Web Analytics Made Easy - Statcounter

اربیل – ایرنا - 'ملا بختیار' دبیر دفتر سیاسی اتحادیه میهنی کردستان عراق در مقاله ای که روز دوشنبه در رسانه های کردی در کردستان عراق منتشر شد با اشاره به برگزاری همه پرسی کردستان عراق اعلام کرد: کمیته برگزاری همه پرسی در ارزیابی شرایط سیاسی و منطقه ای اشتباه بزرگی مرتکب شد.

در بخشی از این مقاله آمده است: کمیته همه پرسی در تحلیل معادلات سیاسی و واکنش ها و موازنه قدرت های منطقه ای و جهانی این کمیته مرتکب اشتباه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درخصوص مواضع اتحادیه میهنی کردستان عراق درقبال همه پرسی نوشت: ما به عنوان اتحادیه میهنی کردستان عراق در تحلیل شرایط سیاسی و منطقه ای و موازنه قدرت در منطقه اشتباه نکردیم اما این تحلیل ما در سطح جلسات پشت درهای بسته باقی ماند و به سطح جامعه نرسید.
به گفته این عضو دفتر سیاسی اتحادیه میهنی کردستان عراق، هدف این حزب از عدم طرح مخالفت با همه پرسی در سطح جامعه نیز دوری این حزب از ایجاد چنددستگی در میان احزاب کرد عراقی بود.
همه پرسی کردستان عراق که اخیرا از سوی دادگاه عالی فدرالی عراق منحل اعلام شد سوم مهرماه سال جاری در شمال عراق و به رغم مخالفت های شدید داخلی و خارجی برگزار و منجر به انزوای شدید تشکیلات کردستان عراق در سطح عراق، منطقه و جهان شد.
این درحالی است که 'مسعود بارزانی' رئیس حزب دموکرات کردستان عراق به عنوان منادی همه پرسی کماکان بر این باور است که برگزاری همه پرسی حق طبیعی مردم کردستان عراق بوده است، امری که سبب بروز انتقادهای بسیاری به وی از سوی احزاب و فعالان کرد شده است.
این منتقدان، شخص 'مسعود بارزانی' را مسوول برگزاری همه پرسی یکجانبه و غیرقانونی و رساندن منطقه به بن بست ملی و منطقه ای می دانند.
شبک**خاورم*351*2*380**1392**انتشار: ابوالفضل بابایی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۳۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به میدان گازی کورمور در شمال عراق

منابع خبری از حمله پهپادی به میدان گازی کورمور در استان سلیمانیه اقلیم کردستان عراق خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از میدل ایست نیوز، میدان گازی کورمور اقلیم کردستان مورد حمله قرار گرفت.

یک مسئول امنیتی در میدان گازی کورمور اعلام کرد که این میدان گازی بدون در پی داشتن تلفات جانی، مورد حمله قرار گرفت.

مسئول امنیتی ضمن تاکید بر تداوم تولید بدون وقفه میدان گازی کورمور، اعلام کرد خسارت وارده در پی این حمله، مادی و جزئی است.

همچنین رمک رمضان فرماندار منطقه چمچمال گفت این حمله با پهپاد صورت گرفته است.

کورمور یکی از روستاهای توابع منطقه «قادر کرم» در استان سلیمانیه اقلیم کردستان است و این میدان گازی یکی از غنی‌ترین مناطق از لحاظ منابع طبیعی به ویژه گاز به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • لحظۀ حملۀ پهپاد ناشناس به میدان گازی کورمورِ کردستان عراق
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟
  • حمله پهپادی به میدان گازی کورمور در شمال عراق
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است