Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا این رویدادها به شرح زیر است:
- نواختن زنگ آغاز امامت امام زمان (عج) در بجنورد
- نشست خبری نمایندگی نیروی دریایی راهبردی ارتش در استان
- آغاز اکران فیلم های جشنواره بین المللی فیلم رشد
دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را یک روز قبل از اجرای برنامه ها از طریق شماره تلفن 32226666، 32231776و 09159768804 نمابر یا اطلاع رسانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۷۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورموسوی:داور بازی با سپاهان شمالی است؛ شاید ذهنیت ایجاد شود

سرمربی استقلال خوزستان گفت با توجه به اینکه تیمش هفته آینده در دیداری سرنوشت‌ساز مقابل نساجی مازندران صف‌آرایی می‌کند، بهتر بود علی اکرمی برای قضاوت دیدار شاگردانش با سپاهان انتخاب نمی‌شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سیدسیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: از باشگاه بززگ سپاهان بابت میهمان‌نوازی، در اختیار گذاشتن زمین تمرین و هماهنگی برای نشست خبری تشکر می‌کنم. در برخی از شهرها از ما دعوت نمی‌کردند که در نشست خبری شرکت کنیم!

وی در مورد تقابل با شاگردان ژوزه مورایس خاطرنشان کرد: دیدار با سپاهان یکی از بازی‌های مهم و حساس است؛ بیشتر برای ما که در انتهای جدول هستیم. با شناختی که از سپاهان داریم، می‌دانیم بازی بسیار سختی خواهد بود. سپاهان مقابل هواداران خودش یکی از تیم‌های قدرتمند ایران است. بازیکنان ما در بازی‌های بزرگ همیشه سربلند بوده‌اند. امیدوارم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و با کسب امتیاز از این بازی بزرگ خارج شویم.

درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره اعتراض مدیران این باشگاه نسبت به انتخاب علی اکرمی برای قضاوت دیدار با سپاهان گفت: باشگاه نسبت به قضاوت‌های او در سال‌های گذشته معترض بود که من در آن زمان در استقلال خوزستان حضور نداشتم. اعتقاد دارم چیدمان داوری باید به شکلی باشد که شبهه ایجاد نکند و کمیته داوران با چینش خوب داوران می‌تواند داور خودش را حریم نگه دارد. وقتی نسبت به یک داور ذهنیت وجود دارد، بهتر است آن داور را برای آن بازی انتخاب نکنند.

پورموسوی با تمجید از داور دیدار سپاهان - استقلال خوزستان تصریح کرد: اکرمی از داوران خوب، باتجربه و الیت فوتبال ایران است. چیدمان داوری باید به گونه‌ای باشد که قبل از مسابقه کسی به سراغ داور نرود. این مسئله هیچ ارتباطی به دیدار ما با سپاهان نداشت. برای اکرمی احترام قائل هستم. با این حال او شمالی است و با توجه به اینکه هفته آینده با نساجی بازی داریم، شاید ذهنیتی ایجاد شود. امیدوارم شبهه‌ای با قضاوت اکرمی به وجود نیاید.

ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند، شورای امنیت وسط بیاید

وی در مورد اظهارات عبدالله ویسی مبنی بر احتمال رقم خوردن نتایج برخی دیدارها با اتفاقات خارج از زمین بیان کرد: همه ما اعتقاد داریم که باید نظارت‌ها بیشتر شود و اگر باید برخوردی با کسی صورت بگیرد، این اتفاق رخ بدهد. گاهی یا ما متوجه برخوردها نمی‌شویم، یا برخوردی انجام نمی‌شود. گفته می‌شود که سرمربیان باید در نشست‌های خبری قبل از مسابقه حضور داشته باشند. با این حال مربیان زیادی در این نشست‌ها شرکت نمی‌کنند و نمی‌دانم جریمه می‌شوند یا خیر.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره غایبان تیمش برای دیدار با سپاهان عنوان کرد: همه بازیکنان را در اختیار داریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پورموسوی:داور بازی با سپاهان شمالی است؛ شاید ذهنیت ایجاد شود
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • والدین ثبت‌نام کُتب درسی را تا ۲۵ اردیبهشت انجام دهند
  • خبر جدید درمورد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در انتظار تایید برنامه هفتم
  • نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان آغاز شد
  • تحقق هدف گذاری ترانزیتی برنامه هفتم در گرو چیست؟
  • کارنامه سیاست‌های مسکن پس از انقلاب
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی/ کلنگی که در نهایت بر زمین خورد