Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@14:10:32 GMT

کارگاه مهارت دختران در هفته بسیج برگزار شد

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۳۹۲۲۱

کارگاه مهارت دختران در هفته بسیج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، به مناسبت هفته بسیج و به همت پایگاه فاطمه معصومه حوزه 216 حضرت زکیه کارگاه مهارت دختران با حضور کارشناس سرکار خانم شادابی و بسیجیان برگزار شد.

کارشناس کارگاه با تبریک هفته بسیج و طرح سوال اینکه چرا به سختی «نه» میگوییم گفت : کودکان در سنین خاصی ویژگیهایی دارند که اندکی متفاوت از ویژگیهای آنها در سالهای دیگر زندگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حدود سنین 4 - 5 سالگی تمایل دارند، استقلال بیشتری داشته باشند. در مقابل خواسته‌های دیگران مخالفت می‌کنند و به عبارتی از قول والدین لجبازی می‌کنند. این دوره سنی به« سن نه گفتن» معروف است.

وی ادامه داد : رفتار معکوس به نحوی در اکثر عملکردهای کودک دیده می‌شود و او به نحوی می‌خواهد بر خلاف خواسته والدین خود عمل بکند. این ویژگیها بطور طبیعی در این سنین آغاز می‌شوند و می‌توان گفت تمرینات اولیه‌ای برای پیدا کردن مهارتهای مرتبط در سنین بزرگسالی هستند.

این کارشناس افزود: اگر بخواهیم انواع مواردی که ناچار به استفاده از این مهارت هستیم را دسته بندی کنیم ،به دو طبقه کلی می رسیم ؛نه گفتن به خود و نه گفتن به دیگران .  

شادابی مشاوره نوجوانان گفت: افرادی که مهارت نه گفتن دارند،قاطعیت خوبی دارند.اعتماد بنفس آنها بالاست ،برنامه های شخصی در زندگی دارند و اهدافشان روشن و واضح است و می دانند که از چه راهی به اهداف خود خواهند رسید. در مقابل افرادی که توان کافی برای نه گفتن ندارند اعتماد به نفس ضعیفی دارند ،به راحتی تسلیم دیگران می شوند و ممکن است اهداف و برنامه ریزی مشخصی نداشته باشند و اگر داشته باشند به ان اهمیت لازم را نمی دهند.

این افراد معمولا به براورده شدن خواست دیگران اهمیت می دهند که می تواند ناشی از ترس انها به از دست دادن دوستیها و طرد شدن وغیره باشد.

وی در پایان خاطر نشان کردند :اطلاعات و آگاهی های خود را افزایش دهید،خود را تقویت کنید و مطمئن باشید که نه گفتن ، روابط اجتماعی شما را مختل نخواهد ساخت. در مواردی هم که نه گفتن به مسائل جدی و خطرناکی مربوط می‌شود، از دست رفتن رابطه به نفع شما خواهد بود. با برقراری روابط سالمتر اجتماعی جایگزینی برای رابطه از دست رفته خواهید داشت.

 

 

خبرنگار بسیجی :فوج

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۹۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فنوری آنا، در ادامه برگزاری کارگاه‌های تخصصی در موزه سیتما، کارگاه اشنایی با عکاسی در فیلم و سینما توسط امیر عابدی عکاس شناخته شده سینما برگزار می‌شود.

این کارگاه سه شنبه ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۵ در سالن فردوس موزه سینما برگزار می‌شود و علاقمندان برای ثبت نام و شرکت در این کارگاه می‌توانند  به نشنیclubmuseum.ir/workshops/۴۵ مراجعه کنند.

امیر عابدی از سال ۱۳۶۷ به صورت جدی عکاسی را در سینما آغاز کرد و تاکنون عکاسی بیش از ده‌ها فیلم بلند سینمایی، مجنوعه تلویزیونی، تیاتر و فیلم کوتاه را انجام داده است.

وی تاکنون جوایزی همچون سیمرغ بلورین بهترین عکس فیلم از جشنواره فیلم فجر را برای عکاسی فیلم سه زن، و تندیس زرین هشتمین جشن خانه سینما برای عکاسی فیلم مزرعه پدری را بدست اورده است. عابدی عکاسی فیلم‌هایی همچون: نسل سوخته، شب یلدا، چهارشنبه سوری، آلزایمر، یک شهروند کاملا معمولی، جاده قدیم، ساکن طبقه وسط، زندان زنان، قرمز، پرواز در نهایت، سریال مدار صفر درجه و ... را بر عهده داشته است.

به شرکت کنندگان در پایان کارگاه گواهی حضور داده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان
  • باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس» منهدم شد
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما
  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • همدلی با کودکان، مهارتی که خانواده‌ها با آن غریبه‌اند
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج