Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، عباس شیبک اظهار کرد: تیم های دانشگاه پیام نور زاهدان و سپاه سلمان استان در لیگ برتر ووشو کشور دو رده سنی جوانان و بزرگسالان رقابت می‌کنند.

وی بیان کرد: متاسفانه در هفته‌های اول و دوم رده سنی بزرگسالان دانشگاه پیام نور نتوانست از سد قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته عبور کند و بازی را به آن ها واگذار کرد اما تیم سپاه در رقابت های رده سنی جوانان عملکرد بهتری داشت و با تحمل تنها یک شکست در رده دوم جدول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیبک افزود: براساس برنامه‌ریزی فدراسیون ووشو دانشگاه پیام نور برای رقابت در هفته سوم و چهارم روی رینک می رود و سپاه سلمان رقابت‌های هفته پنجم و ششم خود را برگزار می کند، حساس ترین بازی نمایندگان استان رقابت سپاه با مقاومت زنجان تیم اول گروه جوانان است.

وی با بیان اینکه نماینده استان در صورت پیروزی مقابل زنجان به عنوان تیم اول گروه یک رقابت های رده سنی جوانان به مرحله بعد لیگ برتر صعود می کند تصریح کرد:  در این دور به صورت ضربدری با رقبا دیدار می کند و  دانشگاه پیام نور نیز در هفته سوم به مصاف پاس قوامین می رود و رقابت هفته چهارم خود را با شهرداری دامغان برگزار می کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۸۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل

(تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل

دیگر خبرها

  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل
  • محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو