Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:آل خلیفه بیش از هر کس دیگری می دانند که هر نوع آسیبی به شیخ عیسی قاسم خم به قامت او وارد نکرده و موضع سازش ناپذیر او را تغییر نخواهد داد چرا که می دانند شیخ صادقانه کفن پاک خود را بر پیراهن خون آلود و حقارت بار آل خلیفه ترجیح می دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «البحرین الیوم» در مقاله ای نوشت: شیخ عیسی قاسم  با موضع ثابت خود در قبال انقلاب 14 فوریه – آخرین تیر منفی سکولار را نابود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آل خلیفه و مزدورانش در پی آن بودند تا انقلاب مردم بحرین را به یک جریان کلیشه و تکراری تبدیل کرده و آن را به دیگر وقایع تاریخی پیوست کنند اما شیخ «عیسی قاسم» به صورت تدریجی  اقدامات لازم را برای حفظ «وضعیت انقلابی» و جلوگیری از «عقب گرد» انجام داد.

منبر مسجد امام صادق (ع) در «دراز» موقعیتی استثنائی بود و سخنرانی شیخ به محوری تبدیل شد که هم مواضع او و هم میزان محبوبیت مردمیش را نشان می داد. شیخ با این سخنرانی از مرحله ای عادی بالاتر رفته و عنوان یک خطیب فقیه و شخصیتی انسانی را گرفت که با پرهیز از سخنان تکراری و بیهوده به شخصیتی طراز اول تبدیل شد.

 

رژیم آل خلیف خیلی زود پی برد که طرحش برای به زانو در آوردن شیخ بی نتیجه خواهد بود حتی اگر دار و ندار خود را به پای او ریزد، موضع شیخ ثابت و پابرجا خواهد بود. بنابراین تمام امکانات خود را برای حمله به شیخ بسیج کرد و با ارائه لیستی از اتهامات که در سال 2016 به دلیل ادای فریضه خمس توسط شیخ عیسی قاسم به لایحه دادخواهی علیه او تبدیل شد، بازی خبیثی را آغاز کرد.

 

دیدگاه های ثابت دینی شیخ با انتظارات و پارامترهای مردم موازی و همگام بود و به مرحله کمال و بلوغ می رسید. موضع ثابت «شیخ عیسی قاسم» برای استقلال منبر دینی از تسلط آل خلیفه، خود نشانه ای قوی بود تا خشم شخص «حمد» را برانگیخته و او را به اعلام مبارزه صریح و مستقیم با منبر دینی آزاد در رمضان 2010 وادار کند.


بدیهی است که حکام آل خلیفه در باتلاق جنگی تلافی جویانه علیه شیخ عیسی قاسم پس از منبر دینی «مخازن مشروع انقلاب» گرفتار شده اند. آنچه بیش از هر چیز مایه ترس و نگرانی حمد است اینکه شیخ قاسم در دامان هیچ یک ازشاهزادگان و فرماندهان پناه نگرفته و در هر حالتی مجبور به جبران احسان آل خلیفه نیست. بنا بر این آنها از تحمیل «وفاداری کورکورانه» تحت تأثیر قدرت دو عنصر باج خواهی و منت ناتوان هستند زیرا آنها چیزی برای محکومیت شیخ در دست ندارند و نمی توانند او را به ارتباط و تعامل نیک با خود وادارند.  


شیخ، آزاد و یا در زندان همچنان بر موضع صریح خود استوار و پابرجا بوده و با تشکیل محافل مردمی رژیم آل خلیفه را امروز بسیار حقیر تر و کوچکتر از گذشته نشان داده است. نیروهای وحشی و سفاک آل خلیفه که در ماه مه گذشته خون های بی گناهی را در آستان منزل او ریختند نتوانستند شیخ را به تسلیم شدن و سخنرانی برای اقناع مردم و انصراف آنان از تجمع و تحصن مجبور کنند چنانچه آل سعود عمل کرد. این نیروها موفق نشدند حرفی از شکست شیخ و یا تسلیم شدن او بزنند. شیخ با مقاومت و پایداری خود نقشه های آل خلیفه را نقش بر آب کرد و آنها را که می خواستند با خونریزی و به رخ کشیدن جنایت های بی شمار تضعیفش سازند، عاجز و درمانده کرد.

 آل خلیفه دیگر امید انجام چه کاری دارد؟ شاید حکام خلیفه نهایت هر نوع جنایت شنیع و اقدامات شوم هر نوع مرگ تدریجی را در منزل محاصره شده شیخ عیسی قاسم مرتکب شده باشند اما آنها خود بیش از هر کس دیگری می دانند که هر نوع آسیبی موضع سازش ناپذیر او را تغییر نخواهد داد. شیخ صادقانه ترجیح می دهد کفن پاک خود را در اغوش کشد تا اینکه پیراهن خون آلود و حقارت بار آل خلیفه را بر تن کند.

 

 

پایان پیام/478

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۸۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دیدنی عیسی آل کثیر به آلومینیوم (آلومینیوم اراک 0-2 پرسپولیس)

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی آرتروز زانو را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد
  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!
  • «نمی‌توانم نفس بکشم»٢ در خیابان‌های آمریکا + فیلم | وقتی تکنیک مرگبار گذاشتن زانو پشت گردن جان تایسون را گرفت
  • دومین پنالتی مهمی که وحید امیری از دست داد
  • گل دوم عیسی آل کثیر به آلومینیوم (آلومینیوم اراک 2-4 پرسپولیس)
  • گل دوم و زیبای پرسپولیس به آلومینیوم اراک توسط عیسی آل‌کثیر | ببینید
  • گل دیدنی عیسی آل کثیر به آلومینیوم (آلومینیوم اراک 0-2 پرسپولیس)
  • ویدیو/ گل چیپ عیسی به آلومینیوم
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند