Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به استارت لیست نهایی رقابتهای جهانی وزنه برداری ۲۰۱۷ آمریکا، پیش بینی می شود حساسترین جدال مدعیان، مربوط به دسته فوق سنگین خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اعلام استارت لیست نهایی و رکوردهای ورودی شرکت کنندگان در مسابقات وزنه برداری قهرمانی سال ۲۰۱۷ جهان که در آمریکا برگزار خواهد شد، چهار نماینده از کشورمان در صدر ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب کیانوش رستمی، سهراب مرادی و بهداد سلیمی به عنوان وزنه برداران المپیکی ایران به همراه سعید علی حسینی در صدر استارت لیست قرار گرفتند تا نمایندگان ایران با امید و انگیزه بالایی به روی تخته رقابتهای جهانی بروند.

طبق استارت لیست نهایی و رکورد مدعیان دسته های مختلف، کیانوش رستمی به همراه «پرز مندز» از شیلی با رکورد ورودی ۳۸۰ کیلوگرم در صدر دسته ۸۵ کیلوگرم قرار دارد. سهراب مرادی هم با رکورد ورودی ۴۰۵ کیلوگرم در صدر دسته ۹۴ کیلوگرم ایستاده و در دسته ۱۰۵ کیلوگرم نیز ایوان افریموف ازبک با رکورد ورودی ۴۱۰ کیلوگرم صدرنشین است. همچنین بهداد سلیمی و سعید علی حسینی از کشورمان نیز به همراه «لاشا تالاخادزه» از گرجستان با رکورد ورودی ۴۵۰ کیلوگرم در صدر دسته فوق سنگین حضور دارند که پیش بینی می شود مصاف نزدیک و حساسی را با یکدیگر خواهند داشت.

طبق اعلام سایت فدراسیون جهانی برنامه رکورد ورودی و زمانبندی ملی پوشان کشورمان به شرح زیر است:

گروه (A) دسته ۸۵ کیلوگرم:

یکشنبه ۱۲ آذرماه راس ساعت ۱۱ و ۵۵ دقیقه ظهر به وقت آناهیم (ساعت ۲۳و ۲۵ دقیقه شب به وقت تهران) با رقابت ۱۲ وزنه بردار آغاز می شود.

در استارت لیست نهایی این وزن، کیانوش رستمی به همراه پرز مندز از شیلی با رکورد ورودی ۳۸۰ کیلوگرم در صدر قرار دارند.

کریستوف مسیج از لهستان با رکورد ورودی ۳۶۷ کیلوگرم در رده بعدی جای دارد.

علی میری نیز با رکورد ورودی ۳۶۶ کیلوگرم به همراه پیزالتو ایتالیایی و علیمف ازبکستانی در رده های بعدی قرار گرفته اند.

گروه (A) دسته ۹۴ کیلوگرم:

یکشنبه ۱۲ آذر راس ساعت ۱۵و ۲۵ دقیقه به وقت آناهیم (دوشنبه۲ و ۵۵ دقیقه بامداد به وقت تهران) با حضور ۱۱ وزنه بردار پیگیری می شود.

در استارت لیست نهایی سهراب مرادی با رکورد ورودی ۴۰۵ کیلوگرم در صدر قرار دارد.

فرخودبیک سوبیروف ازبک با رکورد ورودی ۳۹۵ کیلوگرم در جایگاه دوم است.

سیدایوب موسوی، عبداله راغب سعد از مصر و ائوریماس دیدزبالیس از لیتوانی با رکورد ورودی ۳۹۰ کیلوگرم در جایگاههای بعدی جای دارند.

گروه (A) دسته ۱۰۵ کیلوگرم:

دوشنبه ۱۳ آذر از ساعت ۱۷ و ۲۵ دقیقه به وقت آناهیم ( روز سه شنبه ۱۴ آذر ساعت ۴ و ۵۵ دقیقه بامداد) با رقابت ۱۳ وزنه بردار آغاز خواهد شد.

در استارت لیست نهایی این وزن، ایوان افریموف ازبسکتانی با رکورد ورودی ۴۱۰ کیلوگرم در صدر جای گرفته و آرتورس پلسنیکس از لتونی با رکورد ورودی ۴۰۵ کیلوگرم در جایگاه دوم است. میشالسکی از لهستان با رکورد ورودی ۴۰۳ کیلوگرم در رتبه سوم قرار دارد و علیرضا سلیمانی و علی هاشمی دو ملی پوش دسته ۱۰۵ کیلوگرم کشورمان با رکورد ورودی ۴۰۱کیلوگرم در جایگاههای ایستاده اند.

رقابت گروه (A) دسته ۱۰۵+ کیلوگرم:

سه شنبه ۱۴ آذر راس ساعت ۱۷ و ۲۵ دقیقه به وقت آناهیم ( روز چهارشنبه ۱۵ آذر ساعت ۴ و ۵۵دقیقه بامداد) رقابت ۱۰ وزنه بردار آغاز می شود.

در استارت لیست نهایی این وزن، سعید علی‌حسینی و بهداد سلیمی به همراه لاشا تالاخادزه از گرجستان با رکورد ورودی ۴۵۰کیلوگرم در صدر قرار دارند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۹۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: تصمیم نهایی کادرفنی درباره حسن یزدانی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گمانه‌زنی‌های بسیار در خصوص انتخابی وزن 86 کیلوگرم جهت شرکت در المپیک 2024 پاریس و با توجه به مصدومیت حسن یزدانی، بالاخره تصمیم نهایی کادرفنی در این خصوص اعلام شد.

در متنی که فدراسیون کشتی منتشر کرده، آمده است:
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نظر به سوابق قهرمانی و افتخارآفرینی آقای حسن یزدانی و با توجه به انجام عمل سنگین کتف، تصمیمات کادر فنی در خصوص منتخب وزن 86 کیلوگرم با توجه موارد فوق و مفاد چرخه انتخابی به شرح ذیل اعلام می‌گردد.
1- با توجه به اینکه رقابت‌های رنکینگ مجارستان آخرین میدان جدی است که 50 روز پیش از المپیک پاریس برگزار می‌شود، آقای حسن یزدانی که 9 ماه به دلیل عمل جراحی سنگین بر روی کتف از میادین دور بوده، به تنهایی به مسابقات اعزام خواهد شد و درصورتی‌که ایشان از سلامت بدنی و آمادگی جسمانی لازم جهت حضور در مسابقات برخوردار باشد و این موضوع مورد تأیید کادر فنی نیز قرار بگیرد، ایشان ملی پوش ایران در وزن 86 کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پاریس خواهد بود.
2- در صورتی‌که شرایط درج شده در بند 1 حاصل نشود، کادر فنی به اقتضای شرایط موجود، تصمیمات جدیدی در مورد انتخاب ملی پوش این وزن اتخاذ می‌نماید.

دیگر خبرها

  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • رکورد جهانی ارتفاع پرواز با این پرنده زده شد
  • همدان بر سکوی نخست بوکس نوجوانان ایران؛ لرستان و تهران بر سکوی دوم و سوم
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • فوری: تصمیم نهایی کادرفنی درباره حسن یزدانی
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • ازبکستان روی سکوی سومی جام ملت‌های فوتسال آسیا رسید