Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک- استاندار مرکزی گفت: رسانه های استان مرکزی نقد سازنده و به دور از تخریب را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند تا به این ترتیب بتوانیم در فضای منطقی و معقول به رفع مشکلات موجود بپردازیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی آقازاده روز شنبه در نشست با مدیران رسانه های استان مرکزی در اراک اظهار داشت: در حال حاضر رسانه ها و به ویژه مطبوعات کشور دوره سختی را سپری می کنند و با مشکلات بسیار در زمینه های اقتصادی، صنفی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. روبرو هستند.

استانداری مرکزی افزود: علاوه بر آن که بر این مشکلات واقف هستیم، اعتقاد داریم که نباید سیاست زدگی وجود داشته باشد، در حقیقت بنده با سیاست زدگی مخالف هستم اما به فعالیت سیاسی اعتقاد دارم.

آقازاده بیان کرد: هم اکنون استان مرکزی در بسیاری از عرصه ها از موضوع سیاست زدگی آسیب می بیند در حالی که باید جای خود را به فعالیت سیاسی بدهد و در این حوزه نیز از مشارکت و تعامل بهره بگیریم.

وی خاطرنشان ساخت: در استان مرکزی که زادگاه مفاخر تاریخ ایران است بایستی حوزه فرهنگ و ادب به خوبی فعال باشد و همچنین اطلاع رسانی نیز به دور از سیاست زدگی راه خود را طی کند و در این مسیر انتقادات صحیح و اصولی جای خود را به برخی مواضع احساسی بدهد تا بتوانیم مشکلات را حل کرده و موثر عمل کنیم.

استاندار مرکزی تصریح کرد: همانطور که همه ما طی روزهای اخیر شاهد بودیم، همبستگی و اتحاد سبب شد که بتوانیم تروریست های داعش را در منطقه شکست دهیم، امروز نیز به چنین تعامل و همبستگی در کشور نیاز است و در استان مرکزی نیز همه ما باید این مهم را در سرلوحه کار خود قرار دهیم.

آقازاده ادامه داد: هیچ یک از دستگاه های اجرایی استان مرکزی اجازه طرح دعوی در رابطه با رسانه ها را ندارند و ازسوی دیگر انتظار می رود رسانه ها نیز به نقد منصفانه و سازنده بپردازند.

وی اضافه کرد: تلاش داریم حتی الامکان به رفع مشکلات و دغدغه های رسانه های استان بپردازیم و در این مسیر پیشنهاد می شود یک مشاور مطبوعاتی که در حقیقت پلی بین رسانه ها و استانداری باشد انتخاب شود تا در این زمینه موفق تر عمل کنیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۵۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، بخش اشترینان بروجرد با ۳۸ روستا و جمعیتی بالغ بر ۴۰ هزار نفر تنها یک درمانگاه دارد که این امر موجب به وجود آمدن مشکلاتی برای مردم ساکن در این بخش شده است.
این در حالی است که اهالی روستا‌های اطراف نیز برای استفاده از خدمات درمانی به مرکز اشترینان مراجعه می‌کنند که به علت کمی امکانات این مرکز مجبور به عزیمت به سمت بروجرد می‌شوند.
مسئول مرکزجامع سلامت اشترینان با تائید مشکلات مردم اشترینان در زمینه خدمات درمانی گفت: یک درمانگاه مشکلات مردم این منطقه را رفع نمی‌کند و جوابگوی نیاز‌ها نیست.
سیاحی افزود: در روزه‌های تعطیل بیماران از روستاه‌های اطراف به این درمانگاه مراجعه می‌کنند که جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر به شهر اشترینان اضافه می‌کند که ضرورت ساخت بیمارستان را دوچندان می‌کند.
جمعیت بخش اشترینان بدون احتساب ۳۸ روستای مجاورآن پنج هزار و ۵۷۸ نفر است.
همچنین به دلیل قرار گرفتن اشترینان در مسیر جاده اصلی غرب به شرق و حادثه خیز بودن این محور بخش اشترینان نیازمند یک بیمارستان برای حل مشکلات مردم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • تاثیر تثبیت بر انتظارات تورمی
  • ارزپاشی بانک مرکزی از محل ذخایر ارزی و منابع صندوق توسعه ملی
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی کارکنان وظیفه/ آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر 
  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس