Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا از وقوع نزاع دسته جمعی در این شهرستان خبر داد و گفت: یک جوان ۲۸ ساله در این نزاع به قتل رسید و ۳نفر در رابطه با این نزاع دستگیر شدند، اما قاتل فراری است.

به گزارش شریان نیوز،فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا از وقوع نزاع دسته جمعی در این شهرستان خبر داد و گفت: یک جوان ۲۸ ساله در این نزاع به قتل رسید و ۳نفر در رابطه با این نزاع دستگیر شدند، اما قاتل فراری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به گزارش مهر، سرهنگ مصطفی علیزاده شامگاه دوشنبه از وقوع نزاع دسته جمعی در این شهرستان خبر داد و گفت: این نزاع ساعتی پیش در مجتمع «خورشید»  رخ داد و طی آن یک جوان ۲۸ ساله در این نزاع به قتل رسید.   وی اضافه کرد: قاتل در حال حاضر فراری است، اما ۳ نفر از افراد دخیل در نزاع دستگیر شده و تحقیقات از آن ها ادامه دارد.   فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا از حضور پلیس در صحنه خبر داد و گفت: در حال حاضر پلیس در محل حضور داشته و مشکلی وجود ندارد، بررسی ها و تحقیقات برای دستگیری قاتل آغاز شده و تا دستگیری وی ادامه خواهد داشت.   وی از وقوع این درگیری در یکی از خانه های مجردی مجتمع «خورشید» خبر داد و گفت: در این نزاع، مقتول از ناحیه شاهرگ دچار آسیب شده و به سرعت توسط دوستانش به بیمارستان شهید مفتح ورامین انتقال می یابد، اما متاسفانه به دلیل خون زیادی که از وی رفته بود، در راه بیمارستان جان خود را از دست می دهد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۶۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد

آفتاب‌‌نیوز :

شورای امنیت سازمان ملل قرار است به درخواست الجزائر در خصوص کشف گور‌های دسته‌جمعی در روز سه شنبه تشمیل جلسه دهد.

الجزایر از دی ماه سال گذشته برای یک دوره ۲ ساله به عضویت غیر دائم شورای امنیت سازمان ملل در آمده است.

واسیلی نبنزیا، نماینده روسیه در سازمان ملل متحد نیز خواستار تحقیقات مستقل بین المللی در مورد کشف اخیر گور‌های دسته جمعی در نوار غزه شد.

پیش از این، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد نیز، خواستار اجازه فوری به بازرسان بین‌المللی برای بازدید از گور‌های دسته جمعی در نوار غزه شده بود.

به گفته سازمان امدادرسانی غزه تاکنون ۱۴۰ گور دسته‌جمعی در مناطق مختلف غزه به خصوص در محوطه بیمارستان الناصر در خان یونس کشف شده است.

به گفته این سازمان، تعدادی از شهدا با دستان بسته به شهادت رسیده که نشان از اعدام میدانی آن‌ها دارد. همچنین شواهدی از زنده به گور کردن تعدادی از شهدا نیز به دست آمده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • یک فوتی در نزاع عمومی در روستای راسفند ایذه
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • (تصاویر) مرگ دسته جمعی ماهی‌ها بر اثر گرمای سوزان
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد