Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-30@19:10:30 GMT

ندانم من که 100 روز تو کی بی؟!

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۳۶۷۷۸

ندانم من که 100 روز تو کی بی؟!

گروه سیاسی جهان نيوز، محمد ایمانی: آقای روحانی 21 فروردین ماه امسال در نشستی مطبوعاتی، با این پرسش خبرنگاران مواجه شد که " شما در هنگام کاندیداتوری خود وعده داده بود مشکلات اقتصادی را در عرض صد روز حل می‌کند اما ۳۰ اسفند سال گذشته اعلام کردید مشکلات تا ۴۰ سال دیگر نیز حل نمی‌شود".

روحانی در پاسخ گفت" این دروغ بزرگی است که در سایت‌ها منتشر شده است و من مدت‌هاست منتظر این سوال بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هرگز نگفتم مشکلات اقتصادی را تا صد روز حل خواهم کرد. اعلام کردم تا پایان صد روز گزارش خود را ارائه می‌دهم. آن کسی که یک شبه عمل می‌کرد یکی دیگر بود ما نبودیم... فقط یک آدم بی‌عقل می‌تواند بگوید مشکلات را در صد روز حل می‌کنم".

اما با نزدیک شدن به تبلیغات انتخاباتی، وی مجددا به هنگام مراجعه برای ضبط برنامه تبلیغاتی در سیما تصریح کرد " درباره رونق اقتصادي، يک برنامه صد روزه هم خواهم داشت که اعلام مي کنم"!

اکنون 100 روز از آغاز دولت دوم آقای روحانی سپری شده و مردم توقع دارند که رئیس جمهور در برنامه تلویزیونی گزارش بدهد؛ سرانجام  آن برنامه صد روزه تحول اقتصادی به کجا رسید که مثلا دلار 3500 تومانی در کمتر از یک سال به بالای 4100 تومان صعود کرده و از ارزش پول ملی کاسته شده است؟ به یاد داریم که در تبلیغات خیابانی 4 سال قبل حامیان روحانی، تصور یا القا می شد که دلار 1000 یا 500 تومان خواهد شد.

به قول بابا طاهر: "همی وعده کرى امروز و فردا/نذونم مو که فردای تو کی بی؟!".

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۶۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، حیدر فتح‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برنامه راهبردی، عملیاتی و تحولی استان با هدف ارتقا سهم ارزش افزوده، شاخص‌های توسعه انسانی، تبدیل ظرفیت‌های بالقوه به بالفعل، تکمیل زنجیره ارزش و تامین، خلق مزیت پایدار، نرخ مشارکت اقتصادی، اعتماد و سرمایه اجتماعی و تعادل‌گرایی در توسعه استان تدوین شده است.

وی افزود: در تهیه و تدوین این برنامه استانداری آذربایجان‌شرقی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و سایر دستگاه‌های استان همچنین اتاق بازرگانی‌، صنایع، معادن و کشاورزی استان مشارکت داشتند.

فتح‌زاده تصریح کرد: برخورداری از مدل مفهومی و عملیاتی، چارچوب روش شناسی، قابلیت سنجش‌پذیر مولفه‌های مطرح شده در برنامه، تدوین و ارائه برنامه تحولی توسط دستگاه‌ها، ترسیم برنامه زمانی پایش و ارزیابی و تحقق اهداف برنامه، نگاه سیستمی در تدوین اجزای برنامه و قابلیت محاسبه داده-ستانده و ارزش به تفکیک بخش‌های کلان اقتصادی، شیوه‌های تامین منابع و الگوی مشارکت بخش خصوصی و عمومی در اجرای برنامه وجه تمایز این برنامه می باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: ارائه ساختار برنامه تحولی توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی در حضور استاندار و سایر اعضای شورای برنامه‌ریزی و تصویب ساختار برنامه در شورای برنامه‌ریزی به عنوان بالاترین نهاد در تسهیل‌گری توسعه، به برنامه ضمانت اجرایی بخشیده است.

این مسؤول اعلام کرد: با اجرا و پایش این برنامه در طول سال، شاهد تحقق رشد اقتصادی و ارتقا سهم ارزش افزوده استان در کل کشور تا پایان سال خواهیم بود.

کد خبر 6093369

دیگر خبرها

  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • آمادگی ۲۵ بسته در بجنورد برای جذب سرمایه‌گذار
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • رشد اقتصادی کشور در گرو بهبود شرایط زندگی کارگر است
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود