Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@05:03:19 GMT

نکات آماری جالب هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۳۲۰۵۷

نکات آماری جالب هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس

رسیدن هری کین به رکورد 100 گل و پاس گل در لیگ برتر، ادامه روند موفقیت های منچسترسیتی و بهترین پیروزی خارج از خانه واتفورد، از جمله نکات جالب هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس بود.

1
ساوتهمپتون فقط در یکی از 9 دیدار اخیر خانگی اش مقابل اورتون در لیگ برتر شکست خورده و 5 پیروزی و 3 تساوی کسب نموده است. آخرین شکست این تیم با نتیجه 3-0 در آگوست 2015 بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1
منچسترسیتی در جریان پیروزی 2-1 مقابل هادرزفیلد، برای اولین بار طی 22 سال اخیر (آخرین بار در آوریل 1995) در یک دیدار خارج از خانه شان در لیگ برتر، پس از شکست در نیمه اول، موفق به کسب پیروزی شدند.

2
چارلی آستین اولین بازیکن در فصل جاری لیگ برتر است که در یک دیدار دو بار با ضربه سر گلزنی می کند. آخرین بازیکن ساوتهمپتون که موفق به زدن دو گل با ضربه سر در یک مسابقه شده بود، جیمز بیتی در اکتبر 2002 مقابل فولام بود که دو گل از سه گلش را با ضربه سر به ثمر رساند.

2
لویس دانک به اولین بازیکن تاریخ لیگ برتر تبدیل شد که در یک فصل مسابقات هم در مقابل منچسترسیتی و هم در مقابل منچستریونایتد، گل به خودی می زند.

2
ویل هیوز برای اولین بار در زندگی حرفه ای اش در دو دیدار متوالی موفق به گلزنی شد.

3
سرخیو آگوئرو موفق شده هر سه پنالتی اخیرش در لیگ برتر را به گل تبدیل کند تا به اولین بازیکن از اکتبر 2015 بدل شود (یوهان کابای) که موفق به این کار می شود.

3
بورنموث برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر، در سه دیدار متوالی اش کلین شیت کرد.

0-3
پیروزی 3-0 واتفورد در مقابل نیوکاسل، بزرگترین پیروزی خارج از خانه واتفورد در تاریخ لیگ برتر و بهترین پیروزی خارج از خانه آن ها در مسابقات لیگ انگلیس از می 1986 (پیروزی 5-1 در مقابل چلسی) بود.

4
تمامی 4 گل اخیر باشگاه گیلفی سیگوردسون، از خارج از محوطه جریمه به ثبت رسیده است.

4
4 دیدار از 5 دیدار اخیر تاتنهام و وست بروم در لیگ برتر با نتیجه مساوی خاتمه یافته است.

5
مارک آلبرایتون در 5 گل تیمش از 6 حضور اخیرش از ابتدا در لیگ برتر موثر بوده و 1 گل و 4 پاس گل ثبت کرده است.

5
لسترسیتی در پنج دیدار اخیر خارج از خانه اش در لیگ برتر شکست نخورده و 1 پیروزی و 4 تساوی کسب نموده است. این بهترین آمار آن ها از فصل 2015/16 است که موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر شدند.

5
لیورپول در 5 مصاف گذشته اش مقابل چلسی در لیگ برتر شکست نخورده و آمار پیروزی و 3 تساوی را به ثبت رسانیده است.

6
ژردان شکیری در 6 گل تیمش در 6 دیدار اخیرش در لیگ برتر موثر بوده و آمار 2 گل و 4 پاس گل را به ثبت رسانیده است.

6
لسترسیتی در کنار واتفورد با دریافت 6 گل بر روی ضربات کرنر در فصل جاری، بدترین عملکرد را داشته است.

7
ریچارلیسون در 7 گل خارج از خانه تیمش در فصل جاری لیگ برتر تاثیر گذار بوده و 4 گل و 3 پاس گل داده است. آمار وی بهتر از تمامی بازیکنان لیگ برتر است.

7
آنتونی مارسیال در چهار دیداری که از ابتدا در لیگ برتر به میدان رفته فقط یک گل به ثمر رسانده در حالی که در 7 دیداری که به عنوان یار ذخیره به میدان رفته، 4 گل و 2 پاس گل به ثبت رسانیده است.

8
چارلی آستین در 8 گل ساوتهمپتون از 11 دیدار اخیری که برای این تیم از ابتدا در لیگ برتر به میدان رفته، تاثیرگذار بوده است. وی 7 گل و 1 پاس گل داده است.

8
سرخیو آگوئرو در 8 دیدار اخیرش مقابل باشگاه های تازه لیگ برتری شده موفق به گلزنی شده و مجموعاً 9 گل به ثمر رسانیده است.

10
محمد صلاح در 13 دیدار ابتدایی اش برای لیورپول در لیگ برتر موفق به زدن 10 گل شده است تا در کنار دنیل استوریج بهترین آمار را از خود ثبت کند.

11
محمد صلاح یازدهمین بازیکنی است که برای هر دو تیم لیورپول و چلسی در لیگ برتر بازی کرده است. جو کول، نیکولاس آنلکا، بودوین زندن، گلن جانسون، یوسی بنایون، رائول میرلش، فرناندو تورس، دنیل استوریج، ویکتور موزس و فابیو بورینی دیگر بازیکنانی هستند که برای هر دو باشگاه بازی کرده اند.

11
منچسترسیتی با کسب پیروزی مقابل هادرزفیلد موفق به ثبت یازدهمین پیروزی متوالی خارج از خانه اش در تمامی رقابت ها شد تا رکورد جدیدی در این خصوص در میان تیم های تاریخ لیگ انگلیس به جای گذارد.

11
دیوید مویس در 11 دیدار خانگی اش در سال 2017 موفق به کسب پیروزی نشده و آمار 4 تساوی و 7 شکست را به ثبت رسانیده است. پیش از این میک مک کارتی در سال 2005 آمار 3 تساوی و 8 شکست را ثبت کرده بود و به تنهایی رکورددار بود.

12
رحیم استرلینگ در 18 بازی اش در فصل جاری موفق به زدن 12 گل شد و بهترین عملکرد باشگاهی اش در یک فصل را به ثبت رساند.

13
واتفورد با کسب 13 امتیاز از 7 دیدار خارج از خانه اش در فصل جاری، امتیازات خارج از خانه بیشتری نسبت به کل 19 دیدار فصل 2016/17 (12 امتیاز) کسب نمود.

19
لیورپول تنها تیم از 20 تیم لیگ برتری است که آنتونیو کونته در مواجهه با آن ها موفق به کسب پیروزی نشده است.

20
ویلیان پنجمین بازیکن برزیلی تاریخ لیگ برتر است که به رکورد 20 گل در این مسابقات می رسد. فیلیپه کوتینیو (37)، جونینیو پائولیستا (29)، روبرتو فیرمینو (24) و اسکار (21) بهترین گلزنان برزیلی تاریخ لیگ برتر هستند.

20
محمد صلاح بیستمین بازیکن در تاریخ لیگ برتر است که در مقابل چلسی به عنوان باشگاه سابقش موفق به گلزنی می شود. دیمین داف، فرانک لمپارد، دنیل استوریج، کوین دی بروین، روملو لوکاکو و ویلیام گالاس از جمله مطرح ترین بازیکنانی هستند که در گذشته موفق به این کار شده بودند.

27
اورتون در تمامی رقابت های فصل جاری 27 گل دریافت کرده و بدترین عملکرد را در میان تیم های لیگ برتری داشته است. وست هم و استوک سیتی 26 گل و کریستال پالاس 25 گل خورده اند.

28
اورتون تا پایان هفته سیزدهم لیگ برتر، 28 گل دریافت کرده، که بدترین عملکرد این تیم در رقابت های لیگ از فصل 1958/59 است که 40 بار دروازه شان باز شده بود.

31
سرخیو آگوئرو در مقابل 31 حریف از 32 حریفی که در لیگ برتر در مقابلشان به میدان رفته موفق به گلزنی شده است و فقط بولتون دروازه اش در مقابل این مهاجم آرژانتینی باز نشده است.

37
منچسترسیتی موفق شد بهترین شروع تاریخ لیگ برتر را با کسب 12 برد و 1 مساوی و 37 امتیاز در پایان هفته سیزدهم داشته باشد. آن ها 42 گل به ثمر رسانده اند و تنها 8 بار دروازه شان باز شده است.

39
منچستریونایتد در 39 دیدار اخیر خانگی اش در تمامی رقابت ها شکستی نخورده و آمار 28 پیروزی و 11 تساوی ثبت کرده است. آخرین شکست خانگی این تیم به شکست در مقابل منچسترسیتی در سپتامبر 2016 یعنی 441 روز پیش باز می گردد.

40
هری کین چهارمین بازیکنی است که موفق به زدن 40 گل در سال 2017 در رقابت های باشگاهی می شود. لیونل مسی (47)، ادینسون کاوانی (46) و روبرت لواندوفسکی (41) پیش از این به رکورد 40 گل باشگاهی در سال 2017 رسیده بودند.

40
دوشان تادیچ در 40 گل تیمش در لیگ برتر موثر بوده و آمار 16 گل و 24 پاس گل را به نام خود ثبت نموده است.

67
نیوکاسل هرگز موفق نشده در یک دیدار لیگ برتر که پس از نیمه اول با اختلاف 2+ گل از حریف عقب بوده به پیروزی دست یابد. 3 تساوی و 64 شکست نتایج این تیم بوده است.

90+
آرسنال در سه دیدار اخیرش مقابل برنلی در لیگ برتر، با گلزنی پس از دقیقه 90 موفق به کسب پیروزی شده است. توپچی ها اولین تیمی هستند که چنین رکوردی از خود به جای می گذارند.

100
هری کین به رکورد تاثیرگذاری در 100 گل در لیگ برتر در 128 حضورش در این مسابقات دست یافت. وی 87 گل و 13 پاس گل به نام خود ثبت کرده و نهمین بازیکن سریع تاریخ لیگ برتر است که به این عدد می رسد.

104
درن فلچر در 104 دیدار متوالی در لیگ برتر به میدان رفته است، تا پس از فرانک لمپارد (164)، مت هالند (115) و وین بریج (113) و در کنار جاناتان والترز (104) قرار گیرد.

144
ویلیان 144 ثانیه پس از حضور در زمین بازی موفق به گلزنی مقابل لیورپول شد، تا سریعترین گل پس از تعویض در فصل جاری لیگ برتر را ثبت نماید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۲۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست + فیلم

دیدار تیم‌های منچسترسیتی و ناتینگهام فارست در چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس با برتری منچسترسیتی به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچسترسیتی و ناتینگهام فارست عصر امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۱۹ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد منچسترسیتی به‌پایان رسید.

یوشکو گواردیول در دقیقه ۳۲ و ارلینگ هالند در دقیقه ۷۱ گل‌های منچسترسیتی را رقم زدند.

خلاصه بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست کد خبر 748919

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست + فیلم
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس قربانی داد
  • وست هم - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند