Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@04:38:53 GMT

سرنوشت مبهم کارت های مرزنشینی در نهبندان

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۴۰۰۸۷

سرنوشت مبهم کارت های مرزنشینی در نهبندان

طرح تعاونی مرزنشینی برای توانمند سازی اقشار ساکن در نوار مرزی به مرحله اجرا در آمد،طرحی که روی کاغذ و در حد همان کارت ماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نهبندان خبر، طرح تعاونی مرزنشینی برای توانمند سازی اقشار ساکن در نوار مرزی به مرحله اجرا در آمد،طرحی که روی کاغذ و در حد همان کارت ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارت در راستای هویت بخشی اقتصادی به خانوارها و با هدف ساماندهی خانواده های مرزنشین طراحی شده است.

اما کارت مرزنشینی از نظر مردم موفق نبوده است،یکی از مرزنشینان نهبندانی عضو تعاونی می گوید: نزدیک به 4 سال است که کارت مبادلات الکترونیکی را دریافت و متاسفانه هیچ سودی عاید من نگشته است.

حسن عباسی دیگر مرزنشین نهبندانی گفت:  در مدت 3 سالی که از عضویت خانواده در تعاونی مرزنشینان می گذرد،سال گذشته به ازای هر نفر 5 کیلو گرم برنج دریافت نموده و پس از آن نه تنها سودی دریافت نکرده بلکه کارت مرزنشینی نزد شرکت می باشد و گویا کارت به نام ما صادر و منفعت آن به کام سایرین می باشد.

مددخان یوسف زهی مسئول تعاونی مرزنشینان وصال نهبندان در پاسخ به سوال خبرنگار ما و عدم رضایت مرزنشینان گفت: به واسطه کارت های مرزنشینی صادرات و واردات انجام می شود و واردات آن نیز سهمیه کوچکی است که توسط دولت در اختیار تعاونی قرار می گیرد و کلیه اعضای عضو تعاونی از سود مبادلات بهره مند می شوند.

وی افزود: تعاونی مرزنشینان وصال  نهبندان از زمان تاسیس تا کنون موفق به توزیع دو نوبت برنج و رب به اعضا شده که نوبت دوم هم اکنون در حال اجرا و توزیع می باشد.

یوسف زهی با بیان اینکه نظارت بر کار تعاونی توسط اداره صنعت،معدن و تجارت و بخشداری شهرستان انجام می شود افزود: چنانچه آن دسته از مرزنشینانی که موفق به دریافت سهمیه سود نشده اند با مراجعه به دفتر تعاونی و ثبت در سامانه از دریافت سود بهره مند می شوند و چنانچه افرادی تا کنون موفق به ثبت نام  و دریافت کارت نشده اند باید با مراجعه به سامانه الکترونیکی مبادلات مرزنشیان نسبت به ثبت اطلاعات و هویت خود و اعضای خانواده اقدام و پس از احراز هویت و دریافت کارت و با ثبت نام در تعاونی از مزایای مبادلات بهره خواهند گرفت.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۰۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی، بازیکن جوان باشگاه بارسلونا که به صورت قرضی در برایتون حضور دارد، هفته‌های پایانی دوره قرضی را در این باشگاه لیگ برتری به پایان می‌رساند.

این مهاجم 21 ساله پس از نیمکت نشینی در آخرین بازی که تیمش با نتیجه 0-4 مقابل منچسترسیتی شکست خورد، مورد توجه رسانه‌های انگلیسی قرار گرفته است.

از روبرتو دی زربی در نشست خبری امروزش سوال شد که آیا دوست داردد فاتی زمان بیشتری در ترکیب داشته باشد تا به او کمک کند پتانسیل خود را نشان دهد؟ پاسخ این مربی او از نظر لحن گفتار و محتوایی بسیار سرد بود. دی زربی گفت:"نمی‌دانم."

دی زربی که قبل از عوض شدن نظر ژاوی هرناندز برای جدایی از بارسا یکی از گزینه‌های جدی باشگاه اسپانیایی برای مربیگری در این تیم بود، پیام تلخی را به مهاجم 21 ساله اسپانیایی داد.

این پاسخ کامل دی زربی به سوالی در مورد فاتی بود:"آنسو یک استعداد بزرگ و استثنایی است. اما من نمی‌دانم. من باید با تونی بلوم، مدیر ورزشی، مدیران تیم و مدیر استعدادیابی باشگاه ملاقات کنم، سپس با هم صحبت خواهیم کرد."

آنسو فاتی با انتقال قرضی از بارسا که تا سال 2027 با آن قرارداد دارد، موافقت کرد تا به فرم ایده آلی که قبل از عمل جراحی زانو داشت، دست پیدا کند. با این حال او نمایش چندان درخشانی نداشته و طی 1027 دقیقه بازی تنها 4 گل زده و یک پاس گل طی 28 بازی ارسال کرده است.  تابستان امسال آنسو فاتی و بارسا دوباره در مورد بهترین تصمیم برای از سرگیری مجدد حرفه او صحبت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • ماجرای مبهم حذف طرح زوج و فرد در تهران چیست؟
  • آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
  • آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • ساعت ۱۲ امشب آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
  • امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری