Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار سابق آزادشهر اظهار کرد: یک سری اعداد و ارقام ۶ الی ۷ میلیارد تومانی در خصوص بدهی شهرداری آزادشهر در فضای مجازی پخش شده است که بنده با صراحت اعلام می کنم همه آنها کذب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیترآزاد، مهدی جعفری شهردار سابق آزادشهر و شهردار جدید نوده خاندوز در خصوص مطالب انتشار یافته در فضای مجازی و سایت های خبری مبنی بر تحویل شهرداری با بدهی ۶ الی ۷ میلیاردی به شهردار جدید توسط او، اظهار کرد: قرار بر این بود، گزارش کاملی از عملکرد زمان خود و مرحوم باقری را در جلسه تودیع و معارفه ای با حضور عموم مردم ، خدمت شورای جدید و مردم عزیز آزادشهر ارائه دهم که متاسفانه این جلسه تشکیل نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری ادامه داد: یک سری اعداد و ارقام ۶ الی ۷ میلیارد تومانی در خصوص بدهی شهرداری آزادشهر در فضای مجازی پخش شده است که بنده با صراحت اعلام می کنم همه آنها کذب است.

شهردار سابق آزادشهر افزود: تمام هزینه کرده ها و بدهی های شهرداری در زمان بنده و مرحوم باقری مستند وجود دارد و به امضای شهردار و شورای جدید نیز رسیده است و نسخه ای از آن در استانداری وجود دارد.

شهردار جدید نوده خاندوز خاطرنشان کرد: بدهی شهرداری تا زمان تحویل به شهردار جدید مبلغ ۴۹،۷۶۶،۳۲۴،۱۵۹ ریال است و سند تک تک هزینه کرد ها موجود می باشد و به اطلاع و امضاء شهردار و شورای جدید رسیده است.

وی ادامه داد: شهرداری مطالباتی در قالب ۳ فقره چک دارد که مبلغ کل آن ۲۶،۰۳۸،۷۶۶،۳۰۰ ریال می باشد که در ماه های آتی و سال آینده وصول می شوند و جزء درامد شهرداری می باشند. اگر مبلغ این مطالبات را از بدهی شهرداری کم کنیم مبلغ دقیق بدهی شهرداری ۲۳،۷۲۷،۵۵۷،۸۵۹ خواهد شد.

جعفری افزود: شاید برخی ها بگویند که پروژه های در حال اجرا به مبلغ بدهی می افزاید، در جواب این عزیزان باید بگویم، شهردار جدید حتما اولویت بندی هایی دارد و اگر این پروژ ها در اولویت کار وی نباشد، او انها را متوقف خواهد کرد و هزینه ای نخواهد شد. اگر هم این پروژه ها جزء اولویت وی باشد، آن وقت دیگر بدهی دورهقبل نیست بلکه بدهی دوره جاری محسوب خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۲۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند

ایسنا/لرستان شهردار سلسله گفت: راه‌ و شهرسازی لرستان در طرح‌های جامع و تفصیلی بازنگری کند و به اجرای این طرح‌ها شتاب بیشتری دهد.

محمد شریفی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: باید از ظرفیت قانون مولدسازی برای کمک به شهرداری‌ها استفاده شود.

وی ادامه داد: در ماده ۲۲ قانون هوای پاک به صراحت وظایف دستگاه‌ها مشخص شده است که باید به آنها عمل کنند.

شهردار سلسله گفت: با هدف توسعه فضای سبز در شهرها، نیاز است راه و شهرسازی برخی املاک خود را برای سرانه فضای سبز در اختیار شهرداری‌ها قرار دهد.

وی درباره تامین قیر برای شهرداری‌ها، بیان کرد: در لرستان کارخانه آسفالت داریم، اما قیر نداریم و حتی اگر قیر را تامین کنیم شرکت آب منطقه‌ای لرستان اجازه برداشت شن و ماسه را از رودخانه نمی‌دهد.

او درباره تامین ماشین‌آلات در شهرداری‌های استان، گفت: سهم شهرداری الشتر از ماشین‌آلات عمرانی اندک است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • قرارداد شهرداری تهران با چین ابهامی ندارد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • تسویه بدهی شهرداری با بانک‌ها/ قرارداد چین ابهامی ندارد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست
  • راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند
  • صادق خان شهردار لندن شد
  • صادق خان برای سومین دور شهردار لندن شد
  • صادق خان برای سومین بار شهردار لندن شد