Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرضا - عضو هیئت رییسه ورزشهای رزمی استان اصفهان گفت: تیم شهرضا با کسب ۱۴ مدال طلا، ۱۳ مدال نقره و ۵ مدال برنز صدرنشین بخش هنرهای نمایشی نخستین دوره مسابقات فایت رنجر استان اصفهان شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، محمدرضا مناقبی در مراسم اختتامیه نخستین دوره مسابقات فایت رنجر شهرمانی استان اصفهان، عنوان کرد: نخستین دوره مسابقه فایت رنجر قهرمانی استان اصفهان سبک نینجا رنجر به مناسبت هفته بسیج و گرامی داشت یاد و خاطره سردار خیبر و شهدای ورزشکار شهرضا تحت عنوان جام شهید همت در ۲ استایل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: فایت در ۳ رده سنی بزرگسالان و جوانان بر روی رینگ و نوجوانان بر روی تاتامی با حضور ۱۲۰ ورزشکار از شهرهای مختلف استان اصفهان و استایل هنرهای نمایشی را در ۴ رده سنی با حضور ۱۲۸ ورزشکار از شهرهای مختلف استان برگزار شد.

عضو هیئت رییسه ورزشهای رزمی استان اصفهان گفت: این مسابقات برای نخستین بار بر روی رینگ در ۲ رده سنی بزرگسالان و جوانان و ۲ تاتامی دیگر در سالن شهید طحانی شهرضا با همکاری هیئت ورزشهای رزمی استان، اداره ورزش و جوانان، جمعیت هلال احمر شهرضا، سبک نینجا رنجر استان اصفهان و مربی و ورزشکاران باشگاه اتحاد تریلر برگزار شد.

مناقبی در خصوص نتایج نهایی این مسابقات، اظهار کرد: در بخش هنرهای نمایشی و در رده نوجوانان شهرضا عنوان نخست، هرند عنوان دوم و بهارستان عنوان سوم را کسب کردند، این در حالی است که در رده جوانان این بخش نیز هرند عنوان نخست، شهرضا عنوان دوم و نجف آباد عنوان سوم و در رده بزرگسالان نیز شهرضا عنوان نخست، هرند عنوان دوم و اصفهان عنوان سوم را کسب کردند.

وی گفت: در مجموع ۳ رده سنی هنرهای نمایشی شهرضا با  ۱۴ طلا، ۱۳نقره و ۵ برنز عنوان نخست، هرند  با ۶طلا، ۳ نقره و  ۳ برنز عنوان دوم، اصفهان با ۵ برنز عنوان سوم و نجف آباد با ۳ برنز عنوان چهارم  را کسب کردند.

عضو هیئت رییسه ورزشهای رزمی استان اصفهان اضافه کرد: در مسابقات فایت نیز در رده نوجوانان شهرضا در جایگاه نخست و تیمهای اصفهان و هرند به ترتیب دوم و سوم شدند.

مناقبی درخصوص نتایج به دست آمده در بخش رقابتهای رینگی این دور از مسابقات نیز عنوان کرد: در رده جوانان این بخش تیمهای شهرضا، اصفهان و هرند به ترتیب عناوین نخست تا سوم و در رده بزرگسالان این بخش اصفهان و شهرضا به ترتیب عناوین نخست و دوم را کسب کردند.

وی گفت: در مجموع ۳ رده سنی در مسابقات فایت شهرضا با ۱۴طلا،۱۴نقره و ۱۹برنز عنوان نخست، اصفهان با ۱۱طلا، ۱۰ نقره و ۱۴ برنز عنوان دوم و هرند با ۲ برنز عنوان سوم را کسب کردند.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های اصفهان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ اصفهان در رتبه هفتم دریافت اعتبارات ملی است،آغاز ثبت نام وام یارانه پنج میلیونی وسهم شش هزار میلیاردی اصفهان ازمولد سازی ازجمله تیترهای پرنگ روزنامه های اصفهان در هشتم اردیبهشت است.




دیگر خبرها

  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • سهمیه قطعی ایران برای نخستین دوره لیگ نخبگان آسیا: ۱+۲
  • صفحه نخست روزنامه‌های اصفهان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد