Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:32:05 GMT

قتل دختر جوان با قیچی/ قاتل در همدان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۴۲۵۵۷

قتل دختر جوان با قیچی/ قاتل در همدان دستگیر شد

همدان - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: قاتل دختر 34 ساله که اوایل هفته جاری در یکی از محله های حاشیه شهر همدان به قتل رسیده بود، دستگیر شد.

سرهنگ رضا زارعی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا یادآوری کرد: شنبه هفته جاری پس از تماس تلفنی مکرر فردی با یکی از بستگان نزدیک خود و پاسخ ندادن وی، با نگرانی به منزل مسکونی او مراجعه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پس از مراجعه به منزل مسکونی با جسد خونین دختر جوان مواجه شده و موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع می دهد.
وی ادامه داد: پس از حضور ماموران انتظامی، اعضای تیم ویژه بررسی صحنه جرم نیز در محل حادثه حاضر شدند و به بررسی ابعاد و زوایای قتل می پردازند.
رئیس پلیس آگاهی استان همدان اظهار کرد: تیمی زبده ای از کارآگاهان، بررسی این پرونده را بر عهده گرفتند که با همکاری بازپرس شعبه پنج، در کمتر از 24 ساعت قاتل شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ زارعی با بیان اینکه قاتل این دختر جوان، نامزد وی است، توضیح داد: بروز اختلاف خانوادگی بین این زوج جوان و جدال لفظی آنها به مرگ دختر 34 ساله ختم شد.
وی ادامه داد: نامزد مقتول ابتدا حضور در منزل مقتول و هر اقدامی بر علیه وی را انکار می کرد ولی پس از مواجهه با مستندات انکار ناپذیر لب به اعتراف گشود.
رئیس پلیس آگاهی استان همدان اضافه کرد: اختلاف خانوادگی موجب جر و بحث شدید بین قاتل و زن جوان در شب حادثه /جمعه/ می شود که نامزد او برای پایان دادن به این درگیری لفظی و فیزیکی، با استفاده از قیچی چندین ضربه بر بدن این دختر جوان وارد می کند و از صحنه قتل متواری می شود.
وی افزود: با توجه به کامل بودن مستندات و تکمیل شدن پرونده، قاتل در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته است.
در آبانماه سال جاری قاتلان 2 برادر در شهرستان اسدآباد، قاتل مرد کارتن خواب در منطقه شیرسنگی و قاتل 18ساله معروف به مهدی میوه دستگیر شدند و همچنین پس از 2.5 ماه تحقیق میدانی قاتل یک مرد جوان در شهرستان بهار دستگیر شد.
یک مرد جوان هم پس از دستگیری به خاطر سرقت و ضرب و جرح، راز یک قتل که 15 سال سر به مهر مانده بود را فاش کرد.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۲۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، با برنامه ریزی‌های انجام شده، این کلیپ‌ها روز دوشنبه ۱۷ و چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، ساعت ۱۰ صبح از رسانه استانی همدان پخش می‌شود.

احمد آریائی نژاد فرزند شمس اله با کد نامزدی ۱۱ و حسین احمدی فرزند احمد با کد نامزدی ۲۲ به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ملایر راه یافته اند.

پیش از این نیز شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه، کلیپ های تبلیغاتی نامزدهای مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه ملایر از شبکه استانی همدان پخش شده بود.

تبلیغات انتخاباتی از روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شده است و تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز اخذ رای ادامه خواهد داشت.

 

دیگر خبرها

  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری