Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکاب زن نائنی مسیر چهار هزار کیلومتری خود را برای حمایت از مادر شهید مراد دهقانی به پایان رساند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ندای هیرمند؛ حمزه اکبری رکاب زنی از استان اصفهان است که مسیر چهار هزار کیلومتری خود را برای حمایت از مادر شهید مراد دهقانی به پایان رساند.

اکبری که خود نیز فرزند شهید است، در طول مسیر برای حمایت از ننه مراد ، طومار امضایی جمع آوری کرده است تا ، خاک آن شهید بزرگوار مجدداً به ایران بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراد دهقانی یکی از هزاران شهید منطقه سیستان است، که پس از دیوارکشی مرز سیستان و افغانستان مزارش در آن سوی مرز قرار گرفته است و اکنون خانواده این شهید بزرگوار باید به افغانستان سفر کنند تا بتوانند فاتحه ای برای روح آن شهید نثار کنند.

اکبری رکاب زن نائینی در گفت و گو با ندای هیرمند گفت: از نائین اصفهان جهت حمایت از مادر شهید مراد دهقانی به سمت زابل حرکت کرده و در طول مسیر توانسته ام حمایت بسیاری از مردم را جلب کنم.

وی افزود: طومار امضا شده از سراسر ایران است و همچنین در فضای مجازی نیز توانسته ام موجی از حمایت را برای ننه مراد به ارمغان آورم.

این دوچرخه سوار نایینی از استان های اصفهان، یزد، خراسان جنوبی به سیستان و بلوچستان رسیده است و در ادامه از استان های هرمزگان و فارس خواهد گذشت  و در مسیر برای حمایت بیشتر مردم از این مادر شهید بزرگوار نیز امضا جمع آوری خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۲۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان

آفتاب‌‌نیوز :

کانال آشوراده به طول ۹ کیلومتر جزئی از مهمترین مسیر انتقال آب دریای خزر به خلیج گرگان است.

با بازگشایی کانال آشوراده و ورود آب دریا به خلیج گرگان، موانع مسیر منتهی به اسکله‌های تجاری و تفریحی مرتفع شد و شناورهای سبک می‌توانند به راحتی از اسکله‌ها در مسیر جزیره آشوراده تردد داشته باشند.

خلیج گرگان در خاک ایران واقع و از غرب به شرق کشیده شده‌است و درازای آن تقریباً ۶۰ کیلومتر و حداکثر پهنای آن نزدیک به ۱۲ کیلومتر و وسعت خلیج حدود ۴۰۰۰ هکتار است.

خلیج گرگان کم‌عمق است به‌طوری‌که با در نظر گرفتن بالاآمدگی آب، حداکثر عمق آن به ۴ متر می‌رسد و از غرب به شرق تا حوالی ضلع جنوبی آشوراده به عمق آب افزوده می‌شود.

این خلیج دو بندر دارد، بندر ترکمن در ساحل شرقی که در مداخل خلیج و در کنار آن قرار دارد و بندر گز نیز در ساحل جنوبی واقع شده‌است.

دیگر خبرها

  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • از مردم افغانستان حمایت می کنیم
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد