Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک صنعت نفت آبادان ضمن ابراز علاقه به هواداران تبریزی اعلام کرد تیمش در بازی با تراکتورسازی برای پیروزی به میدان می رود.

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم صنعت نفت آبادان بعد از حاشیه هایی که پیرامون توهین برخی هواداران به بازیکنان تازه وارد این تیم داشت، مقابل سپاهان به یک پیروزی خوب رسید و توانست در جدول رده بندی لیگ برتر صعود خوبی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسعود ابراهیم زاده هافبک ارزشمند صنعت نفت که در بازی اخیر یک گل زد و یک پنالتی گرفت، در این خصوص اظهار داشت: خداراشکر می کنم که توانستم برای تیمم مفید باشم. من در زمین مسابقه هرچه در توان دارم برای موفقیت تیمم می گذارم و خوشبختانه در بازی با سپاهان تلاش هایم موثر واقع شد. امیدوارم این روند را ادامه دهم و دل هواداران واقعی صنعت نفت را خوشحال کنم.


وی درباره حاشیه هایی که چندی قبل درباره توهین به برخی بازیکنان صنعت نفت پیش آمد، عنوان کرد: من فکر می کنم آنهایی که توهین کردند هوادار واقعی صنعت نفت نبودند. برخی افراد دنبال این هستند که حاشیه سازی کنند اما خوشبختانه آقای کمالوند مقابل این افراد ایستادند و اجازه ندادند ضربه بدتری به تیم وارد شود. قطعا همه مردم آبادان تیم شان را دوست دارند و برای موفقیت تیم دست از حمایت برنمی دارند.


هافبک صنعت نفت با اشاره به دیدار با تراکتورسازی در هفته سیزدهم تاکید کرد: من دوران خیلی خوبی در تراکتورسازی داشتم و خاطراتم با هواداران بسیار زیاد است. تراکتورسازی تیم بزرگی است و همواره این تیم و هوادارانش را دوست دارم اما در مکتب تراکتور یاد گرفته‌ام در هر تیمی باشم برای سربلندی و موفقیت همان تیم بجنگم و این هفته هم برای پیروزی صنعت نفت تلاش خواهم کرد و اگر پایم به گلزنی باز شود مطمئنا خوشحالی نخواهم کرد.


ابراهیم زاده در پایان افزود: بازی سختی مقابل تراکتورسازی در پیش داریم، تراکتور از بازیکنان و کادرفنی خوبی بهره می‌برد با اینکه امسال این تیم نتوانست بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد اما با جوانان و بازیکنان باتجربه خود توانسته نتایج خوبی را کسب کند. قطعا برای پیروزی برابر تراکتور به میدان می‌رویم.

صنعت نفت آبادان مسعود ابراهیم‌زاده

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۰۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنشی احساسی مربی هوادار به رویارویی با نفت

محمود شجاعی دستیار مسعود شجاعی در کادر فنی هوادار درباره دیدار روز آینده برابر صنعت نفت آینده که تیم شهرش هم به شمار می‌رود، احساسی حرف‌هایش را آغاز کرد و گفت: درباره صنعت نفت صحبت کردن سخت است. زادگاه خودم است و سال‌ها در آن زندگی کرده‌ام. امیدوارم روزی برسد که مسئولین وزارت نفت از کج سلیقگی‌هایشان دست بردارند. امیدوارم قانون عوض شود و شرایطی برای این تیم قدیمی فراهم بشود که هر سال با مشکلات مالی دست به گریبان نشوند و کارشان به اما و اگر کشیده نشود.

او سپس درباره شرایط فنی مسابقه هم صحبت کرد و گفت: هفته گذشته بازی جام حذفی را بردیم و تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم شرایط روحی و فنی تمرین به روز مسابقه انتقال پیدا کند و بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال هوادار سپس درخواستی را از مسئولان فدراسیون مطرح کرد: از کمیته داوران و مسئولان برگزاری سازمان لیگ تمنا می‌کنیم که در چیدمان داوری دقت بیشتری داشته باشند. هفته گذشته بازی با پیکان کارشناسان داوری گفتند که گل دوم این تیم اول خطا بوده و بعد در شرایط آفساید به ثمر رسیده است. با این حال نه حرفی زدیم و نه بیانیه دادیم و قبول کردیم اشتباهات وجود دارد. امیدواریم اشتباهات عامدانه نباشد تا خدایی ناکرده برخی تیم‌ها از این بابت متضرر شوند.

خبرنگاری از شجاعی درباره احتمال شکست صنعت نفت آبادان و شرایط احساسی او مقابل تیم شهرش پرسید و او درواکنش به آن گفت: نمی‌دانم. آدم در برخی موارد احساسی می‌شود. من دختر دارم. دو سه روز هست که می‌گوید می‌شود این بازی را ببازید. به او گفتم نمی‌شود. ورزش است. درست است که تیم زادگاه ما است ولی ما از باشگاه دیگری پول می‌گیریم و باید عرق داشته باشیم. جبر زمانه است که در این تایم و در این تاریخ به تیم زادگاهمان خوردیم. نمی‌توان کاری کرد و امیدواریم هر تیمی بهتر باشد، نتیجه بگیرد.

 

منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • اقدام جوانمردانه بازیکنان نفت در شرایط حساس
  • درویش: سپاهان از کجا قدرت می‌گیرد که اینگونه توهین می‌کند؟
  • کنایه تند درویش به سپاهان/چه قدرتی پشت این تیم است؟
  • هوادار، صنعت نفت را به سقوط نزدیک کرد
  • قربانعلی‌پور نظاره‌گر بازی سرنوشت‌ساز لیگ (عکس)
  • ترکیب هوادار در بازی حساس با صنعت نفت
  • ساعت پخش زنده بازی هوادار و صنعت نفت آبادان‌ + پخش آنلاین
  • هواداری که بازیکنان از او درخواست سلفی دارند!
  • واکنشی احساسی مربی هوادار به رویارویی با نفت
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است