Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛  سرهنگ"رحیم شعبانی" در تشریح این خبر گفت: در سوم  آذرماه سالجاری در پی تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر ایجاد یک مورد مزاحمت خیابانی برای دختر بچه 9 ساله توسط یک مرد ناشناس در مسکن مهر شهرستان رشت، ماموران انتظامی در همان مراحل اولیه با حضور در محل، ضمن تأیید صحت خبر ؛ نسبت به تنظیم صورتجلسه اقدام کرده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از تنظیم صورتجلسه، شخصی به عنوان شاکی خصوصی جهت ارائه شکایت به کلانتری مراجعه نکرده و خبر مذکور فقط با توجه به داشتن جنبه عمومی جرم، تحت رسیدگی و تشکیل پرونده قرار گرفت، افزود: ماموران انتظامی با توجه به اهمیت موضوع و جلوگیری از بروز جرائم مشابه و متنبه شدن مجرم؛ با تشکیل پرونده قضایی و اخذ دستور قضائی مبنی بر شناسایی و دستگیری فرد مزاحم؛ متهم را شناسایی کردند.

وی با اعلام دستگیری متهم 45 ساله که نگهبان یک ساختمان نیمه کاره است بیان داشت: ماموران انتظامی در این راستا طی چندین مرحله تماس تلفنی، از والدین دختر بچه موصوف جهت طرح شکایت و اقامه دعوی دعوت کردند که خانواده وی اعلام داشتند با توجه به اینکه مورد فوق یک مزاحمت خیابانی بوده و هیچگونه آسیبی به فرزندشان وارد نشده؛ لذا قصد پیگیری و طرح شکایت را ندارند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با اعلام اینکه متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی و با توجه به اظهارات ضد و نقیض با قرار 100 میلیون ریالی به زندان لاکان رشت منتقل شد، خاطرنشان کرد: انتشار بعضی از وقایع واتفاقات نادر و تاسف آور در فضای مجازی، موجب خدشه دار شدن آبروی افراد می‌شود.

سرهنگ شعبانی با بیان اینکه پلیس در انجام وظیفه مصمم بوده و اجازه هنجارشکنی را به هیچ فردی نخواهد داد، افزود: رسانه ها می‌توانند با انتشار یک خبر، حیثیت و آبروی شخصی افراد را لکه دار کنند یا حرمتی کاذب برای یک شخص به وجود بیاورند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با اعلام اینکه نیازی به رسانه ای شدن بعضی از موارد که مستقیما آبروی افراد را تحت شعاع قرار می دهد، نیست، از مردم خواست، به اخبار و شایعات غیر رسمی  توجه نکنند و هرگونه موارد مشکوک را به خادمان خود در مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۲۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه متصدی یک واحد صنفی در یکی از محلات شهرستان فلاورجان در خصوص فروش غیرمجاز داروهای ترک اعتیاد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ با اقدامات میدانی خود از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این واحد صنفی اعزام و در بازرسی از محل موفق به کشف مقادیری شربت و هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص‌های ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6091004

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد