Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک- مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: اتمام پروژه های راهسازی استان مرکزی در گرو تامین اعتبار لازم است و بایستی درصد تخصیص اعتبارات درنظر گرفته شده افزایش یابد.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از راه و شهرسازی استان مرکزی، مجید شارقی اظهار داشت: ازجمله مهمترین پروژه های راه و شهرسازی استان مرکزی آزادراه کنارگذر شمالی اراک است که با تصویب هیات دولت در قالب وجوه سرمایه گذاری توسط جهاد نصر اراک در مرحله پایانی انجام امور اداری و انعقاد قرارداد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پروژه به طول ۶۲ کیلومتر و با سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد تومان انجام می شود که ۳۰ درصد آن توسط دولت و ۷۰ درصد توسط سرمایه گذار تامین می شود.

شارقی بیان کرد: این آزادراه بخشی از آزادراه سراسری تهران به سمت اندیشمک است که مطالعات مسیر صورت پذیرفته و با ورود سرمایه گذار فرآیند انجام آن در استان آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: تقاطع غیرهمسطح فرمهین با کمربندی شمالی نیز با قراردادی بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در حال اجرا است که دارای ۶۸درصد پیشرفت فیزیکی می باشد و حدود ۴۰ درصد این پیشرفت در ابتدای سال جاری بوده است.

شارقی اضافه کرد: همچنین احداث باند دوم اراک – فرمهین به طول ۴۳کیلومتر، تاکنون ۳۰کیلومتر آن به بهره برداری رسیده و مابقی نیز در سال جاری با قراردادی بالغ بر ۶۸ میلیارد ریال آغاز گردیده و دارای ۳۳درصد پیشرفت فیزیکی است.

شارقی همچنین گفت: بهسازی محور آهنگران-کمیجان نیز با تامین اعتبار از محل مصوبات سفر رییس جمهور در سال۹۶ آغاز شده و در صورت تخصیص به موقع اعتبارات امیدواریم تا پایان تیرماه ۹۷ به پایان برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی در ادامه اظهار داشت: پیش بینی اعتبارات خوب است ولی در زمینه تخصیص اعتبار با مشکل مواجه هستیم.

true برچسب ها : راه وشهرسازی استان مرکزی راهسازی مجید شارقی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۳۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت

وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز آمار پروژه‌های آغاز شده، به اتمام رسیده و یا در مرحله کار نهضت ملی مسکن کشور از دو میلیون و ۵۴۰ هزار واحد عبور کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، مهرداد بذرپاش صبح امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در آئین افتتاح ۸۴۰۴ واحد به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی اظهار کرد: رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم که اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد.

وی باب یان اینکه امروز آمار پروژه‌های آغاز شده، به اتمام رسیده و یا در مرحله کار نهضت ملی مسکن کشور از دو میلیون و ۵۴۰ هزار واحد عبور کرد، افزود: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت ملی مسکن، نتیجه زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تأمین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: امروز همچنین عملیات اجرایی ۱۰۲۲۱ واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریع‌تر تقدیم متقاضیان شود.

بذرپاش با بیان اینکه عزم دولت در حل مشکل مسکن جدی است و یکی از کارهای اصلی دولت تأمین مسکن برای مردم است، اعلام کرد: آمارهای مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته خبر می‌دهد.

کد خبر 748054

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • سطح اعتبار سنجی تسهیلات خرد دقیق‌تر می‌شود+ فیلم
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن
  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد