Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@23:12:01 GMT

جلوی ردگیری صدایتان توسط گوگل را بگیرید

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۴۲۶۰۹

جلوی ردگیری صدایتان توسط گوگل را بگیرید

وقتی از گوگل سوالی می‌پرسید، صدای شما به صورت خودکار در حساب کاربری گوگل ضبط می‌شود. هرچند این صداها فقط در دسترس شما هستند اما ممکن است حاوی برخی اطلاعات محرمانه باشند که شما نخواهید در فضای ابری ذخیره شود.

کلیک: در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه صداهای ضبط شده در حساب کاربری گوگل خود را شنیده و سپس پاک کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین خواهید دید که چگونه جلوی ذخیره کردن صداها توسط گوگل را بگیرید.

وقتی از گوگل سوالی می‌پرسید، صدای شما به صورت خودکار در حساب کاربری گوگل ضبط می‌شود. هرچند این صداها فقط در دسترس شما هستند اما ممکن است حاوی برخی اطلاعات محرمانه باشند که شما نخواهید در فضای ابری ذخیره شود. اصلا نترسید. به راحتی می‌توانید به این صداها دسترسی پیدا کرده و سپس حذفشان کنید. همچنین می‌توانید جلوی گوگل را بگیرید که دیگر صدای شما را ضبط نکند. در ادامه خواهید دید که چگونه این کار را انجام خواهیم داد.

مدیریت فعالیت صوتی

به صفحه Voice & Audio Activity بروید. شاید مجبور باشید مجددا Sign-in کنید.

در این قسمت می‌توانید صداهای ضبط‌شده را گوش دهید.

شما با استفاده از دکمه Play می‌توانید صدای ضبط‌شده را گوش دهید.

این کار زمانی می‌تواند مفید باشد که شما با استفاده از صدا به دنبال عنوان کتاب یا چیزی شبیه به یک فیلم سینمایی باشید و دقیقا اسم موردنظرتان را به یاد نمی‌آورید و می‌خواهید چیزهای بیشتری در مورد آن بدانید.

بازه زمانی که قصد پاک‌کردن آن را دارید انتخاب کنید

برای پاک‌کردن: بر روی چک‌باکسی که کنار صدای ضبط‌شده قرار دارد کلیک کرده و سپس بر روی منوی Delete که در گوشه بالا سمت راست قرار دارد کلیک کنید.

می‌خواهید چند گزینه را به صورت همزمان پاک کنید؟ قبل از اینکه چک‌باکسی را تیک بزنید، بر روی منوی بازشوی (آیکونی با سه نقطه) گوشه بالا سمت راست کلیک کرده و گزینه Delete را انتخاب کنید. بعد از این کار می‌توانید صداهای ضبط‌شده امروز، دیروز، هفته قبل، چهار هفته قبل یا حتی همه صداها را پاک کنید.

تاریخچه ضبط صدا را غیرفعال کنید

بگذارید روراست باشیم: گوگل از این صداهای ضبط‌شده برای کمک به شناسایی صدای شما و بهبود آن استفاده می‌کند. این داده‌ها صرفا توسط شما قابل دسترسی است. اگر ضبط‌شدن صدایتان در سرورهای گوگل احساس خوشایندی ندارید، راه آسانی برای غیرفعال کردن چنین ویژگی وجود دارد.

در صفحه Voice & Audio Activity، بر روی منوی بازشو (آیکون سه نقطه) کلیک کرده و Settings را انتخاب کنید.
سوئیچ آبی‌رنگ بالا سمت راست را به صورت غیرفعال (Off) در بیاورید. از شما خواسته می‌شود متوقف‌کردن تاریخچه ضبط صدا را تأیید کنید؛ سپس بر روی گزینه Pause کلیک کنید.

به همین راحتی!

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۲۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!

به گزارش تسنیم به نقل از شبکه خبری سی‌اِن‌اِن، گروهی که اخیراً تظاهراتی را در اعتراض به قرارداد شرکت آمریکایی گوگل با رژیم صهیونیستی سازمان داده است، اعلام کرد که این شرکت 20 کارمند دیگر را به علت حضور در این اعتراضات اخراج کرده است.

گروه "فناوری برای آپارتاید ممنوع" No Tech for Apartheid که اخیراً تظاهراتی را در دفاتر گوگل سازمان داده بود، در بیانیه‌ای اعلام کرد که این شرکت آمریکایی علاوه بر 30 کارمندی که هفته گذشته اخراج شدند، 20 نفر دیگر نیز از کار خود برکنار شده‌اند.

این گروه ادعا می‌کند که برخی از کارمندان اخراج شده در اعتراضات و تحصن سه شنبه دو هفته گذشته در دفاتر گوگل در نیویورک و سانی ویل، کالیفرنیا، "نظاره گر غیرشرکت کننده" بودند و فعالانه شرکت نداشتند.

این بیانیه اخراج‌های دسته جمعی را در گوگل محکوم کرد و آن را "اقدام تهاجمی و انتقام جویی از روی استیصال" خواند.

سخنگوی گوگل از بیان دقیق تعداد کارگرانی که به دلیل اعتراضات اخراج شده‌اند خودداری کرد، اما در بیانیه‌ای که سه‌شنبه برای شبکهCNN ارسال شد، تأیید کرد که اخراج‌های بیشتری رخ داده است.

سازمان دهندگان این اعتراض در عین حال می‌گویند که برخی از کارگران اخراج شده هیچ اختلالی در داخل دفاتر گوگل ایجاد نکرده‌اند.

"گروه فناوری برای آپارتاید ممنوع" در این بیانیه اعلام کرد که گوگل عصبانی شده است چرا که مدیران این شرکت از قدرتی که کارکنان در تحصن‌های تاریخی سه‌شنبه گذشته نشان دادند و همچنین از واکنش نادرست خود خجالت می‌کشند.

این بیانیه افزود: اکنون، این شرکت به هر کارمندی که از نظر فیزیکی در مجاورت تظاهرات بوده از جمله کسانی که اصلاً در این کمپین شرکت نداشته‌اند، ضربه می‌زند.

در گزارش سی‌ان‌ان آمده است: قتل عام غیرنظامیان در غزه شکاف عمیقی در افکار عمومی آمریکا ایجاد کرده است و اعتراضات گسترده علیه حمایت دولت ایالات متحده... از اسرائیل در سراسر دانشگاه‌ها و شرکت‌های این کشور در هفته‌های اخیر افزایش یافته است.

اعتراض کارکنان گوگل به قرارداد رایانش ابری این شرکت با دولت اسرائیل بیش از شش ماه پس از حمله 7 اکتبر حماس شکل گرفت و این در حالی است که حملات اسرائیل به غزه اکنون بیش از 34 هزار کشته برجای گذاشته است که بیش از 70 درصد از کشته شدگان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

دیگر خبرها

  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • ارزش گوگل اوج گرفت؛ غول تکنولوژی از ۲ تریلیون دلار گذر کرد
  • آسمان غرب موفق نبود/ شیرودی: درجه تشویقی‌ام را پس بگیرید
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!
  • راه‌های تقویت اعتماد به نفس با افزایش سن
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید/جلوی مونتاژ‌ها را بگیرید