Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@03:23:31 GMT

خیال سروش رفیعی راحت شد

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۳۷۲۷۱

خیال سروش رفیعی راحت شد

دو گلی که سروش رفیعی در دو دیدار اخیر الخور به ثمر رساند، باعث شده تا شانس او برای ماندن در این تیم افزایش یابد.

به‌ گزارش ‌مشرق، ‌به نقل از الرای، سروش رفیعی در تابستان بود که تصمیم گرفت از پرسپولیس جدا شود و الخور را به عنوان تیم بعدی خود انتخاب کرد. نتایج ضعیف الخور از یک طرف و تاثیرگذار نبودن سروش رفیعی از طرف دیگر باعث شد تا رسانه‌های قطری از جدایی زود هنگام این بازیکن ایرانی سخن به میان آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌بینی می‌شد که با توجه به سقوط الخور به قعر جدول رده‌بندی سروش رفیعی در نیم فصل از این تیم جدا شود اما درخشش در دو بازی باعث شده تا سروش به احتمال خیلی زیاد در تیم ماندنی شود.

الخور در دو دیدار اخیر خود در لیگ ستارگان قطر با سرمربی جدید خود موفق به پیروزی شده است و همین باعث شد تا از قعر جدول رده‌بندی فاصله بگیرد و حاشیه امنیت مناسبی داشته باشد.

در دو دیدار اخیر سروش عملکرد درخشانی از خود نشان داده و جزو بهترین های بوده است. او در هر دو پیروزی بیشترین نقش را داشت و توانست دو گل زیبا به ثمر رساند.

روزنامه الرای نوشت که بازیکن ایرانی الخور بعد از دو گلی که در دو دیدار اخیر به ثمر رساند از منطقه خطر خارج شده و به احتمال خیلی زیاد در نیم فصل هم در الخور باقی بماند.

منبع: ایسنا ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۷۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۰۹ منچستریونایتد را ترک کرد و به رئال مادرید پیوست و در طول دوران ۹ سال حضورش در این باشگاه توانست افتخارات بسیاری را به دست آورد و رکوردهای بسیاری را از آن خود کند.

علاقه بازیکن به شیاطین سرخ بر هیچکس پوشیده نبود اما در نهایت او تصمیم گرفت که پوشیدن پیراهن رئال مادرید و بازی در سانتیاگو برنابئو را هم تجربه کند و در دوران حضورش در این تیم توانست چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را هم به دست آورد و به یکی از اسطوره‌های بزرگ این باشگاه تبدیل شود.

کالدرون در گفتگو با میل آنلاین درباره جذب این ستاره پرتغالی اظهار داشت:«چطور رونالدو را متقاعد کردم که به رئال مادرید بپیوندد ؟ این کار چندان سختی نبود چون او خودش رئال مادرید را می‌خواست. کار سخت در واقع متقاعد کردن مدیران منچستر بود.

منطقی بود که آنها تمایلی به فروش او نداشته باشند و نخواهند که او جدا شود. به لطف اشتیاق این بازیکن و تعهدی که در دسامبر ۲۰۰۸ از سوی دو طرف داده شده بود، این قرارداد در انتهای فصل نهایی شد و او به رئال مادرید پیوست.»

دیگر خبرها

  • نگاهی به بی‌بدن|متهمان ردیف اول قتل که قاتل نیستند!
  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • اگر می خواهید راحت تر نفس بکشید این مواد غذایی را مصرف کنید
  • سروش و خدابنده یک رقیب جدید پیدا کردند!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • از بیرانوند اصرار، از پزشکان پرسپولیس انکار؛ مقابل سپاهان هم رفیعی فیکس است
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • اوسمار: رفیعی مقصر ۴ گلی که از آلومینیوم خوردیم، نبود
  • حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود