(ع) بجنورد اظهار داشت: امام‌حسن عسکری(ع) بیانی شیرین، جذاب و شخصیتی الهی باشکوه و وقار و مفسری بی‌نظیر برای قرآن مجید بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه مستقیم عترت و شیوه صحیح تفسیر قرآن را به مردم و به ویژه برای اصحاب بزرگوارش روشن کرد.

وی ضمن اشاره به اتفاقات مهم زندگی امام حسن عسکری (ع) افزود: از جمله مسائل روزگار امام حسن عسکری (ع) این بود که از طرف خلافت وقت، اموال و اوقات شیعه، به دست کسانی سپرده می‌شد که دشمن آل محمد(ص) و جریان‌های شیعی بودند، تا بدین گونه بنیه مالی نهضت تقویت نشود.

مسئول عقیدتی سیاسی تیپ 130 شهید دلجویان با بیان اینکه هر چقدر ائمه ما به مقطع ولادت حضرت مهدی(ع) نزدیک می‌شدند، حلقه محاصره دشمن بیشتر می‌شد خاطر‌نشان کرد:  دوره امامت امام حسن عسکری(ع) نقطه اوج فشار و تنگناهای حلقه محاصره دشمن بود. مقطعی که به لحاظ شدت دشمنی و توطئه نسبت به زمان ائمه دیگر بی سابقه بوده است.

حیدری خطاب به جوانان هیئتی بیان کرد: امروزه جوانان هیئتی الگوی خوبی برای دیگر جوانان هستند و جوان هیئتی باید دقت خاصی بر روی اخلاق و رفتار خود داشته باشند. همچنین رعایت تقوا و دوری از گناه تاثیر بسیاری بر زندگی جوانان دارد چرا که گناه سبب غفلت از دین و برنامه‌الهی می‌شود.

مسئول عقیدتی سیاسی تیپ 130 شهید دلجویان افزود: با بیان این مطلب که به ازدواج در آیات و روایات اشارات زیادی شده است افزود: هم در قرآن و هم در روایات ائمه معصومین(ع) سفارش زیادی به ازدواج شده است لذا جوانان و به‌ویژه جوانان هیئتی باید نسبت به مسئله ازدواج  اهمیت خاصی قائل شوند و نگران تامین مخارج زندگی نباشند چرا که خداوند تضمین مالی را در قرآن کریم داده است.

وی در پایان اضافه کرد: امروزه دغدغه مردم حاشیه‌نشین و ضعیف باید دغدغه مسئولان باشد. هم‌چنین مسئولان باید هر لحظه خداوند را ناظر بر اعمال خود ببینند و نسبت به وظایف خود در قبال مردم کوتاهی نکنند.

انتهای پیام/

R7719/P1357/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم روزآمدی مربیان عقیدتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در دیدار جمعی از مربیان عقیدتی سپاه روح الله و معلمان بسیجی گفت: سطوح علمی، دینی و دانسته‌های مربیان عقیدتی باید به روز باشد تا پیشرو ببوده تا بتوانند راهنمای جامعه باشند.
امام جمعه اراک با اشاره به اینکه خودشناسی درونی و سازمانی دیگر الزام مربیان عقیدتی است افزود: در این صورت است که می‌توان به محرومین و جامعه خدمت کرد و از توطئه‌های سلطه جویانه دشمن پیشی گرفت.
او خانواده و افزایش موالید را از اولویت‌ها دانست و ادامه داد: باید در کنار روشنگری این دو موضوع نیز از اولویت‌ها باشد تا جوانی و طراوت جامعه حفظ شود و البته در این بخش احتیاج به حمایت دولت نیز هست.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: نباید برای امور خود پیامبر، دین و رهبری را سپر بلای خود کنیم.

امام جمعه اراک گفت: باید با شناسایی دشمن و نقاط ضعف او مانع سلطه جویی دشمن شویم.
در ادامه حجت السلام عبدی نماینده دفتر رهبر معظم انقلاب در سپاه روح الله گفت: تا پایان هفته معلم ۷۰۰ برنامه در استان مرکزی و در حوزه عقیدتی اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • اهمیت توجه به «مخاطب مردمی» در تئاتر رضوی/ ماجرای علاقه به فوتبال
  • علت استعفای امام جمعه رفسنجان چه بود؟ | کرمان حاضر به ارسال استعفای من به تهران نشد...
  • انتقاد امام جمعه همدان از توجه به ارزش‌های مادی در مدارس
  • دشمن در برنامه‌ریزی خود به مردم توجه نداشت
  • لزوم روزآمدی مربیان عقیدتی
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود