Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@08:21:04 GMT

دولت سوریه در مذاکرات ژنو شرکت نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۳۲۹۸۲

صراط: شبکه خبری المیادین از عدم مشارکت نمایندگان دولت سوریه در مذاکرات ژنو خبر داد.

به گزارش تسنیم، هیئت نمایندگان دولت سوریه در اعتراض به بیانیه پایانی کنفرانس ریاض 2 در ژنو حضور نخواهند یافت.

خبرنگار المیادین در ژنو گفت که دولت سوریه اعتراض خود به بیانیه کنفرانس ریاض 2 را به معاون استفان دی‌میستورا نماینده سازمان ملل در امور سوریه ابلاغ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، در صورت حضور هیئت نمایندگان دولت سوریه در ژنو، هیچ مذاکره مستقیمی در کار نخواهد بود.

معارضان سوری در نشست اخیر خود در ریاض خواستار عدم ایفای نقش بشار اسد در مرحله انتقالی شده‌اند و این در حالی است که این درخواست با مخالفت تریبون مسکو که به عنوان ناظر در این کنفرانس حضور داشت، روبه‌رو شد. تریبون مسکو اعلام کرد که این پیش‌شرط، اصل روند مذاکرات را نابود می‌کند.

قرار است هشتمین دور مذاکرات ژنو درباره حل بحران سوریه، 28 ماه جاری میلادی (7 آذر) برگزار شود.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، اپل دوباره مذاکرات با اوپن ای آی برای استفاده از فناوری هوش مصنوعی مولد این شرکت در برخی ویژگی های جدیدی که در سری آیفون امسال معرفی می شود را آغاز کرده است.

به گفته منابع آگاه از امر، ۲ شرکت مذاکرات درباره شرایط توافقنامه و شیوه یکپارچه سازی ویژگی های اوپن ای آی در iOS۱۸(آپدیت آتی سیستم عامل آیفون) را آغاز کرده اند. نشریه بلومبرگ ماه گذشته از مذاکرات اپل برای دریافت مجوز چت بات جمینی گوگل برای قابلیت های جدید آیفون خبر داده بود.

اپل هنوز مشخص نکرده از محصول کدام شرکت در آیفون جدید استفاده می کند و به طور دقیق تر با هر دو شرکت اوپن ای آی و گوگل به توافق می رسد یا یکی از شرکت ها را به طور کامل انتخاب می کند. اپل در راه اندازی هوش مصنوعی که بتواند مانند انسان به سوالات پاسخ نوشتاری یا گفتاری دهد، عقب تر از رقبایی مانند مایکروسافت و گوگل است که هم اکنون این فناوری را در محصولات خود یکپارچه می کنند.

تیم کوک مدیر ارشد اجرایی اپل در فوریه اعلام کرد به میزان قابل توجهی در هوش مصنوعی سرمایه گذاری می کند و برنامه های خود برای استفاده از این فناوری را اعلام خواهد کرد.

کد خبر 6089873 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد/ شکست میامی در حضور مسی
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • دعوت از طالبان برای شرکت در کنفرانس وقف
  • اپل با هوش مصنوعی به میدان می‌آید
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • اسرائیل باید بین رفح و ریاض یکی را انتخاب کند
  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • حضور هیات ایران در کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس در استانبول