Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: ملی پوش گلستانی کبدی ایران اظهار کرد: مربیان ایرانی از نظر فنی چیزی کمتر از مربیان هندی ندارند و بهتر می توانند به تیم ملی کمک کنند.
به گزارش خرداد ،ابوذر مهاجر در گفتگو با خبرنگار مهر یک روز پس از پایان مسابقات کبدی قهرمانی مردان آسیا که با عنوان سومی ایران به پایان رسید اظهار کرد: ابتدا از حضور و حمایت تماشاگران گرگانی تشکر می کنم و سپس از طرف خودم و بازیکنان از اینکه نتوانستیم مقام قهرمانی را کسب کنیم از همه معذرت می خواهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهاجر افزود: متاسفانه تمام حواس و تمرکز ما متوجه فینال بود و از همین رو تیم پاکستان را دست کم گرفتیم که این موضوع بزرگترین ضعف ما بود.
وی خاطرنشان کرد: همانطور که شما دیدید در مقابل سریلانکا هم عقب افتادیم اما با تجربه بازیکنان به بازی برگشتیم. در بازی مقابل پاکستان هم در یک لحظه غفلت و نتیجه را واگذار کردیم.
بازیکن باتجربه تیم ملی کبدی ایران تصریح کرد: خدا را شکر می کنم که ضعف ما در این مسابقات مشخص شد و باید از آن تجربه کسب کنیم تا در بازی های آسیایی که اهمیت بالاتری دارد اشتباهاتمان را تکرار نکنیم.
مهاجر در مورد تفاوت های مربیان ایرانی و هندی گفت: مربیان هندی از نظر تجربه مناسب هستند اما مربیان ایرانی هم از نظر دانش مربیگری به روز هستند و برای تیم ملی مربیان بهتر می توانند کمک کنند.
لازم به ذکر است، تیم ملی کبدی مردان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا که به مدت سه روز در گرگان برگزار شد با شکست مقابل پاکستان در مرحله نیمه نهایی به عنوان سوم مشترک با تیم کره جنوبی دست یافت. برچسب ها: کبدی ، هند ، تماشاگران ، ایران

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۵۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گابریل و جلوگیری از خوشحالی سالیبا همراه با تماشاگران و هم تیمی ها در دیدار مقابل چلسی / فیلم

گابریل و جلوگیری از خوشحالی سالیبا همراه با تماشاگران و هم تیمی ها در دیدار مقابل چلسی / فیلم

دیگر خبرها

  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • گابریل و جلوگیری از خوشحالی سالیبا همراه با تماشاگران و هم تیمی ها در دیدار مقابل چلسی / فیلم
  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز
  • رقابت‌های قطر جونیور؛ شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ نشان
  • محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟